tuxav Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 [MOD] come richiesto go splittado le discussioni[/MOD] bah per mi, in linea de max, se pol far anche domenica... se no xe de cominciar a pensar de trovar una palestra xche cominciera le piove... decide' voi ovio che devi eser presenti tuti quei che ga partecipa domenica, fotografi e suporter compresi :D :D Cita
tinuviel Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 anche cazzaballe no pol sabato, mi me va ben anche domenica! Cita
basketteam Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 domenica ma solo se femo prestin come sta settimana... mi lavoro mattina e notte quindi posso venir solo dopo le 14 e prima delle 17 so che son difficile ma coi miei turni doverè gaver molta pazienza se me volè ancora con voi Cita
tuxav Inviato 25 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 25 Settembre 2006 ok ottimo x mi, spetemo de sentir news dai altri PS: saria de splitar sta discusion su una piu adata ... ma i mod de sta sezion xe tuti sparidi a bever penso :D Cita
Kiriranshelo Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 scuseme ma tanto per cambiar go lavorà fin le 19... e poi me son visto el motogp.. e adesso go appena finido de legger tutti i vostri commenti ghe xe una foto in particolare che me piasi tra quelle postade. adesso la trovo e poi scampo a nanna. x le mie foto (se le xe vegnude) ve rimando a prossimamente Cita
cucciolina Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 bah per mi, in linea de max, se pol far anche domenica... No volessi dir, ma domenica xe la prima de campionato con Ancona Se te cominci a perderte le partide, AV, te conveniva farte i biglietti e non l'abbonamento :s'ciopado: Cita
tinuviel Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 ehm...anche mi no me son ricordada del campionato...beh, ma se gioghemo fino alle 4 poi podemo tornar a casa a farse la doccia prima de andar in palazzetto... Cita
tuxav Inviato 25 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 25 Settembre 2006 No volessi dir, ma domenica xe la prima de campionato con Ancona biggrin.gif lo so benisimo ma nei acordi che go fato quando go fato l'abonemanto xe che in caso de concomitanza de una mia partida con una loro partida, lori zoga piu tardi. infatti i zoghera' verso le 18, 18.30 (dipendi quando finiso de zogar e far la docia) ... question de priorita' Cita
cucciolina Inviato 25 Settembre 2006 Segnala Inviato 25 Settembre 2006 lo so benisimo ma nei acordi che go fato quando go fato l'abonemanto xe che in caso de concomitanza de una mia partida con una loro partida, lori zoga piu tardi. infatti i zoghera' verso le 18, 18.30 (dipendi quando finiso de zogar e far la docia) ... question de priorita' Ahahahhahahahahahahha, go capido Bon bon, allora va ben Cita
assist Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 Mi domenica no rivo ad esser presente, sabato invece no saria problemi. Cita
giuli Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 No volessi dir, ma domenica xe la prima de campionato con Ancona biggrin.gif lo so benisimo ma nei acordi che go fato quando go fato l'abonemanto xe che in caso de concomitanza de una mia partida con una loro partida, lori zoga piu tardi. infatti i zoghera' verso le 18, 18.30 (dipendi quando finiso de zogar e far la docia) ... question de priorita' Mitico AV! Cita
Cazzaballe Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 Mi no credo che rivasi neanche domenica.. Almeno non prma delle 4 30 de sicuro. Cita
molly Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 mi e moroso sto week non rivemo... Cita
tuxav Inviato 26 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 26 Settembre 2006 a sto punto propongo de trovar una palestra in un giorno infrasetimanale tipo dopo le 19... chi ghe sta? che giorni andasi mejo? Cita
assist Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 a sto punto propongo de trovar una palestra in un giorno infrasetimanale tipo dopo le 19... chi ghe sta?che giorni andasi mejo? OT Verzemo una discusione per sta cosa invece che andar off topic? Cita
assist Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 Per quanto me riguarda.....co trovè una data mi ve rispondo successivamente....purtroppo son vincolado dalle cose lavorative e devo regolarme con quele prima de dir si o no. Cmq in linea de massima diria de si Cita
basketteam Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 mi coi problemi de allenamento posso dirve el giovedì sera saria perfetto ma coi turni no posso assicurar la mia presenza sempre... meio de tutto per mi giovedì dopo le 21 così se go el pomeriggio rivo vignir... Cita
SandroWeb Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 Presente anche mi, ovviamente...a patto che se femo de giovedì sera no sia in concomitanza con el bowling Cita
mula alabardata Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 mi vegno.. se fe all'aperto xe più facile x noi tifosi vegni cmq rispetto a una palestra.. credo.. po co vegnerà brutto se vederà.. Cita
giuli Inviato 26 Settembre 2006 Segnala Inviato 26 Settembre 2006 Per me al momento mi è indifferente... poi dalla prox settimana sarà altra musica coi nuovi corsi Cita
Cazzaballe Inviato 27 Settembre 2006 Segnala Inviato 27 Settembre 2006 Per la palestra dopo le 19, mi me va ben: lun, mer e ven. I altri giorni per un motivo o per l'altro rischio de no poder venir.. Cmq dipendi dalla settimana. Cita
tinuviel Inviato 28 Settembre 2006 Segnala Inviato 28 Settembre 2006 comunque se pensava de far de sera, dopo le 19 de sicuro! Adesso vedemo come xè la disponibilità della palestra Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.