Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

[MOD] come richiesto go splittado le discussioni[/MOD]

bah per mi, in linea de max, se pol far anche domenica...

se no xe de cominciar a pensar de trovar una palestra xche cominciera le piove... :(

decide' voi :D

ovio che devi eser presenti tuti quei che ga partecipa domenica, fotografi e suporter compresi :D :D :D :D

• Risposte 2,6k
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

domenica ma solo se femo prestin come sta settimana...

mi lavoro mattina e notte quindi posso venir solo dopo le 14 e prima delle 17

so che son difficile ma coi miei turni doverè gaver molta pazienza se me volè ancora con voi :p:p

Inviato

ok ottimo x mi, spetemo de sentir news dai altri :D

PS: saria de splitar sta discusion su una piu adata ... ma i mod de sta sezion xe tuti sparidi a bever penso :D :D

Inviato

scuseme ma tanto per cambiar go lavorà fin le 19... e poi me son visto el motogp.. e adesso go appena finido de legger tutti i vostri commenti :lol:

ghe xe una foto in particolare che me piasi tra quelle postade. adesso la trovo e poi scampo a nanna. x le mie foto (se le xe vegnude) ve rimando a prossimamente :unsure:

Inviato
bah per mi, in linea de max, se pol far anche domenica...

No volessi dir, ma domenica xe la prima de campionato con Ancona :D

Se te cominci a perderte le partide, AV, te conveniva farte i biglietti e non l'abbonamento :s'ciopado: :merodolodalrider::supermona:

Inviato
No volessi dir, ma domenica xe la prima de campionato con Ancona biggrin.gif

lo so benisimo ma nei acordi che go fato quando go fato l'abonemanto xe che in caso de concomitanza de una mia partida con una loro partida, lori zoga piu tardi. infatti i zoghera' verso le 18, 18.30 (dipendi quando finiso de zogar e far la docia) ... question de priorita' :D

Inviato
lo so benisimo ma nei acordi che go fato quando go fato l'abonemanto xe che in caso de concomitanza de una mia partida con una loro partida, lori zoga piu tardi. infatti i zoghera' verso le 18, 18.30 (dipendi quando finiso de zogar e far la docia) ... question de priorita' :D

Ahahahhahahahahahahha, go capido :D

Bon bon, allora va ben :D

Inviato
No volessi dir, ma domenica xe la prima de campionato con Ancona biggrin.gif

Mitico AV! :ave::ave::ave:

Inviato
a sto punto propongo de trovar una palestra in un giorno infrasetimanale tipo dopo le 19... chi ghe sta?

che giorni andasi mejo?

OT Verzemo una discusione per sta cosa invece che andar off topic? :D

Inviato

Per quanto me riguarda.....co trovè una data mi ve rispondo successivamente....purtroppo son vincolado dalle cose lavorative e devo regolarme con quele prima de dir si o no.

Cmq in linea de massima diria de si :ehsi:

Inviato

mi coi problemi de allenamento posso dirve el giovedì sera saria perfetto ma coi turni no posso assicurar la mia presenza sempre...

meio de tutto per mi giovedì dopo le 21 così se go el pomeriggio rivo vignir...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro