Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

visto che qualchidun ga inizia' a meter foto de posto 'ignoti' go pensa de meter anche mi qualchiduna, su un paesetto che se ciama St. Lambrecht in Austria e piu precisamente in Stiria a circa un'ora de macchina a nord de Klagenfurt. De inverno se pol sciar, d'estate se pol caminar nei monti intorno al interno del parco naturale. Da visitare xe sicuramente l'abbazia dei Benedettini (1076).

Le foto xe stade fatte in agosto de sto anno..

Questa xe l'abazia ..

IMG_1627_mod_copy.jpg

mentre questi xe i prati e boschi che circonda el paese...

IMG_1629_mod_copy.jpg

ancora prati e boschi...

IMG_1632_mod_copy.jpg

questo xe l'interno del giardin dela abazia...

IMG_1617_mod_copy.jpg

e un'altra ciesa sempre al'interno del giardin dela abazia..

IMG_1626_mod_copy.jpg

ancora pascoli e frequentatori tipici de quei prati :D

IMG_1637_mod_copy.jpg

se vole e no ve se anoiai xe ancora un per de foto sul mio

sito (Andrea.Tempodiaframma.com)

:D

Inviato

no posso che dir.. STIKAZZI!!! le migliori che gabbio mai vista da ti.. :) anche belle tutte le altre sul sito!!! colori eccezionali e anche le inquadrature..

Inviato
:down:

no xe credibile sto mio commento :merodolodalrider: vero?

no iera proprio credibile! :D

belle belle, e i "campanili" (o torrette, no so cosa che xè) rossi ghe da quel tocco de color in più!

Inviato

l'ora iera ideale.. tipo le 18 ... in efeti le ombre e luci che xe in queste ore xe uniche... ma purtropo no sempre capita de eser al posto giusto al momento giusto :(

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro