tuxav Inviato 15 Ottobre 2006 Segnala Inviato 15 Ottobre 2006 visto che qualchidun ga inizia' a meter foto de posto 'ignoti' go pensa de meter anche mi qualchiduna, su un paesetto che se ciama St. Lambrecht in Austria e piu precisamente in Stiria a circa un'ora de macchina a nord de Klagenfurt. De inverno se pol sciar, d'estate se pol caminar nei monti intorno al interno del parco naturale. Da visitare xe sicuramente l'abbazia dei Benedettini (1076). Le foto xe stade fatte in agosto de sto anno.. Questa xe l'abazia .. mentre questi xe i prati e boschi che circonda el paese... ancora prati e boschi... questo xe l'interno del giardin dela abazia... e un'altra ciesa sempre al'interno del giardin dela abazia.. ancora pascoli e frequentatori tipici de quei prati se vole e no ve se anoiai xe ancora un per de foto sul mio sito (Andrea.Tempodiaframma.com) Cita
polpetta Inviato 15 Ottobre 2006 Segnala Inviato 15 Ottobre 2006 no xe credibile sto mio commento vero? Cita
tuxav Inviato 15 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 15 Ottobre 2006 Xe credibilisimo! adeso pero meti le foto fate col tuo novo zogatolo che cusi' ghe pensi mi :D :D Cita
trert Inviato 15 Ottobre 2006 Segnala Inviato 15 Ottobre 2006 no posso che dir.. STIKAZZI!!! le migliori che gabbio mai vista da ti.. anche belle tutte le altre sul sito!!! colori eccezionali e anche le inquadrature.. Cita
tinuviel Inviato 15 Ottobre 2006 Segnala Inviato 15 Ottobre 2006 no xe credibile sto mio commento vero? no iera proprio credibile! belle belle, e i "campanili" (o torrette, no so cosa che xè) rossi ghe da quel tocco de color in più! Cita
arska Inviato 15 Ottobre 2006 Segnala Inviato 15 Ottobre 2006 che bela luce! Adoro sti loghi imbusai.. Cita
tuxav Inviato 15 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 15 Ottobre 2006 l'ora iera ideale.. tipo le 18 ... in efeti le ombre e luci che xe in queste ore xe uniche... ma purtropo no sempre capita de eser al posto giusto al momento giusto Cita
cucciolina Inviato 16 Ottobre 2006 Segnala Inviato 16 Ottobre 2006 Ciò go fatto sta faccia qua co go visto el commento de polpetta Bellissimeeeeeee come sempre AV Cita
Stefano79 Inviato 16 Ottobre 2006 Segnala Inviato 16 Ottobre 2006 Bellissime...l'ultima in particolare Cita
Nona Picia Inviato 16 Ottobre 2006 Segnala Inviato 16 Ottobre 2006 Bravissimo Andrea! Xe veramente belle foto! ciao ciao PS: Spero de no aver sbaglià el nome! Cita
giuli Inviato 16 Ottobre 2006 Segnala Inviato 16 Ottobre 2006 Fantastiche... ti trasmettono quel senso di pace e tranquillità che penso contraddistingue quel posto... Grande! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.