Jump to content

Recommended Posts

Posted

xe uscido una settimana fa me par.

go sentido finora commenti positivi e consigli de andar a veder.

roba che farò pena che rivo, forsi anca oggi.

se qualchidun ga za visto o ga intenzion, mi pena che lo vedo ve conto come che xe!

sito del film

Posted

Strano, mi go sentido solo pareri negativi...

In ogni caso lo go visto qualche giorno fa, e devo dir che nel complesso no me ga piasso. Certo, podeva esser peggio (ossia ancora più un'americanada) ma concordo con chi ga scritto che evidentemente i tempi no iera ancora maturi per far un film sull'11 settembre.

[adesso darò alcuni pareri sulla trama, quindi magari prego i mod de aggiunger "recensione" nel titolo del topic e chi che no vol saver, no leggi avanti!]

La storia in sè xe fiacca, la tragedia, paradossalmente, rimani sullo sfondo, e paga el fatto che tutti noi gavemo ben in mente le scene de quel giorno, e pertanto, in alcuni frangenti, la storia e el modo de trattarla par davvero poco credibile. I disi che xe tratto pedissequamente dalla storia vera de sti due poliziotti tiradi fora dalle macerie, ma mi me par impossibile che no sia stado fatto nessun fioretto sora per render el tutto più cinematografico.

Alcune robe che me ga lassa sai perplessa:

* I poliziotti va sul luogo del disastro quando le torri, ovviamente, devi ancora crollar. Tutto el mondo sa che xe stadi due aerei dirottadi a colpir le torri, ma lori no. E no i se fa neanche tante domande... boh.

* Due aerei se ga appena schianta sulle torri, casca zo un poco de tutto, anche i corpi delle povere persone che ga scelto de lanciarse nel vuoto piuttosto che brusar vivi nell'incendio. Al piano terra de collegamento tra le due torri, invece, nissun corri, tutti cammina pian, e i stessi poliziotti i cammina de qua e de là abbastanza calmi e senza nessuna furia. Peca che la loro mission iera de evacuar l'intero edificio, e no me sembra che sia una roba che se fa con calma, soprattutto in una situazion de attacco terroristico!!!

* Come ga sottolinea qualchedun, fin al momento del crollo (tutto se svolgi nella prima mezz'ora del film, per questo disevo che el dramma resta sullo sfondo) el film xe decente. Dopo degenera in un polpetton de retorica e frasi fatte che mi no posso creder sia stade effettivamente pronunciade dai due poliziotti sepolti. Alcune cadute de stile colossali poi fa davvero pena.... una su tutte: A UNO DEI DUE GHE APPARI GESU' CRISTO CON UNA BOTTIGLIETTA DE ACQUA IN MAN. El vero poliziotto ga dito che lo ga visto sul serio, e posso anche crederghe, vista la situazion in cui el se trovava. Ma dovè veder in che modo kitsch Oliver Stone ga scelto de rappresentar Gesù... non a caso qualche critico ga parla de "trip allucinogeno"!!!!

* Americanate tipo.... i due vien salvadi perchè un ex marine che fa el ragionier in un altro stato senti "la chiamata de Dio", el se rasa i cavei, el se rimetti la divisa e el va a New York, dove el riva a intrufolarse (solo lui e un altro!!!) tra le macerie de Ground Zero e el senti i due sepolti. El massimo però xe quando che li vedi, e un dei due ghe chiedi de no abbandonarli, de salvarli. Lui rispondi: "Impossibile, perchè io sono un marine, e voi siete la mia missione".

:saber:

Faze voi....

Posted

mah.. no me ispira... <_<

se parla troppo de sto undici settebre.. non digo che non sia giusto, ma i va a tentar de ricostruir, i fa ipotesi..deso anche film.. che x mi non occorresi..

x mi questo devi restar cronaca, con le immagini e i documenti veri, autentici..

Posted

mi son nda vederlo... xe che me fazeva troppa angoscia per dar un parer sul film stesso... ciò sti poveri do disgraziai sottoterra...

comunque iera un film sai monotono secondo mi e forse fin troppo sdolcina o buonista... come vole dir

Posted

visto.

e devo dir che son in netta contrapposizion con quanto xe stado scritto fin desso.

posso capir che un magari se spettava un film incentrado esclusivamente sull'attentato, mentre qua se parla dei due poliziotti tiradi fora dalla macerie.

però, se un ghe va pensando che no i parla dell'attentato ma della storia del salvataggio e de quel che ga vissudo i due,allora xe un film fatto sai ben.

la prima parte del film xe meravigliosa, stone ga ricreado benissimo quel che doveva esser quel giorno,uno come tanti a new york. la città che se animava, i pendolari, chi ciodeva el tren, ogni scena me fazeva pensar che iera un giorno normale.

no son d'accordo con giada, gnisun saveva cossa stava succedendo, me ricordo 5 anni fa, xe passade delle ore prima de capir che iera un attentato, e i poliziotti e pompieri vien mandadi subito sul posto, no i spetta accertamenti de capir cossa xe succeso, se un incidente o un attentato o altro.

i fazeva el loro lavor.

la seconda parte più lenta, ma no pesante.

el film xe destinado a mostrar la sofferenza,l'angoscia dei due sepolti ma sopratutto delle famiglie che no sa cossa sta succedendo.

i ga presentado i fatti come veri, e credo che no ghe vol tanto a intrufolarse dentro come ga fatto l'ex marine, el gaveva una divisa e la dentro lavorava tutte le forze militari. nel film i disi che gaveva fermado e ricerche per pericolo de crollo, lui el continua a zercar.

la ciamada divina pol esser sentida anche come vocazion civica, desiderio de aiutar el tuo paese, roba che i te insegna nelle forze armate. in sto caso credo sia esagerà solo el tajo dei cavei.

l'apparizion de Gesu no ghe go visto gnente de mal.

ga sconto el volto, ma la figura che se vedi, se no me sbaio, xe l'immagine che i spagnoli,messicani, utilizza per raffigurar Cristo.

La bottiglietta d'acqua xe un allusion al desiderio de morir, el podessi bever el disi, ma no vol. perche significassi morir e no soffrir piu la sete.

come ditto all'inizio son controcorrente, forsi perche lo vedo da un altro punto de vista.

Posted

Il messaggio dietro è: Dio ed i marines salveranno l'america.

Troppo retorico.

E tra altro non raccontano tutta la storia molto meno "nazionalista" di che fine fanno la maggior parte degli "eroi del 11 settembre".

Il "premio" che hanno avuto per quello che hanno passato

No me ispira. Peccato perchè Nicolas Cage me sta coccolo (c'è lui vero?)

Posted

no son d'accordo con giada, gnisun saveva cossa stava succedendo, me ricordo 5 anni fa, xe passade delle ore prima de capir che iera un attentato, e i poliziotti e pompieri vien mandadi subito sul posto, no i spetta accertamenti de capir cossa xe succeso, se un incidente o un attentato o altro.

i fazeva el loro lavor.

Però tutto el mondo saveva che iera due i aerei che se gaveva schiantado. Nel film lori continua invece a sostener che l'incendio de una torre se gaveva propaga sull'altra. Posso capir se no i gavessi avudo nessun contatto col mondo, ma uno dei poliziotti - proprio Jimeno, me par - sull'autobus che li porta al WTC parla al telefono con la moglie che ghe disi che anche la seconda torre xe incendiada ma no la ghe disi perchè... me par quantomeno inverosimile, tutti noi gavemo visto in diretta lo schianto del secondo aereo e ela no???

Cmq xe question de gusti... mi son d'accordo con Ghost, sti polpettoni filoamericani infarcidi de retorica me fa venir la nausea. Ma sarò mi che no son obiettiva :meiostarziti:

• 3 months later...
Posted

Lo go semi visto ieri sera. Semi perchè me go indormenzado dopo un'ora :D :D :D Go dormido benon in divano fin stamattina :lol:

Da questa premessa poderè capir se sto film me ga piasso o no :D

Che noiaaaaaaaa mortaaaaaleeeeeee! Un film lentissimo, noiosissimo che, meno mal, non son andada a veder in cine se no i me gavessi sbattudo fora per el troppo rumor fatto russando :D Quoto Giada per i suoi commenti :)

• 8 months later...
Posted

l'altro giorno me go meso a guardar sto film...efetivamente xè parechio lento...me lo aspetavo decisamente diverso...però no gevevo nè leto le recensioni online,nè leto i vostri commenti...son andado un po' al buio insoma.

la parte che lori entra senza saver cosa sia suceso no me turba granchè...anzi...visto el caos del momento ghe credo parecchio...quel che me ga lasado veramente così così xè stado + sul finale...quando i vien estratti...sarà almeno un centinaio de socoritori solo per lori...eco,questo lo trovo inverosimile...ma magari me sbaglio.

una roba che i podeva zontar iera el dopo...cioè...nel 2006 co xè venudo fora el film come i stava???ben...o mal come moltissimi socorritori???

ps: sul punto de domanda del saver dei aerei beh...in un libro che go de un pompier che iera là dentro come lori...lui disi chiaramente che tanti scoppi xè stadi causadi da depositi de armi all'interno del wtc...quindi l'idea che questi pensasi a tuto tranne che fossi davvero 2aerei contro le 2torri la trovo normale.imho.

Posted

tanti scoppi xè stadi causadi da depositi de armi all'interno del wtc...quindi l'idea che questi pensasi a tuto tranne che fossi davvero 2aerei contro le 2torri la trovo normale.imho.

ehmm.. se parla de fonder acciaio trattà. O i gaveva armi tipo bombe, tritolo, missili, ecc.. e tante! O la vedo dura..

(nel primo caso i saria stai dei idioti)

Posted

Per quanto riguarda la demolizione delle torri si trovano online che ti spiegano la dimostrazione scientifica dei dubbi sul crollo.

Basta una competenza di fisica da terza media e voglia di controllare la verità invece di accettare per fede la versione ufficiale e ci si può fare un idea propria e non imposta.

-------------------------

Per quanto riguarda la storia dei poliziotti "calmi" che paiono non capire la gravità purtroppo non è un errore di regia.

E successo veramente così.

Le famiglie delle vittime ed i sindacati di polizia e pompieri hanno fatto causa a giulia per il "rallentamento" dei soccorsi.

E stata fatta disinformazione dal alto per permettere a Giuliani di arrivare ed essere in prima fila con telecamere al seguito.

Voleva enfatizzare il momento mediatico... peccato che quel rallentamento è stato fatale per molti.

E un tema caldo della campagna elettorale stanno saltando fuori un sacco di altarini e uno spasso ascoltare i dibattiti americani :)