rix Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 Mi, non me ne vergogno, la go vardà dala prima puntada a inizio settembre...Lo go comincià quasi per caso, ma poi sn rivado anche a registrarlo co no iero in casa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 Tranquillo Rix, 6 in buona compagnia! "Si, sai carina mai perso una puntada" mi dispiace sia finita,ma almeno mi consolo sapendo che ci sarà un seguito! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 mai varda.. cmq vardando le pubblicità sembrava un fiction davvero carina.. ma ormai iera iniziada... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 mi go vota altro...nel senso...de domenica sera difficilmente son a casa..però co iero a casa la guardavo volentieri... me ga parso un fiction molto coccola..niente mal!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
triestina_acquisita Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 ogni tanto lo guardavo... non era male!!! ma com'è finito? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 Mai vista Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sergio78 Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 nche mi vardo....all'inizio no volevo veder perche pensavo iera una scemenza...ma poi vardando una puntata per caso me ga comincià piaser....xe storie sai divertenti tutto sommado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 Mai vardado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 ..all'inizio no volevo veder perche pensavo iera una scemenza...ma poi vardando una puntata per caso me ga comincià piaser.. Quoto! Me son persa qualche puntata, ma per la storia de fondo no xè sta un grosso problema Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 non me son persa una puntata!!!! all'inizio iero scettica perchè a mi Amendola non me piasi... ma poi.. come dir me ga ciapà.. cocolo, de rider, de amor.. ( e quel ga basta a farme cambiar idea) poi go sempre la sigla in testa che me la canticchio... bel bel bel, non vedo l'ora che i fazi la seconda serie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilli Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 mai varda...anche perche de domenica xe difficile che son a casa... comunque...nn credo neanche che la vardassi....dalla publicità non me ispira!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 Ne ho perse un paio perché ero fuori, ma incredibilmente se ero in casa sempre guardato. Ma ho perso quella di domenica! com'è finito? si sono messi insieme i due ragazzi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 cossa xe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 Ne ho perse un paio perché ero fuori, ma incredibilmente se ero in casa sempre guardato. Ma ho perso quella di domenica! com'è finito? si sono messi insieme i due ragazzi? non proprio... ma son finiti in vacanza assieme.... e vedremo cosa c'è nella seconda serie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 mi go meso che i romani me sta sui co**ni, ma solo quei in TV (e quei sule piste de sci ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 Ne ho perse un paio perché ero fuori, ma incredibilmente se ero in casa sempre guardato. Ma ho perso quella di domenica! com'è finito? si sono messi insieme i due ragazzi? Per tutta una serie di incredibili coincidenze Eva e Marco si imbarcano da soli sul traghetto per andare in Sardegna... Ultima scena..si vede il traghetto ormai fuori dal porto e Amendola chiama la Capitaneria e dice "C'è una bomba sul traghetto!" ... FINE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted November 18, 2006 Report Share Posted November 18, 2006 adesso sulla rai i parla de I Cesaroni... l'originale xè una fiction spagnola, I Serrano. praticamante noi gavemo el doppion, perchè i dialoghi xè uguali, in Spagna xè già alla sesta serie e xè la fiction più vista. E cosa interessante.... i la da su tele5, canale di Berlusca. ciò l'omo anche in spagna ga canai.... Poi i ga fato veder i livelli de ascolto in concomitanza con Capri, sempre de domenica con la rai. I Cesaroni xè più seguidi dai giovani, età 16- 30, e nel finale domenica gaveva un ascolto max incredibile. sembreria che I cesaroni gaverà vita lunga! e a sto punto ringrazio i spagnoli x averne presta l'idea de sta fiction! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted November 18, 2006 Report Share Posted November 18, 2006 Sinceramente la vedo dura che anche qua si possa arrivare ad un numero di serie così alto... Tirar troppo per le lunghe corrisponde quasi sempre ad un calo di qualità (vedi Carabinieri, Un medico in famiglia) e capita con grande frequenza che alcuni dei protagonisti decidano di non prendere parte alle serie successive (non dimentichiamo che le lavorazioni di queste fiction richiedono circa 9 mesi di lavoro)... Cmq attendiamo la seconda serie e poi vediamo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gigits Posted November 18, 2006 Report Share Posted November 18, 2006 ho perso solo una puntata! me è piaciuto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziaroberta Posted November 20, 2006 Report Share Posted November 20, 2006 praticamante noi gavemo el doppion, perchè i dialoghi xè uguali, in Spagna xè già alla sesta serie e xè la fiction più vista forte, da bon fio de suopapà amendola se ga dado al doppioggio ... con tutto sè stesso!!!!!!!!!!!!!scherzi a parte, me ga sai piasso, cocola al punto giusto anche se ampiamente prevedibile. dopo distretto de polizia, la serie che me piasi de + Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rix Posted November 21, 2006 Author Report Share Posted November 21, 2006 mi go meso che i romani me sta sui co**ni, ma solo quei in TV (e quei sule piste de sci ) Sto reperendo informazioni sulle tue abituali mete sciistiche..ci vediamo in cima.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Go messo altro per el semplice motivo che no go mai neanche sentido de sti Cesaroni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 mi go meso che i romani me sta sui co**ni, ma solo quei in TV (e quei sule piste de sci ) Sto reperendo informazioni sulle tue abituali mete sciistiche..ci vediamo in cima.. argh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 Go messo altro per el semplice motivo che no go mai neanche sentido de sti Cesaroni ma veramente??? ma do te vivi???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 22, 2006 Report Share Posted November 22, 2006 ma veramente??? ma do te vivi???? Ciò, te giuro! Vardo pochissima tv e, se vardo, vardo robe sul satellite. No go mai sentido parlar de sta roba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts