Vai al contenuto

Novo canale informativo


Messaggi raccomandati

Dopo che Al Jazeera ga lanciado el suo canale in lingua inglese, la Francia ga lanciado, dopo che za se ne parlava da tempo, un novo canal informativo mondiale France24 in lingua francese e inglese a cui presto dovessi aggiungerse el canale arabo e quel spagnolo, entrando in competizion con la CNN, BBC Wolrd e Al Jazeera.

Sul sito de France24 se pol seguir via internet le trasmissioni.

Vedendo ste trasmissioni de una tv francese a partecipazion statale e fortemente voluda da Chirac me fa pensar quanto indrio (anche culturalmente) che xe l'Italia. Go za dito altrove che la Rai dovessi far ste robe... inveze che far la fattoria, l'isola dei famosi, la vita in diretta... bah... :disgust:

Link al commento
Condividi su altri siti

Vedendo ste trasmissioni de una tv francese a partecipazion statale e fortemente voluda da Chirac me fa pensar quanto indrio (anche culturalmente) che xe l'Italia.

vado controcorrente: un canale a sovvenzione statale voluto da chirac? wow! non vedo l'ora di sentire come rivoltano le notizie per far sembrare americani, inglesi e italiani delle m**de a prescindere... non mi sembra che in francia brillino per onestà e professionalità di vedute, e visto che l'obiettivo conclamato è quello di 'combattere' la CNN dei fetenti-americani-carogne-tornate-nelle-fogne... beh, penso che ne farò a meno, almeno finché a capo di quel simpatico stato ci sarà il supersimpatico Chirac.

E aggiungerei anche:

POOOOOPOPOPOPOPOOOOOOOOPOOOOOOO

POOOOOPOPOPOPOPOOOOOOOOPOOOOOOO

POOOOOPOPOPOPOPOOOOOOOOPOOOOOOO

POOOOOPOPOPOPOPOOOOOOOOPOOOOOOO

Pallone d'oro a Cannavaro!

:D

Modificato da iguanadan
Link al commento
Condividi su altri siti

[quote name='Starlite' date='07 Dec 2006, 14:15' post='101228'

Vedendo ste trasmissioni de una tv francese a partecipazion statale e fortemente voluda da Chirac me fa pensar quanto indrio (anche culturalmente) che xe l'Italia. Go za dito altrove che la Rai dovessi far ste robe... inveze che far la fattoria, l'isola dei famosi, la vita in diretta... bah... :disgust:

Beh, insomma non son d'accordo su quel che te disi: la Rai sul satellite ga cmq da anni un canal news fisso in italian e uno, raimed in lingua araba. Inoltre ghe esisti canali tematici intelligenti quali rai utile ad esempio.

Certo manca il canale news in inglese, ma ghe arriveremo...

Link al commento
Condividi su altri siti

rainews24 se pol anca veder per internet, me par.. cmq nonostante le fonti governative saria da evitar a prescinder, xe bon che no solo 1 governo possi gaverghene (e no steme dir che la CNN xe privata.. :p) .. quindi xe in un xerto senso de "pluralismo" che parlemo, sepur controlado.

Ovio cmq che internet sarà sempre più libera e interesante, per informarse :D

Link al commento
Condividi su altri siti

me correggo su quel che go dito prima...

no son sicuro che sia un canale pubblico come la Rai, quel che xe sicuro che xe sta' fortemente appoggiado da Chirac :D

cmq oggi lo stago guardando e no me par mal, certo ga parecchia strada de far per rivar al livel de BBC World, ma se inizia cusi' diria che xe ben :D

per risponder a Iguanadan: maggiori xe le fonti de informazion meio xe, xe una enorme differenza tra come presenta le notizie la BBC e la CNN, e ovviamente sara' ancora diverso el modo in cui lo farà France24, e quel in cui lo fa Al Jazeera. Personalmente penso però che i italiani dovessi guardar un poco de piu' ai francesi che continuar questa inglesizzazion-americanizzazion per quanto riguarda la TV e le informazioni

per Jazz: si xe vero però xe canali poco acessibili, se no te ga el ricevitor satellitare no te li vedi... personalmente RaiNews24 me fa :cesso::D

Link al commento
Condividi su altri siti

me correggo su quel che go dito prima...

no son sicuro che sia un canale pubblico come la Rai, quel che xe sicuro che xe sta' fortemente appoggiado da Chirac :D

cmq oggi lo stago guardando e no me par mal, certo ga parecchia strada de far per rivar al livel de BBC World, ma se inizia cusi' diria che xe ben :D

per risponder a Iguanadan: maggiori xe le fonti de informazion meio xe, xe una enorme differenza tra come presenta le notizie la BBC e la CNN, e ovviamente sara' ancora diverso el modo in cui lo farà France24, e quel in cui lo fa Al Jazeera. Personalmente penso però che i italiani dovessi guardar un poco de piu' ai francesi che continuar questa inglesizzazion-americanizzazion per quanto riguarda la TV e le informazioni

per Jazz: si xe vero però xe canali poco acessibili, se no te ga el ricevitor satellitare no te li vedi... personalmente RaiNews24 me fa :cesso::D

Continuo a non esser d'accordo con ti: d'accordo che rainews24 (che te vedi con i altri canali tematici anche sul dtt) no xe granchè ma non pensar che france24 sarà meio...personalmente a mi me piasi skytg24 che fornissi notizie snelle e abbastanza imparziali...ogni tanto lecca la Chiesa ma a mio avviso attualmente xe el miglior tg che xe in giro.

I francesi copierà dai inglesi-americani, non pensar...

L'unico veicolo diverso xe euronews che da notizie spesso interessanti e anche canal 24 horas che xe el canal tematico spagnolo che da notizie interessanti sul mondo...

Eventualmente parlime de quel come esempio, ma non de un canal finanziado dal governo...

Link al commento
Condividi su altri siti

(semiOT)

Mi cmq son un fan de Euronews! I podessi solo afiancar a un canal de news un de aprofondimenti, perchè ogni tanto i tendi a eser superficiali per questioni de tempo..

.. e skytg24.. :-/ beh. :,-( principalmente xe un canal con toni sensazionalistici che lecca de qua e de là, saltando notizie straimportanti in europa e nel mondo (prontamente riportade da EN) .. oviamente xe una mia opinion :D

RaiSat24 secondo mi ga giornalisti piutosto bravi, ma i ghe ga taiado tuti i fondi (perchè, no se sa.. probabilmente perchè i ga fatto un 2 scoop che no i doveva - vedi Falluja) che za iera pochi. Quindi i ga de rangiarse con 4 euro e efetivamente no i pol far più de tanto..

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×