Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nella speranza che se possi parlar civilmente senza crear casini inutili, ve chiedo cosa pensè de questa nuova proposta de legge.

Mi digo la mia...

Son assolutamente favorevole. Qualchedun me ga dito che questo va ad intaccar el concetto de famiglia. Ma cossa xe una famiglia? El dizionario Garzanti disi questo... "insieme di persone unite da un rapporto di parentela o affinità". Preso questo come punto de partenza, allora la famiglia xe tutto quel con cui te sta ben. Morosa/o, genitori, compagno/a, ecc. Per mi non esisti el discorso gay. Se 2 se ama e vivi insieme i forma una famiglia. Punto. Al di là del sesso e xe giusto che sia tuteladi.

Se dopo volemo far un discorso legado alle cesa, liberi de farlo. Famiglia xe formada da omo e donna sposadi che genera fioi ecc ecc. Secondo mi xe baggianade. Perchè se se dovessi seguir tutto quel che disi la cesa, dovessimo esser convinti che semo nati da Adamo ed Eva (e Eva dalla costola de Adamo!!! MA PER FAVOR! Bieco maschilismo ecclesiastico!), che no dovessi esister rapporti prematrimoniali (RI-MA PER FAVOR!), che gli animali xe esseri inferiori (basta veder che no i xe ben accetti nella casa de dio :disgust: ) e seguir tutte le favolette che ne propina. Mah...

Con questa mia discussion NON VOIO urtar la sensibilità e le credenze de nissun eh. Go solo espresso el mio punto de vista sperando che lo fè anche voi con civiltà e senza scaldarse :)

• Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Da convivente (contro ogni credenza de mio papà... non te ga idea de che discussioni ..) digo che el matrimonio (se un no ga credenze religiose) xe solo un contratto.

Se due se ama sul serio no occorri nessun contratto firma che ghe lo ricordi.

Se due no ga voia de firmar el contratto penso che i ga tutti i diritti de gaver i stessi diritti (mmm come frase fa schifo lo so :D ) de quei sposai.

Se poi un ga credenze religiose el discorso xe un altro (mi per esempio me sposasi in ciesa perchè credo nell'union spirituale... però no credo a tutto quel che la ciesa - con la c picia - te conta...)

Riguardo agli animali mal visti... te digo mica da tutti i preti.. quel de Barcola xe el mio mito... ga gatti che ghe va in giro per la ciesa... (e oltretutto el disi anche robe intelligenti :D )

Posted

son favorevole abbastanza alle coppie de fatto...xe giusto che i gay abbi dei diritti e tutto..no son favorevole ad un'eventuale adozion de un bambino tra una coppia de gay...quel no...i condiziona la crescita del muleto...non va bene...

Posted

@Molly

Lo so che molta gente de cesa ama gli animali :) Ma la maggior parte, purtroppo, li considera esseri inferiori e non degni de entrar in cesa :disgust: No i se rendi conto che le persone xe quelle schifose, non gli animali :angry:

Cmq, al di là de questo...Me fa impazzir alcuni politici. Uno su tutti che parla de famiglia, de cristianità, ecc ecc e dopo xe divorziado e ga lassado la moglie per conviver con una mula...Ma che bravo!!! Predichemo ben e razzolemo mal!!! O quei che se appella alla cristianità del matrimonio e che xe contro le coppie gay perchè contrarie alla natura e ai principi cristiani e dopo bestemmia dalla mattina alla sera. Ancora meio! :disgust: Mi no son credente e tanto meno me sento vicina alla cesa ma no bestemmio mai.

Mamma mia, dalla mia esperienza personale posso dir che i bigotti xe le pezo persone...

Posted

favorevole.

E voio creder che qualsiasi cattolico, anche praticante, sia in grado de capir che xe una realtà sociale e che ghe vol ciapar atto che la esisti. E lassar quindi la posibilità de scelta.. quel che no me xe mai andà zo xe i catolici che vol scelzer pei altri. Che raza de fiducia in te la propria fede saria?

Posted

Perfettamente d'accordo con ti, Betta.. E con tutti..

Sia sulle coppie, che sulle coppie gay che soprattutto sui animali.

I animali no xe assolutamente inferiori, anzi, de quel che se vedi in giro me sa che i xe molto superiori a noi!

Posted

si cucciolina xe vero quel che te disi..ma non tuti xe cussi... so che per rabbia tendemo a generalizzar ... e xe normale :D

ma no me ricordo in che ciesa se podeva portar anche gli animali per farli benedir... :D:D

ah riguardo i gay anche mi favorevole al loro matrimonio o convivenza o appunto coppia de fatto... però anche mi contraria all'adozion de fioi... tanti disi meio con lori che in orfanotrofio, mi penso inveze de no... mi penso che un fio ga bisogno de una figura paterna e de una figura materna per creser ben... e poi se za duro che una famiglia "normale" lo cresi ben figuremose una un po' "particolare" :D ...

Posted

Si si, ma no digo de no. Vara, prova a farte un giro nelle cese de Trieste con un can. Entra e vedi se qualchedun no te disi qualcossa. Te lo digo per esperienza diretta. Poi ovvio che no xe dappertutto cusì :) Così come per i esercizi pubblici. El can no entra per questioni de igiene. Questioni de igiene??? Ma cossa vol dir? E le scarpe della persone? Quelle sì che xe nete! Ma daaaaaaaaaai! :disgust: Ma semo OT :D

No son d'accordo invece sul fatto che un fio cressi meio con una figura paterna e una materna al suo fianco. E i genitori divorziadi? E le ragazze madri o (più raramente) i ragazzi padri? Dipendi dall'ambiente e dal fatto che i te cressi con amor, non da altro. E questo indipendentemente che sia una persona sola o una "famiglia standard".

Credo che per l'adozion ghe sia problemi sì. Ma non per una question de figure (paterne o materne che sia) ma per una question della mentalità della società. El fio, FORSE, cressessi mal perchè vegneria ciolto in giro da altri fioi con famiglie dalla mentalità bigotta.

Che poi, se pensemo, xe un discorso assurdo. Se 2 donne gay vol aver dei fioi i li fa senza problemi e là nissun disi niente...

Posted

Nella speranza che se possi parlar civilmente senza crear casini inutili

:ehsi:

Se dopo volemo far un discorso legado alle cesa, liberi de farlo. Famiglia xe formada da omo e donna sposadi che genera fioi ecc ecc. Secondo mi xe baggianade. Perchè se se dovessi seguir tutto quel che disi la cesa, dovessimo esser convinti che semo nati da Adamo ed Eva (e Eva dalla costola de Adamo!!! MA PER FAVOR! Bieco maschilismo ecclesiastico!), che no dovessi esister rapporti prematrimoniali (RI-MA PER FAVOR!), che gli animali xe esseri inferiori (basta veder che no i xe ben accetti nella casa de dio :disgust: ) e seguir tutte le favolette che ne propina. Mah...

Nianche mi no son un credente, ma dal tono me par un processo alle intenzioni e un'accusa de stupidità a chi va in chiesa :rolleyes:

Comunque digo la mia anche mi, zercando allo stesso modo de esser civile :)

Premetto che no so cosa disi nello specifico sta proposta de legge, quindi no posso parlar nè a favor nè contro. I telegiornali per tutte le proposte de legge i xe sempre troppo occupadi a parlar delle proteste e dei cortei, inveze de spiegar nello specifico cosa la legge disi :incazzado:

Sarò onesto, i gay no me piasi...no i me piasi perchè el loro comportamento va contro la natura umana ed animale. E no steme far discorsi tipo "gusti xe gusti"...qua no se tratta de preferir la carne rispetto al pese, o el vin nero rispetto al bianco, (là si che gusti xe gusti), ma se tratta de comportamenti ed istinti comuni che de base ogni essere umano (e più in generale ogni appartenente al regno animale) dovesi aver.......

Ciò non togli che se tratta de persone come altre sotto tutti gli altri aspetti, quindi no xe giusto che i subisi discriminazioni de tipo lavorativo e/o de diritti. Nella loro vita privata i xe liberi de far quel che i vol, ma approvando una legge che li metti sullo stesso piano de una coppia etero, se creasi un pericolosissimo precedente. El passo successivo qual sarìa? L'adozion de fioi.....scommetto qualsiasi roba.

I romperìa le togne anche per quel, e a quel punto (secondo mi) sarìa sai difficile poderghelo negar.

Perchè se legalmente mi e el mio "compagno" venimo riconosudi sullo stesso livel (quindi con gli stessi diritti e/o privilegi) de una coppia normale, perchè no podesimo adottar un picio? Secondo mi un bravo avvocato gavesi bastanza material da portar in tribunal e vinzeria la causa.....

El risultato saria che per conceder troppe libertà ad uno, se ghe cava diritti ai altri.....el diritto de aver un papà ed una mamma!

Inoltre, ragionando a lungo termine, cosa podesi succeder? In Olanda nel nome della libertà (o dell'anarchia) xe sta fondado el partito dei pedofili (beh, gusti xe gusti, no?). No voio nianche pensarghe...Magari sarà una paura eccessiva e spero de sbagliarme, ma anche la i ga cominciado poco per volta.....prima legalizzemo quel, dopo quell'altro e poi.....beh.

El "vietato vietare" sta iniziando a far danni seri...

Quindi ripeto quel che go scritto all'inizio, speto de veder la legge nelo specifico per giudicar......ma go un brutto presentimento, sinceramente.

P.S Deso speto l'ira de Cucc e de Ghost che non tarderà ad arrivar :p

Posted

Beh son favorevole xe una forma de tutela per quelle coppie che per un motivo o per l'altro no vol o no se pol sposar in ciesa,ma cmq no sarà obbligatorio sottoscriver per chi no vol.Per quanto riguarda le adozioni a coppie gay o lesbiche son contrario ma forse bisognassi chiederghe (in età adulta)a quel picio adottado come viveva quella situazion con due papà o due mamme,magari per lui sarìa normale. :bye::bye::bye:

Posted

Nianche mi no son un credente, ma dal tono me par un processo alle intenzioni e un'accusa de stupidità a chi va in chiesa :rolleyes:

Ma guarda, forse no te ga letto ben o te se ga fermado prima. Lo go scritto a chiare lettere che no voio urtar la sensibilità e le credenze de nissun. Poi 1) No go accusado proprio NESSUN de stupidità. 2) Go scritto che SECONDO MI xe baggianade, citando esempi che proprio la cesa te dà. Dopo ognidun credi a quel che vol 3) Processo alle intenzioni? In che senso? Processo a cossa? Intenzioni de chi? No me par proprio.

Che poi i gay no te piasi, xe la tua libera manifestazion de pensiero. No son d'accordo ma accetto. Per mi xe persone come tutte le altre e devi aver diritti e doveri come tutti. Anche quel de crearse una famiglia se i lo desidera (che poi, come go scritto poco sora, i lo fa senza problemi se i vol).

Son fermamente convinta che la libertà xe principio fondamentale dell'uomo ma la devi esser usada con buon senso.

Posted
Si si, ma no digo de no. Vara, prova a farte un giro nelle cese de Trieste con un can. Entra e vedi se qualchedun no te disi qualcossa

beh scusa che esempio nel piffero... prova a andar in una ciesa/sinagoga/moschea e no rispetar qualche regola e vedi se i te disi o no qualcosa... se te entri te accetti le regole, altrimenti te sta fora.... el gato o el can pol star un'oreta a casa solo penso no?

son d'acordo che spesso i omini se comporta pezo dei animali ma no stemo meterli sul steso livel.. i animali per mi xe inferiori al essere umano .. diversamente, secondo el tuo principio un can e una cagna che sta insieme gavesi anche dirito ai asegni familiari?!?!?!? :D :D :D

per mi una famiglia xe omo e donna e come tale xe giusto che godi de tutti i diritti, due omini o due donne che sta insieme no xe una famiglia .. e mancasi altro che i ghe daghi in afidamento i fioi...

:D

Posted

Argomento delicato :D

Go letto velocemente quel che gavè scritto e piu' o meno xe quel che se senti de solito de una parte e de l'altra, mi son in una posizion intemedia :D

A prescinder dal fatto de religion o meno, che no c'entra niente col matrimonio civile mi penso questo:

esisti l'istituto del matrimonio nel nostro ordinamento giuridico, ordinamento giuridico che deriva dalle tradizioni culturali nostre che xe ovviamente fondamentalmente cristiane e in particolar modo cattoliche.

La cultura evolvi nel tempo e, fermo restando alcuni punti cardine in ogni caso, cusì se adegua, giustamente digo mi, anche le regole del diritto.

Per mi istituir cusi' de punto in bianco pacs o simili xe sbagliado, non perchè non xe giusto che chi se vol ben, chi se senti parte de una "famiglia", etero o omo che sia, non gabbi dei diritti in piu', ma perchè esisti za, appunto el matrimonio.

Restando nel mondo etero... mi me chiedo... perchè se scegli de conviver e no de sposarse?

Qualchedun disi che no servi un toco de carta per amarse... ok... d'accordo... ma te vol che el tuo convivente gabi i stesi diriti del coniuge? De qualche parte te devi scriver che xe tuo convivente, o ogi xe un doman xe un altro... devi esser in ogni caso uficializado de qualche parte, no? Ghe vol cmq un toco de carta... che sia un pacs o simile o el matrimonio cossa cambia?

Qualchedun disi che xe perchè dopo xe casin se te se separi? Ma alora perche' te sta con una persona se te pensi che sara' casin co te se separi? Xe qualcosa che no va... te vol star con sta persona e te vol darghe tuto o no? Ogi si e doman no? Alora no te son pronto ne' pe'l matrimonio ne' pe'l pacs...

Te ga paura de sentirte ligado con un toco de carta? E con un toco de carta che de sora xe scrito pacs o no matrimonio alora xe piu' facile? Piu' leger?

Se te vol legereza alora no te son nianche per conviver o per amar qualchedun... e alora no servi nianche i pacs o come te vol ciamarli.

Piuttosto femo una riforma del matrimonio, quel si, cossa xe che no va, che xe tropo antico nell'istituto del matrimonio? No so, no son un giurista, ma rivedemolo anche a fondo allora. Nel matrimonio xe previsti tanti diritti si ma anche dei doveri. Doveri... xe de questo che la gente se vol liberar fazendo pacs inveze che matrimonio?

Ecco perchè son contrario ai pacs cusi' come ne vien proposti oggi.

Piuttosto ghe vol una riforma concreta e vera del matrimonio, che per mi resta tale e pieno con tutti i diritti e doveri, solo nel caso de unioni etero.

Nel caso de unioni omo ciamarle matrimonio per el mio modo de veder contrasta con quella che xe ancora le basi naturali e giuridiche della famiglia.

Niente in contrario nell'amor omo, sentimenti xe sentimenti, el discorso "naturale o contro natura" no ga niente a che veder con questo, se due del steso vivi insieme e se ama come mari' e moglie e se sta vizin come mari' e moglie xe giusto che ghe sia la possibilita' de gaver certi diritti, come pension de reversibilità, passaggio dei contratti de afitto eccetera, ma rivar all'adozion, no. Non ancora almeno.

Per due motivi: 1. la società non xe pronta 2. questo si che xe, a mio modo de veder, contro natura, perchè due rappresentanti del stesso sesso non pol dar vita in maniera naturale a una famiglia con prole.

Podesi scriver ancora tanto ma go za scrito tropo :D

Posted

Qualchedun disi che xe perchè dopo xe casin se te se separi? Ma alora perche' te sta con una persona se te pensi che sara' casin co te se separi? Xe qualcosa che no va... te vol star con sta persona e te vol darghe tuto o no? Ogi si e doman no? Alora no te son pronto ne' pe'l matrimonio ne' pe'l pacs...

Te ga paura de sentirte ligado con un toco de carta? E con un toco de carta che de sora xe scrito pacs o no matrimonio alora xe piu' facile? Piu' leger?

Se te vol legereza alora no te son nianche per conviver o per amar qualchedun... e alora no servi nianche i pacs o come te vol ciamarli.

:ave: :ave: :ave:

Verissimo anche questo. Volemo sempre de più sottrarse al peso delle responsabilità...

Posted

Nonostante sia per la parità dei gay nel 99,99% dele robe, no per l'adozion.

Come ga za dito starlite, eser gay vol dir gaver diritti (che penso i poderà gaver presto) ma anche DOVERI. Te ga de acetar i contro, tra i quai xe no gaver fioi, poco cossa far.

Cmq saria curioso de veder le statistiche in certi paesi dove i omosesuali pol adotar fioi, se i fioi dopo tendi a eser gay o no.. saria bastanza indicativo, credo.

Posted

Come ga za dito starlite, eser gay vol dir gaver diritti (che penso i poderà gaver presto) ma anche DOVERI.

No no, mi parlavo delle coppie in generale.

Se i due componenti della coppia vol dei diritti devi anche accettar i doveri... come che xe nel matrimonio, qualunque altra roba xe un matrimonio annaquado disemo, ma sempre una ufficializzazion, un toco de carta...

un toco de carta che per assurdo, come disevo, se xe scrito matrimonio no va ben ma se no xe scrito matrimonio no va ben... :D

Saria interessante si gaver dei dati sui fioi cresudi in coppie omo, non solo per quanto riguarda el loro orientamento sessuale in età adulta, ma anche per tutto el resto.

Posted

No no, mi parlavo delle coppie in generale.

e mi dei omosesuali :p

parlavo no de diritto o legge, ma de diritti e doveri *biologici*

Saria interessante si gaver dei dati sui fioi cresudi in coppie omo, non solo per quanto riguarda el loro orientamento sessuale in età adulta, ma anche per tutto el resto.

si beh iera una semplificazion :)

Posted

Sarò vecia per ste robe, ma penso che matrimonio e famiglia sia una roba, convivenza un'altra. E che la convivenza, che per sua definizion pol esser anche fra soggetti diversi de quei del matrimonio, gabi diritto ala sua tutela, ma no a confonderse col matrimonio. A prescinder de qualsiasi religion.

Posted

Bella discussion, sul difficile go qualche perplessità.Premetto che Straquoto Cucciolina. Difficile per chi, per quei che no vol sentir e no vol veder l'attuale realtà , o fa finta che nel mondo no sia successo niente nei ultimi 20 anni.Per no parlar dell'Italia libera e laica ma che resta sempre un Paese "sottomesso" all'influenza, mai dichiarata, del Vaticano. Penso sia Inutile elencar tutti i casini e le proteste creade dalla Chiesa ultimamente , Pacs, Eutanasia ,Adozioni , Droga ecc.ecc. La mia no vol esser sicuramente una bacchettada verso la Chiesa o verso quei che credi fermamente nel valor della Famiglia e del matrimonio come Sacramente indissolubile.Mi me domando e ve domando, dove iera la Chiesa quando, i matrimoni veniva fatti fra consanguinei e no iera fatti in sconto, anzi vegniva benedidi , e da questi matrimoni naseva fioi con diversi problemini. Queste no se podeva anche ciamar coppie di fatto. Forsi saria meio ,qualche volta, che el Vaticano andaria a zercar i scheletri che el ga nei vari armadi.No voio entrar nel mio personale, ma ve assicuro che se xe qualchedun che me ga fatto girar, xe stadi proprio la Chiesa i Preti e le sua assurde Regole de una Religion che no vol diventar adulta. :vino::vino:

Posted

Provè a zercar su google "diritti e doveri dei coniugi" e vedè cossa vien fora...

le robe che go trovado mi, con riferimenti ai arrticoli del codice civile che regola el matrimonio,

me par robe essenzialmente fondamentali, coabitazione, fedeltà, assistenza materiale e morale, contribuir alla crescita dei fioi... insoma.. robe che tuto sommado par logiche...

e che xe le robe che penso rivendichi de gaver come "diritto" chi vol che sia riconosude le coppie de fatto...

e qua se torna a quel che disevo prima... perchè questi diritti e doveri sia riconosudi legalmente basta sposarse... niente de piu', niente de meno... l'unica differenza xe che se non se sposa xe piu' facile lasarse...

ma allora xe una question de scelta...

te vol gaver diritti riconosudi? la legge te lo consenti sposandote

no te se vol sposar? niente diritti

quindi per come la vedo mi istituir pacs per le coppie de fatto etero xe inutile,

perchè la legge prevedi za el matrimonio per gaver quel che se vol

boh... :D

Posted

Mi son più d'accordo con i pacs per i omosessuali che per i conviventi. Chi xè convivente scegli de non firmar una carta, se firma un pacs pol anche firmar una carta de matrimonio, no vedo grosse differenze.

Inveze i omosessuali no ga scelta, secondo mi xè giusto tutelarli da questo punto de vista. Xè persone come altri, e sta storia che vadi contro natura proprio me urta! Cosa vol dir che va contro natura? In Natura animale xè stadi studiadi tantissimi casi de animali gay: xè una scelta anche per lori? I xè gay perchè xè de moda? No, vol dir che la Natura ga deciso che qualchedun ga de esser diverso e basta. Xè tante robe che per mi xè "contronatura", ma che, in realtà, xè "solo" contro i miei ideali...

@Stefano: no se pol pensar a quel che i chiedessi dopo, xè robe che va affrontade de volta in volta.

L'adozion...buh, un'idea precisa non la go al 100%, più che altro, perchè volessi sentir l'opinion de quelchedun cressudo da gay. Intanto, se parla de omosessuali e no de "checche" (e xè differente!), penso che molti saria in grado de tirar su dei fioi senza grossi problemi. Ma, dipendi anche dal contesto. Un bambin che cresi a NewYork no dovessi aver problemi con i compagni e i amici, uno che vivi in un pasin della Carnia probabilmente si... Certo che saria meio aver mamma e papà etero, ma preferiria due mamme piuttosto che una aloclizzada e un papà che me legna!

Però me sembra che se stia andando un po' OT, visto che el topic riguarda "le coppie di fatto" ;)

Posted

te vol gaver diritti riconosudi? la legge te lo consenti sposandote

no te se vol sposar? niente diritti

Stavo per scrivere un papiro, ma non serve. Ecco qua.

Detto per inciso, la legge fornisce duemila altri mezzi a una coppia di fatto: scritture private, testamenti, tutto quello che vuoi. Tutte cose che con un matrimonio civile sono automatiche, senza troppa burocrazia.

Per quanto riguarda i legami degli omosessuali, boh. Quando penso al matrimonio tra persone dello stesso sesso mi vengono in mente le suffragette, ma mentre queste non avevano diritto di voto, quelli hanno tutte le possibilità per passare una vita insieme. Il problema qual è, sicurezza economica? Fai testamento, allora. Prendi accordi di fronte ad un notaio. Vuoi per forza un foglio di carta che, per dirla finemente, ti pari il c**o? Bene, allora sei proprio sicuro della convivenza che stai affrontando, direi. Forse c'è qualcosa che non va in partenza. A me i contratti prematrimoniali, tipo 'se ci lasciamo mi dai il 50% dei tuoi averi', mi sanno di malaugurio, di dubbio, di errore.

Boh, discorso contraddittorio, non lo nego. Io sto convivendo, ma sono per il matrimonio. Prima o poi mi sposerò. Ma dei pacs, francamente, non me ne frega un beneamato, perché so che non mi serviranno: amo la persona con cui sto e non penso che mi serva una legge per gestire al meglio il nostro rapporto. Un giorno ci sposeremo, personalmente in chiesa perché sancirò volentieri di fronte a Dio la nostra unione (avanti unione! :D ), e grazie a ciò otterremo anche mirabolanti diritti. Ma non è questo il motivo per cui ci sposeremo, spero.

@ betta: dai, sul discorso dei cani stavi scherzando, vero? :p

Posted

argomento impegnativo.. mente stanca.. x ora la fazo curta! :D

inizio col dir che non son d'accordo. :noghesemo::noghesemo::noghesemo:

come ga dito starlite: se un vol i diritti se sposa, se non se la senti de sposarse e de impegnarse con una persona, no se merita neanche i diritti... :noghesemo:

x i gay non son d'accordo e quoto av:

per mi una famiglia xe omo e donna e come tale xe giusto che godi de tutti i diritti, due omini o due donne che sta insieme no xe una famiglia .. e mancasi altro che i ghe daghi in afidamento i fioi...

poi vado :offtopic: x risponderghe a betta:

principalmente pol esser motivazioni religiose de base a quel che digo...

cmq penso che el discorso dei cani (o animali) in ciesa no centra niente e xe un poco fuori luogo.

i cani miga pol entrar ovunque? neanche in certi negozi.. xò là i pol star fora senza problemi ein ciesa se critica solo xkè xe ciesa che no dà diritti a tutti, ecc?

e po.. nei altri luoghi de culto se pol portar liberamente animali?

bon, chiudo :offtopic: e se volemo parlar avanti de ste robe [visto che te son partida da discosri anti-clericali] se pol sempre aprir un altra discussion...

Posted

Son favorevole per tanti motivi, ma soprattutto perchè così se regolarizza molte cose.

Non son d'accordo con chi disi che questo intacca el concetto de famiglia, anzi questo avvalora tale concetto, fmiglia non xè solo quel che la chiesa tanto parla, ma xè anche altro. Son anche molto favorevole ai Pacs, perchè anche i omosex ga diritti come i etero, e saria giusto metterli sullo stesso piano. Se una coppia gay se ama, perchè non darghe el diritto de amarse regolarmente davanti a tutti?

Forse sul fattor delle adozioni non so... quel xè una roba un pò più delicata...

Posted

Se una coppia gay se ama, perchè non darghe el diritto de amarse regolarmente davanti a tutti?

No no no, pian e ben. Cosa vuol dire? Ho diversi amici e amiche gay, tanti convivono e con alcuni usciamo insieme. Non mi sembra di prenderli a sprangate, anzi. Hanno tutto il diritto di amarsi davanti a tutti, mi sembra. Quello di cui parli tu non è il rispetto della gente, che mi sembra esuli dai pacs competendo piuttosto alla sfera della sensibilità di ognuno di noi, ma a... a cosa? Un anello al dito? Un foglio di carta? Un esterno che ti dice 'è fatta, siete uniti'? I miei genitori sono una famiglia, girano sempre insieme, hanno degli amici che li considerano come tale ma non gli hanno mai mostrato un foglio di carta...