Jump to content

Bologna e Genoa: quanti punti faremo?  

15 members have voted

1. 1. Bologna e Genoa: quanti punti faremo?

• 6
      1
    • 4
      6
    • 3
      1
    • 2
      4
    • 1
      2
    • 0
      1

Recommended Posts

Posted

Dopo la brutta scoppola de Vicenza (propedeutica, perchè cussì la squadra no se monta la testa) ne speta due gare interne molto difficili.

Secondo voi quanti punti femo? Saria oro farne 4....ma anche estremamente difficile. Più verosimile se ne femo 3 o 2....

Posted (edited)

anche mi go vota 4..saria oro far sti punti con ste squadre...anche perchè gioghemo in casa...e dovemo rifarse de sta brutta sconfitta... :bandieraalabarda:

Edited by davidin
Posted

mi go messo 6...credo in questa unione e nella voia de rivalsa dopo la scoppola a vicenza...e poi noi no gavemo niente de perder mentre lori tutto...più diffcile con bologna che genoa

Posted

mi go messo 1...xe squadre secondo mi nettamente superiori a noi contro le quali nn poderemo far sai...forse riveremom a pareggiar cn el bologna ma cn el genoa la vedo durissima!

Posted

Go messo 4, el Bologna secondo mi xe battibile, el Genoa xe una brutta bestia, quindi andaria ben un pareggio :vino::vino:

Posted

Ben dei ve vedo tutti ottimisti :D ; sarà dura ma mi digo 4 punti, giusto per non sbilanciarme...se gioghemo come che savemo anche el Genoa in casa nostra xè battibile :aleunione: