Vai al contenuto

coppe o flutes?  

18 utenti hanno votato

1. 1. in che bicer preferì el champagna?

• coppe
      4
    • flutes
      4
    • qualsiasi, anche bicer de carta
      5
    • no bevo champagne
      5
    • altro
      0

Messaggi raccomandati

Inviato

Semo sotto le feste, e se comincia a brindar. ve piasi de più el champagna in coppe o flutes? cioè biceri larghi o strenti? adesso xe de moda le flutes, ma mi devo dir che me piaseva de più in coppa

Inviato

Mi go votà flutes, ma devo dir che bevo pochissimo spumante, perchè son quasi astemia e qualche volta bevo el spumante dei fioi, per contentar le nipotine.(ridè...ridè...).

Inviato

mi go votado che no bevo champagne...no me piasi el gusto come no me piasi el gusto del vin in generale :disgust: .

cmq da no intenditor go sempre avu l'idea del champagne nel flute.

poi xè da aggiunger una cosa "semiseria":

dipendi se la coppa xè coppa A,B,C,D e altre...perchè gusti xè gusti :p

Inviato

mi go votà che no bevo champagne :D no me piasi, el xè secco! Viva i nostri spumanti dolci! :D :D :D

comunque, el spumante lo preferiso nel flute, xè più...chic! :D

anche se...no me interessa molto, basta ache el bicer de carta, basta brindar! :piria:

Inviato

Podessi votar che no bevo champagne e/o spumante perchè son astemia :merodolodalrider: ma evito :p

Uhm, che mi sappio xe solo 2 bicchieri per lo spumante (flute e coppa) :) I vari tipi de biceri xe per el vin :)

Cmq spumante no me va sai :wacko: e alla domanda rispondo "indifferente", quindi "qualsiasi" :D

Inviato

Disemo subito che lo Champagne e lo Spumante va bevudo rigorosamente nei Flute.Personalmente no me esalta ne lo Champagne ne lo Spumante. Ma se devo bever allora preferiso un bel Ferrari o un bel Hadenburgh del Trentino. :clapclap::clapclap::vino::vino:

Inviato

No bevo champagna quindi il problema no lo go :p ,una volta go provado ad assaggiarlo ma xè troppo secco per i miei gusti,meio uno spumante dolce che per mi va ben in qualsiasi bicier :baba:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro