Vai al contenuto

BPIntra LaTorre Omegna-AcegasAps Trieste


Messaggi raccomandati

Poco de dir e niente de sperar.....meio dedicarse alle feste +ttosto che pensar a lori.

poco de dir, perder de 18 e Bon Nadal. Spero che nisun se fazi mal, ma a sto punto poco cambiassi.

Me spiasi per Furio, che xe sicuramente una brava persona e forse anche l'unico che ghe tegnissi alla maia, ma forsi che xe meio cussi' perche' pol esser in prospettiva futura un ottimo GM (se non altro xe indiscutibilmente onesto). Non xe colpa sua se non xe un bravo allenador e se se ga trovado invischiado in una societa' del piffero. Spero che el trovi la sua strada e queste sconfitte da qua alla fine (tante, tantissime) ghe fazi capir che la sua strada non xe questa, ma pol far sai, ma sai meio in altre posizioni.

Auguri di cuore Furio, auguri tutto sommato anche alla squadra

PS per Furio. E FA ZOGAR STI GIOVANI, dei. O almeno fa esperimenti

Link al commento
Condividi su altri siti

alora, mi diria de darghe a tuti (zogadori, dirigenti, e chi altro) un strumento musical, che i vegni fora dai spogliatoi, fazi el giro del campo (zumpa zumpa) tipo banda del paese, e che i rientri.

Rapido, indolore, e anca divertente!!

Link al commento
Condividi su altri siti

alora, mi diria de darghe a tuti (zogadori, dirigenti, e chi altro) un strumento musical, che i vegni fora dai spogliatoi, fazi el giro del campo (zumpa zumpa) tipo banda del paese, e che i rientri.

Rapido, indolore, e anca divertente!!

Bellissima idea, però voio el sindaco/presidente in testa alla banda che alza un bandierina su e zo per dar el ritmo! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

:D

alora, mi diria de darghe a tuti (zogadori, dirigenti, e chi altro) un strumento musical, che i vegni fora dai spogliatoi, fazi el giro del campo (zumpa zumpa) tipo banda del paese, e che i rientri.

Rapido, indolore, e anca divertente!!

Troppa roba Arlon, ti immagini la faccia dei tifosi di Omegna :D:D:D

Mi sa invece che la festa la fanno loro e dura 40 minuti...

Link al commento
Condividi su altri siti

Non so come andrà stasera,ma a meno di cose clamorose prevedo una sconfitta.Vabbè staremo a veder dai.Faccio i miei migliori auguri di un felice e sereno Natale a tutti i forumisti,e le rispettive famiglie.

Ps:Paladozza,te se ricordi Edy de Gorizia.....ieri tre birette con lui a rimembrar vecchi tempi :caregaintesta::petesoni::D

Link al commento
Condividi su altri siti

Pessimi, pessimi e ancora pessimi. Senza cuor, senza grinta. Ogni partida dovessi esser la gara della vita, eppur el risultato de ieri sera parla ciaro: semo cotti sotto ogni punto de vista.

Spero che questa pausa natalizia possa permetter a chi di dovere de farse un esame de coscienza. Stemo rasentando el ridicolo...stemo andando zo come balini e senza el benchè minimo segnale de riscossa.

E per favor...basta ciacole. Dopo 15 partide e 14 sconfitte no go più voia de sentir tutto un quantitativo de frasi sciorinade nei ultimi giorni che sembrava significar che questa squadra cercava la riscossa a Verbania. El quarantello col quale tornemo da Omegna (sicuramente non un tempio del basket italiano) conferma che xe finido el tempo dei discorsi campadi per aria.

Ma lo gavemo capido solo noi tifosi/appassionati?

Link al commento
Condividi su altri siti

aprofito de domandar qua ala dirigenza (sempre se ghe ne xe una) se la pall.ts saria intenzionada a far un triangolare contro SDS e Cantinaccia.... visto che nisun de noi ga ancora vinto niente gavemo sai bisogno de qualchidun che ne posi dar sta sodisfazion ... magari Steffe' pol imparar qualcosa da Zen Sandro e Jazz .... unica roba, no gavemo spazio in panca per tanta gente ... quindi i vice coach, tuti i dotori, acompagnatori xe pregadi de star ala larga (anche xche se no i ne finisi la bira durante el timeout).

De solito i ospiti meti due euro a testa, me rendo conto che questa cifra pol eser tropo alta per la pall.ts in questo momento e che el presidente dovesi ritocar i prezi dei salami nei supermercati .. ma acetemo anche pagamenti rateali.

spero che questo invito vegni acolto, me faria piazer veder dal vivo i nostri beniamini dela domenica .... visto che sara' saaaaaaaaaaai dificile che rimeto piede in palazeto!!!

@steffe: no vestirte in giaca e cravata che a melara xe fredo de sera, dopo te ciapi qualcosa !

Link al commento
Condividi su altri siti

alora, mi diria de darghe a tuti (zogadori, dirigenti, e chi altro) un strumento musical, che i vegni fora dai spogliatoi, fazi el giro del campo (zumpa zumpa) tipo banda del paese, e che i rientri.

Rapido, indolore, e anca divertente!!

me autoquoto anche mi :D

ma parchè no i me scolta? :baston:

Link al commento
Condividi su altri siti

in 19 partite ufficiali comprese le 4 di coppa italia abbiamo vinto 2 e perse 17.

e una , con riva, vinta ai supplementari dopo essere stati 35 minuti sotto (e la squadra se non sbaglio) era al completo

Per curiosita' ero presente anche alla prima uscita amichevole in via locchi contro corno di rosazzo in agosto....

abbiamo perso pure quella....

Link al commento
Condividi su altri siti

Parole Sante! ... e mi che me incazzavo quando perdevimo de 40 a Treviso con la Benetton! Ma stemo scherzando???Una roba xè perder ma farse umiliar in sta maniera no esisti, xè ora de finirla!!!...sta squadra porta cmq el nome de Trieste in giro x l'Italia e stemo vignindo ridicolizzadi da cani e porchi...mi no frega dele figure de :memele: che se sta fazendo sta squadra, ma no steme tocar Trieste...se continuè a ridicollizzar e far umiliar una città intiera alora iniziè a rischiar de bruto :caregaintesta: ...o in gennaio presentè una squadra con un minimo de orgoglio in campo o sto campionato no finisi, almeno in casa, a costo de entrar in campo ogni partida e farne squalificar el campo...BASTA CAZZADE! "...el triestin xè bon, el xè tre volte bon, ma solo la domenica :baston: "

BUON NATALE E FELICE 2007 A TUTTI E IN PARTICOLARE A CHI AMA TRIESTE E IL BASKET :bandieraalabarda::aaaaaatttillla:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×