tommy781 Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 Cane e proprietaria "felina" a Venezia All'arrivo del treno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 ma che bela, la seconda! Unica roba, gavessi zercado de no gaver l'orologio e el cartel cussì vizin ala testa del mato, incasina un poco la composizion. E dopo (ma questo xe dificile, sul momento..) no saria sta mal gaver l'"orizonte"(el batiscova) drito.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy781 Posted February 18, 2007 Author Report Share Posted February 18, 2007 purtroppo avevo la macchina posizionata sulle gambe e dovevo scattare in posizione scomoda, per questo è leggermente storta e non avevo pretese tali da andare poi ad aggiustare in pp. l'orologio lo volevo nell'inquadratura invece, mi ispirava per la sensazione del tempo mentre il cartello no...ma staccarlo sarebbe stato troppo...ora provo ad aggiustare la foto e vediamo il risultato. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy781 Posted February 18, 2007 Author Report Share Posted February 18, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonovox767 Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 A me la seconda piace molto...e non mi disturba così tanto l'orologio..anzi..in un certo senso dà il senso del tempo che scappa via assieme al prossimo treno Comunque, prova tu stesso a giudicare la differenza ( spero che Tommy non se la prenda per la modifica fatta) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy781 Posted February 18, 2007 Author Report Share Posted February 18, 2007 Altre sul carnevale a Venezia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 ma no disevo de cavarlo, semplicemente che imho el xe tropo vizin ala testa del mato Anzi.. el ghe dà sai più senso al tutto, come gavè za fato notar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 mi me piasi veramente tanto quela dela stazion... xe sai sai roba.. anche x l'inquadratura e x el mosso!!! complimenti.. grande scatto! concordo che se l'orologio e el cartel fosi sta tuto a destra, speculare al viso, saria stada una foto ancora piu' forte.. ma za xe dificile becar sti momenti.. quindi ottimo cusi! e po el b/n concentra l'atenzion sul sogeto e sul mosso, se fosi sta colori la saria anonima.... almeno de no zogarse pesantemente con colori forti... bela ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Bella bella, niente da dire Me piasi sai anche el contrasto tra le due gambe, una a fogo e l'altra no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 la prima non me piasi sai.. ma la seconda xe mooolto interessante! anche mi come arlon penso che l'orologio iera meio se el fussi stado più a dx iera meio.. ma za che te son rivado a far quell'ionquadratura dalle gambe xe una gran cosa! te la ga scattada in b/n o te la ga desaturada dopo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nostradamus Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Pensare che l'ho fatta con il cellulare!!!! che ne pensate? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted January 30, 2008 Report Share Posted January 30, 2008 Ripesco il topic di Tommy per chiedere... qualcuno va a Venezia uno di sti giorni?? io vorrei fare una gitarella..sono anni che non vado e mi piacerebbe approfittarne per vedere dal vivo il famoso carnevale veneziano Come giornata pensavo venerdì o lunedì, in modo da evitare il mondo che ci sarà sabato, domenica e martedì ovviamente condizioni meteo permettendo chi è interessato faccia un fischio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted January 30, 2008 Report Share Posted January 30, 2008 bela idea !!!! mi no rivo purtropo ma te consiglio de andarghe in ogni caso ! spunti x far bele foto no manca sicuro :D spetemo in sto post i risultati ! dagheeee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted January 30, 2008 Report Share Posted January 30, 2008 Vado vado..promesso! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 mi ghe son andado anni fa e no iera mal!! anzi! pecà el tempo.. nevigava.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 qualcuno va a Venezia uno di sti giorni?? Se te vol son libero mi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 Domani io e Stefano andiamo a far la gita in laguna se qualcun altro vuole unirsi sappia che prendiamo il treno delle 12.45 foto foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 GrandissimiiiiiiiiiiiiIII ! :D :D spetemo una bel reportage fotografico del carneval venezian ! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy781 Posted February 1, 2008 Author Report Share Posted February 1, 2008 armati di tanta ma tanta pazienza, almeno per me che odio la folla è ogni volta un supplizio ed alle volte mi chiedo se per qualche foto ne valga la pena ma poi....riguardo le foto e mi rispondo di sì. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted February 1, 2008 Report Share Posted February 1, 2008 diciamo che il tempo non mi sembra molto benevolo ma i prox giorni dovrebbe eseere pure peggio..allegria! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 1, 2008 Report Share Posted February 1, 2008 Eccoci! Sai bella la gita, veramente Ringrazio el mio compagno de viaggio e a breve metteremo le foto. Unica nota negativa el tempo cul e la totale assenza del sol Ma comunque qualche fotina gavemo rivà a farla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 Grazie 1000 da parte mia a Stefano ci siamo divertiti una cifra, abbiamo fatto giusto un pò di foto e pure un salvataggio in canale cmq bellissima atmosfera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 grandi ! volemo veder le foto ! alo su op op op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 Eccome qua La giornata xe stada molto interessante. All'andata in treno ierimo molto scettici sulla riuscita della gita, perchè iera tanta de quella nebbia che no se vedeva un tubo. Ma poi rivadi in città la situazion iera migliore, anche se el ciel grigio no ga aiutà de certo. Premetto che xe stade tutte foto de rapina, iera de sburtarse a comiade tra tutti i "foto turisti" e spesso go perso l'attimo per dei buoni scatti perchè bazilavo con le impostazioni manuali della macchina, visto che me son rifiutà de metter su programma perchè no me dà soddisfazion El tutto tra le ridade de Giuli Quindi i risultati xe quei che xe, no steve aspettar grandi robe, ma le maschere iera talmente belle che zercherò de metterve la maggior parte de quelle che go fotografado Bon, la finiso con le ciacole inutili, ecco i risultati Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 Subito all'inizio xe sta de rider, almeno per noi Stavo fotografando un canal da un ponte, quando un tizio per montar in gondola se ga svodà in acqua Sulla banchina xe Giuli che lo iutava a rimontar a bordo, mi sul momento no go colto l'attimo per fotografar la caduta. Go immortalà el momento in cui el rimontava su Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts