Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

ciao ragazzi,

ieri go trovado un offerton de cui volevo renderve partecipe, me sn ciolto:

el cavalletto Manfrotto 055CB USATO http://www.manfrotto.com/Jahia/op/preview/...7C69&idx=71

e la testa Manfrotto 804RC2 NOVA http://www.manfrotto.com/Jahia/site/manfro...=81&child=1

prossimamente farò delle prove ma sn alquanto soddisfatto perchè me sn sparagnado 70 euri rispetto a cior tutto novo!

ciao

Modificato da DoLbY
Inviato

bel el 055cb :D mi gavevo de sceglier tra quel (ma in version prob) e el 190prob go scelto el secondo perché el xe più leggero e mi ottiche tanto pesanti no le gaverò..

per la testa no so.. iero anche mi indeciso tra quella e la 486rc2 xke le tre levete oltre esser ingombranti xe anche troppo lente come meccanismo.. :D parere mio ovviamente..

dove te ga comprado la testa? mi da fotocolombo assieme a tuxav che ga fato l'acquisto con mi identico :D

Inviato

altra domanda.. che otiche te ghe monti sora? come te se trovi?

sicuramente cmq un ottimo acquisto!! :D

anche se dopo che lo go ciolto go visto che figada i benro :D i cavalletti cinesi che imita la gitzo e xe fortissimi! :D

Inviato (modificato)

go vardado la testa che te disi ti e i la gaveva zo in negozio, solo che per 10 euri de differenza go preferido ciorme questa che gaveva anche la bolla per far panorami e tutto quel che comporta.

per el fatto del movimento ecc, non so dirte perchè non go ancora avudo modo de meterme a zogarme, cmq penso che sia solo question de abitudine.

al momento come ottiche go un 50mm fisso un 18-135 f/3.5-5.6 e un 70-300 f/4.5 (me par che sia l'ultimo). disemo che podessi anche farme imprestar un 70-300 f/2.8 (a tutte le focali) che pesa tipo 2kg solo l'obiettivo.

ciau

Modificato da DoLbY
Inviato

eh beh.. el 2.8 si che pesa.. mi con la mia testa son al limite con el 100-400 f4 che pesa 1.8kg.. al di sopra no i consiglia de utilizzar quela testa..

ma la 3vie, no xe anche specifica per macroo con micromovimenti?

Inviato

anche mi me piasi quela testa perche la iera + robusta ma go paura che portarsela drio la sia piu ingombrante e anche xche mi macro no fazo .. anche se la bolla iera una roba sai comoda specie quando se usa un grandangolo sui panorami...

quanto pesa tuto el cavaleto+testa ? te lo usi solo 'in casa' o te se lo porti a spaso?

Inviato

te lo lighi a un zaino/borsa ? domando xche no go ancora trova' una sistemazion otimale x el cavaleto sul zaino, anche se l'ultima volta lo go meso de lato .. xe + pratico co te verzi/seri el zaino ma lo sbilancia...

e el tuo dovesi eser anche + pesante.. forsi de poco...

Inviato

te lo lighi a un zaino/borsa ? domando xche no go ancora trova' una sistemazion otimale x el cavaleto sul zaino, anche se l'ultima volta lo go meso de lato .. xe + pratico co te verzi/seri el zaino ma lo sbilancia...

e el tuo dovesi eser anche + pesante.. forsi de poco...

mi i me ga dado una borsa per el cavalletto della manfrotto, non so se i me la ga dada perchè el iera usado e el paron la gaveva oppur perchè. cmq al momento lo tegno la xe bastanza stagno e non xe che sia tutto sto + grando del cavalletto. el zaino al momento mi non lo go ma go sta borsa qua: schedeimgBO782.jpg

sto estate magari per el viaggio che go in programma me ciolerò un bel zaino. voi cosa me consigliè?

Inviato

dipendi ... tra tamrac e lowepro cambia poco... mi me piasi piu i tamrac anche se devo dir che certi lowepro xe sai bei.. e po dipendi da che tipo de uscite te fa..

sicuramente in citta' / reportage una borsa xe piu pratica ma da sai nel ocio, un zaino xe meno pratico (co te cambi ottica, acesori, filtri) ma da meno nel ocio e sopratuto girar 8 ore col zaino in spalla xe piu salutare che portar tuto sula spalla singola....

guarda che el sia ben imboti e che le zip sia robuste e coverte ben, in caso de piova. Quanta roba te devi meterghe dentro?

Inviato (modificato)

una prova fatta ieri sera...

DSC_0061_2%20copy.jpg

Dati:

obiettivo 50mm f/1.8

f/7.1

tempo 30s

iso 100

DSC_0074_2%20copy.jpg

Dati:

obiettivo 50mm f/1.8

f/9

tempo 13s

iso 400

Modificato da DoLbY
Inviato

La prima fa sai foto publicitaria/didascalica, otimo detaglio ma forsi tropo "centrada"

la seconda come taio la me convinzi de più.. anche se la valvoleta in alto a dx xe un bic fastidiosa..

p.s: che bruta sta cornise! :D

Inviato

apperò :D el manfry no xe per niente mal vedo!! a 30s niente vibrazioni!

te consiglio de usar el bloco del specio (che no go alba de come se attivi su nikon) e scatto remoto..

Inviato

apperò :D el manfry no xe per niente mal vedo!! a 30s niente vibrazioni!

te consiglio de usar el bloco del specio (che no go alba de come se attivi su nikon) e scatto remoto..

go entrambi ma queste le go scattade alla vecia strukando el boton. fa conto che non se moveva minimamente. questo cavalletto me piasi :D:D:D:DDDD:DDDD:DDDD

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro