dolby Inviato 25 Marzo 2007 Segnala Inviato 25 Marzo 2007 (modificato) ciao ragazzi, ieri go trovado un offerton de cui volevo renderve partecipe, me sn ciolto: el cavalletto Manfrotto 055CB USATO http://www.manfrotto.com/Jahia/op/preview/...7C69&idx=71 e la testa Manfrotto 804RC2 NOVA http://www.manfrotto.com/Jahia/site/manfro...=81&child=1 prossimamente farò delle prove ma sn alquanto soddisfatto perchè me sn sparagnado 70 euri rispetto a cior tutto novo! ciao Modificato 25 Marzo 2007 da DoLbY Cita
trert Inviato 25 Marzo 2007 Segnala Inviato 25 Marzo 2007 bel el 055cb mi gavevo de sceglier tra quel (ma in version prob) e el 190prob go scelto el secondo perché el xe più leggero e mi ottiche tanto pesanti no le gaverò.. per la testa no so.. iero anche mi indeciso tra quella e la 486rc2 xke le tre levete oltre esser ingombranti xe anche troppo lente come meccanismo.. parere mio ovviamente.. dove te ga comprado la testa? mi da fotocolombo assieme a tuxav che ga fato l'acquisto con mi identico Cita
trert Inviato 25 Marzo 2007 Segnala Inviato 25 Marzo 2007 altra domanda.. che otiche te ghe monti sora? come te se trovi? sicuramente cmq un ottimo acquisto!! anche se dopo che lo go ciolto go visto che figada i benro i cavalletti cinesi che imita la gitzo e xe fortissimi! Cita
dolby Inviato 25 Marzo 2007 Autore Segnala Inviato 25 Marzo 2007 (modificato) go vardado la testa che te disi ti e i la gaveva zo in negozio, solo che per 10 euri de differenza go preferido ciorme questa che gaveva anche la bolla per far panorami e tutto quel che comporta. per el fatto del movimento ecc, non so dirte perchè non go ancora avudo modo de meterme a zogarme, cmq penso che sia solo question de abitudine. al momento come ottiche go un 50mm fisso un 18-135 f/3.5-5.6 e un 70-300 f/4.5 (me par che sia l'ultimo). disemo che podessi anche farme imprestar un 70-300 f/2.8 (a tutte le focali) che pesa tipo 2kg solo l'obiettivo. ciau Modificato 25 Marzo 2007 da DoLbY Cita
trert Inviato 25 Marzo 2007 Segnala Inviato 25 Marzo 2007 eh beh.. el 2.8 si che pesa.. mi con la mia testa son al limite con el 100-400 f4 che pesa 1.8kg.. al di sopra no i consiglia de utilizzar quela testa.. ma la 3vie, no xe anche specifica per macroo con micromovimenti? Cita
dolby Inviato 25 Marzo 2007 Autore Segnala Inviato 25 Marzo 2007 credo che quele per macro che te disi ti sia queste: http://www.manfrotto.com/Jahia/site/manfro...=80&child=4 cmq alla fine penso che tutte le teste che te le pol bloccar ben vadi ok per macro. alla fine te diventi mona regolarle ma la foto te vien de guo! Cita
trert Inviato 26 Marzo 2007 Segnala Inviato 26 Marzo 2007 sul fato che le vien benon son d'accordo! za provado e son saaai contento del picio Cita
tuxav Inviato 26 Marzo 2007 Segnala Inviato 26 Marzo 2007 anche mi me piasi quela testa perche la iera + robusta ma go paura che portarsela drio la sia piu ingombrante e anche xche mi macro no fazo .. anche se la bolla iera una roba sai comoda specie quando se usa un grandangolo sui panorami... quanto pesa tuto el cavaleto+testa ? te lo usi solo 'in casa' o te se lo porti a spaso? Cita
dolby Inviato 27 Marzo 2007 Autore Segnala Inviato 27 Marzo 2007 l'idea xe de portarme a spasso cmq penso che el tutto peserà sui 3-4 kg. ciau Cita
tuxav Inviato 27 Marzo 2007 Segnala Inviato 27 Marzo 2007 te lo lighi a un zaino/borsa ? domando xche no go ancora trova' una sistemazion otimale x el cavaleto sul zaino, anche se l'ultima volta lo go meso de lato .. xe + pratico co te verzi/seri el zaino ma lo sbilancia... e el tuo dovesi eser anche + pesante.. forsi de poco... Cita
dolby Inviato 27 Marzo 2007 Autore Segnala Inviato 27 Marzo 2007 te lo lighi a un zaino/borsa ? domando xche no go ancora trova' una sistemazion otimale x el cavaleto sul zaino, anche se l'ultima volta lo go meso de lato .. xe + pratico co te verzi/seri el zaino ma lo sbilancia... e el tuo dovesi eser anche + pesante.. forsi de poco... mi i me ga dado una borsa per el cavalletto della manfrotto, non so se i me la ga dada perchè el iera usado e el paron la gaveva oppur perchè. cmq al momento lo tegno la xe bastanza stagno e non xe che sia tutto sto + grando del cavalletto. el zaino al momento mi non lo go ma go sta borsa qua: sto estate magari per el viaggio che go in programma me ciolerò un bel zaino. voi cosa me consigliè? Cita
trert Inviato 27 Marzo 2007 Segnala Inviato 27 Marzo 2007 tamrac o lowepro.. mi go un tamrac adventure da 90euro su dcsitalia e no xe per niente mal!! Cita
tuxav Inviato 27 Marzo 2007 Segnala Inviato 27 Marzo 2007 dipendi ... tra tamrac e lowepro cambia poco... mi me piasi piu i tamrac anche se devo dir che certi lowepro xe sai bei.. e po dipendi da che tipo de uscite te fa.. sicuramente in citta' / reportage una borsa xe piu pratica ma da sai nel ocio, un zaino xe meno pratico (co te cambi ottica, acesori, filtri) ma da meno nel ocio e sopratuto girar 8 ore col zaino in spalla xe piu salutare che portar tuto sula spalla singola.... guarda che el sia ben imboti e che le zip sia robuste e coverte ben, in caso de piova. Quanta roba te devi meterghe dentro? Cita
trert Inviato 27 Marzo 2007 Segnala Inviato 27 Marzo 2007 verzi una discussion però se te vol info sul zaino no me iero accorto che ndavimo in ot me auto qua voio veder i risultati del cavaloto!! Cita
dolby Inviato 27 Marzo 2007 Autore Segnala Inviato 27 Marzo 2007 qua voio veder i risultati del cavaloto!! pena capita una bella giornada e soprattuto serada vederè cosa che ve posto... ciau Cita
dolby Inviato 29 Marzo 2007 Autore Segnala Inviato 29 Marzo 2007 (modificato) una prova fatta ieri sera... Dati: obiettivo 50mm f/1.8 f/7.1 tempo 30s iso 100 Dati: obiettivo 50mm f/1.8 f/9 tempo 13s iso 400 Modificato 29 Marzo 2007 da DoLbY Cita
arska Inviato 29 Marzo 2007 Segnala Inviato 29 Marzo 2007 La prima fa sai foto publicitaria/didascalica, otimo detaglio ma forsi tropo "centrada" la seconda come taio la me convinzi de più.. anche se la valvoleta in alto a dx xe un bic fastidiosa.. p.s: che bruta sta cornise! Cita
trert Inviato 29 Marzo 2007 Segnala Inviato 29 Marzo 2007 apperò el manfry no xe per niente mal vedo!! a 30s niente vibrazioni! te consiglio de usar el bloco del specio (che no go alba de come se attivi su nikon) e scatto remoto.. Cita
dolby Inviato 29 Marzo 2007 Autore Segnala Inviato 29 Marzo 2007 apperò el manfry no xe per niente mal vedo!! a 30s niente vibrazioni! te consiglio de usar el bloco del specio (che no go alba de come se attivi su nikon) e scatto remoto.. go entrambi ma queste le go scattade alla vecia strukando el boton. fa conto che non se moveva minimamente. questo cavalletto me piasi Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.