arska Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 In un ultimo ripensamento, go pensado de rimandar de un tot (per de anni) l'acquisto de una reflex, in modo de poderghene cior una più "pro" posibile. Desso, però, me ocori una compatta coi fiochi, e son rivado a dele conclusioni: La G7 xe un spetacolo, ma la costa per bon tropo. Volendo podesi ciorla, ma no so se val la pena spender tanto (440€) per una compata. resta: - La panasonic LUMIX - otima in tuto, tranne che in tel rumor (ma mi sora i iso200 no vado quasi mai), e dopo a d o r o el sensor 16:9! http://www.dpreview.com/reviews/panasoniclx2/ - La nikon P5000 - sai solida, ma senza RAW http://www.pcmag.com/article2/0,1759,2101710,00.asp (manca recensioni serie) Consigli dei esperti? (No val risposte del tipo: ciolte una reflex ) Alternative posibili, per dele compatte che se avicini quanto posibile a una reflex? Dai, dai, che a giorni ciogo! (grazieee!) Cita
arska Inviato 2 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 2 Aprile 2007 dimenticavo che pel momento son orientado più sula panasonic.. ma ancora sai indeciso :-S no so quanto importante considerar la question del rumor.. Cita
trert Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 tra le due sicuramente la lumix notizia per informarte.. canon essendo al 30esimo aniversario, fa sconti su tutte le reflex e obbiettivi fino al 30/06 però con la lumix scordite le notturne a mano libera o quelle al di sopra dei 200iso sincero altri modei se no te la g7 no savessi.. forse la fuji6500fd che gaveva tommy.. ma no conosso ben.. oppur la canon s3is ma xe un tantin vecia.. vedi ti ma cossa te servi in una fotocamera? Cita
trert Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 [mod] modificado el titolo con lx2 e non lx7 [/mod] Cita
tuxav Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 cio... ma ciolte una reflex dei :P alora, scartando la nikon x via che no ga el raw (e ti me par che te me disevi che te volevi el raw..) la panasonic no xe mal.. quel che no me convinzi xe el fato che no la ga un mirin ottico (e col display lcd in certe condizioni de luce pol eser dificile scattar...) e che a livel de rumor a 400 iso la xe pezo de altre machine.... (no vojo far el solito canonista ma la recension de dpreview nel confronto con la s80 ... la lumix perdi, sia su livel rumor che detagli .. ). La ga pero' una bona resa cromatica.. migliore della lumix precedente. altre idee su altre machine? Cita
arska Inviato 2 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 2 Aprile 2007 [mod] modificado el titolo con lx2 e non lx7 [/mod] scusa --- Però, magari risponder al topic? Cita
arska Inviato 2 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 2 Aprile 2007 altre idee su altre machine? spetavo de voi Cmq, xe de dir che go visto dele prova col RAW dela Pana, e xe veramente UGUAL al jpg. Sai, sai strano.. o el jpg xe sai bon, come compresion, o boh. Disemo che come otica me par decisamente meio la Panasonic.. pecà per quel **** de rumor! Cmq, nisun la ga mai provada/vista/ecc? Cita
arska Inviato 2 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 2 Aprile 2007 update, su un sito tedesco go trovado la G7 a 400€ tondi tondi.. e la diferenza con la lumix se asotiglia. Diria che a sto punto un pensierin xe obligatorio Cita
tuxav Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 beh g7 su tutte.. xe stabilizzada, ga el mirin ottico e ga el processor digic III ! non ga i raw no so xche canon ga tira via el raw pasando dal model g6 a g7 forsi su sensori piccoli le differenze iera veramente irrilevanti .... motivo x cui anche ti no te ga nota diferenza tra jpg e raw dela pana. E cmq un raw de una reflex sara' sicuramente diverso dal raw de una compatta, se non altro x grandezza sensor, rumor e soprattutto ottiche. Cita
arska Inviato 2 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 2 Aprile 2007 però legevo che anca ela ga problemuci de rumor da ISO200 in su... Con quel che la costa.. ri-uhmm Cita
tuxav Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 problemi za a 200 iso !??!!? zerchero' altre recensioni in rete.. dopo magari vedemo cosa xe de alternativo anche se penso che no ghe ne sara' tante ..... cmq lumix o g7.. al limite anche la nova s3.. ma ga un zoom piu picio me par. Cita
giuli Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 Domanda da ignorante interassato alla materia: cosa si intende per RAW? grazie Cita
arska Inviato 2 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 2 Aprile 2007 Domanda da ignorante interassato alla materia: cosa si intende per RAW? grazie Formato no compresso, cusì come la ciapa el sensor. Ogni marca ga le sue specifiche (quindi el suo formato), e i pesa intorno ai 20 mega, a 10MP. No ga sai senso far TUTE le foto col RAW, ma almeno quele "pensade" si, perchè dopo se pol modificarle in maniera "non distruttiva", quindi tignindo al max la qualità. Cita
tuxav Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 el file raw xe i dati grezzi che el sensor cattura sui quali non vien aplica' nesun tipo de algoritmo che comporta la compresion o modifica dei dati. In pratica xe come gaver el 'negativo' della vecie pelicole. I vantaggi xe che lavorando in raw go una gamma dinamica sicuramente piu ampia del jpg inoltre, poiche' se tratta de dati grezzi, tutti i settaggi della macchina come bilanciamento bianco, sharpness, contrasto, e quant'altro pol venir modificadi in post produzion senza nisuna perdita de informazioni. El jpg comprimi i dati e nel comprimerli oviamente perdo informazioni quindi aplicar un algoritmo su un file con meno dati comporta ghe gavero' un risultato inferiore. Quindi se la fotocamera ga i raw, usar solo i raw El file raw no xe visualizzabile direttamente, devi eser interpretado dal software e xe diverso per ogni fotocamera. El file raw non xe modificabile, poso salvarlo in tiff/jpg/psd, poso memorizar su un altro file le preferenze ma solo la fotocamera lo pol scriver. El display lcd delle fotocamere fa veder la foto anche se te scatti in raw ma in verita el software fa cmq una conversion raw->jpg .. e quindi xe anche abbastanza inutile valutar una foto dal display lcd.. l'unica informazion utile dal display xe l'istogramma Raw rulez Cita
Stefano79 Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 Ma no me gavè sempre dito che no ga senso sprender follie per una compattona quando con pochi soldi de più se pol aver una reflex? Arlon, se te vol una bona compatta, mi go la Canon A-640 10MP e credime che la me ga sorpreso come nitidezza. No credo che gabi senso spender parecchio de più per una compatta migliore, a sto punto ciolte una reflex Per l'uso quotidiano za sta trapoleta che go mi basta e vanza Cita
tuxav Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 Ma no me gavè sempre dito che no ga senso sprender follie per una compattona quando con pochi soldi de più se pol aver una reflex? con arlon gavemo za parla' de questo a 4 oci e no xe sta verso de convinzerlo, in questo momento, x una dslr 400 euri x una compatta xe troppi, preferiria far un sacrificio in piu e spender un poco de + x cior una 350d (che tra l'altro xe rientrada in produzion visto che la domanda xe ancora alta e el rapporto prezzo/prestazioni bonissimo). Te la trovi attorno ai 550 euro con obiettivo in kit... mi saria anche x cior la a630/640 ... o la 710is .... ottime macchine tute e 3 ! e costa tra i 250/300 euri. Cita
arska Inviato 2 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 2 Aprile 2007 ma xe che go za una trapoleta (sony, anni fa considerada medio-alta, come qualità - media de desso, disemo) .. e volessi almeno poder scelzer i valori manualmente.. roba che la mia no me fa far.. e dopo el RAW me serviria anche.. disemo che la ciogo savendo che tra un pocheto andarò anche a ciorme una reflex, quel no xe dubbi, ma semplicemente no me la porteria drio nel modo che podesi portarme una compatta. Dopo, se i soldi spesi val l'acquisto, e quali xe le alternative in giro, xe un altro discorso. Cita
arska Inviato 2 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 2 Aprile 2007 come compatta strabona i consiglia anche la fuji F30 http://www.dpreview.com/gallery/fujifinepixf30_samples/ efetivamente i sample no xe niente mal. pochisimo rumor. Solo 190€ in Germania, dove xe la fregadura? Cita
tuxav Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 dove xe la fregadura? no ga i raw, no ga el mirin ottico, xe 6 mp contro i 10, e no xe manuale. Solo AE e priorita' varie. el discorso dei raw cmq penso val la pena farlo solo se te pensi de far belle stampe, dai 20x30 in su. Se te se limiti a visualizar su monitor e a far qualche stampettina da lab alora el raw no te servi. Tanto el monitor vedi ancora meno gamma dimnaimca del jpg quindi xe inutile farse pare sui raw se no te stampi. E anche stampando .. bisogna veder dove e come te stampi. Cita
arska Inviato 2 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 2 Aprile 2007 desso go visto che no ga niente de manual zigh.. per stampar, no preocuparte che se stampo, stampo ben. Cmq per stampar, no son sicuro. Nel senso, che con quela de deso (5MP) no rivo stampar piu de un formato medio, e za là perdi qualcossa. Probabilmente me fazesi piazer poder stampar frmati decenti, sì.. Anche se son convinto che con una compata se te a la foto del paesagio fato ben, ecc.. ghe sta tuto, el RAW. Ma se te son in "point and shoot", per strada, ecc.. beh, no. Cita
tuxav Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 bah mi veramente el discorso MP lo metesi da parte perche' quel che xe fondamentale xe el procesor e el software che elabora i dati dal sensor. Se te pensi i pro scatta con macchine a 4/6/8 MP e tira fora dei risultati UFO.. la diferenza no sta sicuramente nei MP (discorso obietivi, a parte). Con una compatta che te da la posibilita de controlo totale dela esposizion, ghe xe stabilizada magari, e che ga sopratuto un bon procesor te rivi far stampe stupende. Anche in JPG. Ripeto, go visot dei 20x30 fati con la a620 spaziali.. pero apunto te devi eser ti a saverla usar e no afidarte ai programi "panorama" "ritratto" "montagna" "mare" .. roba che ti cmq no te faria mai Cita
tommy781 Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 prima domanda: fino a che grandezza stampi? fino a 20x30 il rumore che a monitor sembra tanto in stampa sparisce e già così ti tolgo parecchi pensieri, devi tenere conto che il rumore lo noti guardando le foto al 100% della grandezza...fatto improponibile sulla maggior parte dei monitor, inutilizzabile sui televisori se intendi fare album dvd con le foto e irrilevante in stampa. molte paranoie sul rumore nascono dal presupposto sbagliato di osservare un crop al 100% dell'immagine che nella pratica non ha alcuna utilità per usi "normali", non penso che ti metterai mai a stampare poster. io ho ed ho avuto come marche di macchine digitali: nikon, canon, panasonic, olympus e fuji e ti posso assicurare che stampando le differenze erano minime anche se io ho sempre adorato la resa cromatica delle olympus e delle panasonic ma sono gusti personali. il raw serve e...non serve, io lo uso solamente quando faccio primi piani e per scatti fatti sulla neve, per il resto non ho mai avuto bisogno di usarlo. su alcune macchine poi non è implementato per un unico motivo, i file raw fanno troppa pena e solo i jpeg processati dalla macchina sono guardabili, se giri vedrai che spesso nelle recensioni i file ottenuti sviluppati i raw sono peggio dei jpeg generati direttamente dalla macchina. ultimo discorso il prezzo...fino a 300 euro vale la pena una compattina, sopra meglio una bridge e se vedi che la passione aumenta puoi già pensare ad una reflex entry su cui crearti un corredo con il tempo. Cita
dolby Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 arloooooooooooon 400€ per una compatta? ti te sn kofe. go capido che non te ga voja de portarte drio cassoni ma fidite che con una compatta anche bona che sia te se Sogni e digo SOGNI con la S maiuscola le foto che te pol far con una reflex ql con tanto de ottica ql. se te vol far foto scoltime a mi tiente quela che ti ga (che tra l'altrog gavevo anche mi) e continua con quela finchè non te meti de parte quei altri 200-300€ per ciolte una reflex. non sta far monade, te se renderà conto che non te go dito una stronzada. ciau Cita
trert Inviato 2 Aprile 2007 Segnala Inviato 2 Aprile 2007 arlon te go risposto per primo eh in effetti quoto alby.. no xe posibile paragonar compattona super e reflex cul.. Cita
arska Inviato 2 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 2 Aprile 2007 ma mi no go mai dito de poderla paragonar.. e, volendo, me ciogo la Sony alpha doman. Semplicemente, preferiria ciorme, anche per future esigenze lavorative, una reflex "semi-pro" tra un per de anni, e nel fratempo, sicome la mia compatta sta impazindo pesantemente, andar su una bona compatina. Se, dopo, trovo una compatta che me lasi far tuto manualmente e che gabi una qualità dele foto acetabile per meno soldi.. beh, volentieri Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.