Vai al contenuto

cosa fe voi se ve trove davanti a un cartel de divieto de aceso che porta a una osmiza?  

21 utenti hanno votato

1. 1. cosa seguir in caso de ambiguita'?

• seguo el codice della strada, fazo el giro dela casa e rivo in osmiza per vie traverse
      5
    • seguo el codice dele osmize e vado controman perche' una frasca ga piu valor de un divieto de acceso
      5
    • laso la machina la e vado a pie perche' so za come tornero indrio
      8
    • me acorzo che saria ora de finirla de bever
      2
    • altro (specificar)
      1
    • ma xe domande da forum queste??
      0

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

go votado la prima. Saria ora de piantarla de lasar le macchine in strada in posti pericolosi per andar a sbevazzar. No me frega niente che un vadi a impetardarse, ma che'l vadi a pie o perlomeno che'l posteggi dove che no rompi le bragole a nissun, no per esempio sulla curva a 90 gradi de Mocco' che za la xe stretta per i fatti sui, ghe passa tanto de autobus e ancora ghe xe un branco de deficenti imbriagoni che te posteggia in curva. Per mi chiunque pol far quel che'l vol, anche bever benzina, non me frega niente, ma non metter in pericolo la vita altrui. Se esisti un codice della strada te lo rispetti e stop, che te vadi a cior el giornal, a bever o a infrattarte con Paris Hilton.

Saria sai bel che passassi i carabinieri e ghe dessi 256 Euro de multa a tutti quei posteggiadi nel raggio della curva, soprattutto perche' 200 m. piu' in basso xe lo spiazzo della casa cantoniera.

:aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla:

Modificato da Rolf
Inviato

no xe dito de nissuna parte che a tute le osmizze se devi arivarghe in machina! ma xe probabile che ghe sia una ccesso de qualche parte.. go votado la 1. Anche se in realtà frequento poco le osmizze, che finora no go mai trovado vin particolarmente bon, se vedi che forsi no son andada a zercar ben

Inviato

il codice si segue sempre e non rischio di sicuro sanzioni per un bicchiere, se trovo una via alternativa ok altrimenti passo alla frasca successiva! concordo pienamente con chi dice che la gente posteggia da cani vicino alle frasche, si vede che troppi sono già ubriachi prima d'andarvi.

Inviato

Go votado la prima opzion.....cerco sempre de parchegiar in posti dove so di per certo che l'auto non ghe intralcia el pasagio a nisun.

Bravo. Questo xe quel che fa la gente intelligente ed educada, ma quanti non lo fa?

:amicici:

Inviato

Mi go votado che saria ora de finirla de bever :DDDD

No credo che lo spirito con cui Tuxav ga verto el sondaggio fossi cusì serio :D

Anche se condivido le proteste, perché come go za dito altrove, xe sempre tanti automobilisti de :memele: che se credi paroni del mondo e pol far quel che i vol :disgust:

Quindi secondo lo spirito de Tuxav l'unica risposta possibile iera la 2: el codice dele osmize val de più :D

Inviato

mi non son donna de osmiza xkè vin non me piasi, tranne quel dolce.

però uso la tecnica delle sagre.... laso al machina zo e vado a pie perchè cusì dopo per tornarla a cior intanto smaltiso .....la bala ovviamente! :p

Inviato

uff se parlava de indicazioni da seguir in auto, non de dove postegiar o de andar in auto piutosto che a piedi :D :D :D :D

anche mi gavevo capido cussì.. dopo no xe che costi sai postegiar do metri piu vanti..

Inviato

de solito lasso la machina là....perchè so za in che condizioni che torno... (AIUTO!!!) ma de solito preferisso lassar la machina direttamente in garas soto casa :D

Inviato

Mi no bevo e no guido, ma conosendo mio marì, so che el voteria la prima e cussì go fato. Anche se lui per dir la verità, lasseria più facilmente la machina a casa.

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro