Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Che bel che iera sveiarse de matina :chesonno:

e corer in cusina a vardar sula tola cos che gaveva portà San Nicolò,

:papa::cossaaa?::clap:

se iera tuto quel che se gaveva scrito nela leterina,

:aracheroba:

se iera i dolci :DDDD , el carbon...

el carbon lo trovavo sempre... :rolleyes:

Inviato

Un'anno i me gaveva fato, tra altre robe, anche un per de braghe de flanella grigie. Al mio compagno de classe che gaveva el banco drio de mi i de gaveva fato un per de pedule, quele con i uncini che tien le spighete. Bon, semo in pie vizin al banco a dir "Bon giorno signor maestro" (ma che bravi che ierimo!!!) co sto mo$na de mulo ga deciso che el doveva ligarse le spighete cusi el iera in piedi su un pie solo. El ga perso l'equilibrio e traballando sempre su un pie el se ga ciapa con un ganzo dela pedula sula scarsela sul dedrio dele mie braghe. Naturlmente xe sta in quel momento che el ga deciso de meter zo el pie, solo che el ga porta zo anche la mia scarsela. Quel giorno, co son torna a casa, go ciapa un bel fraco de lignade......

Bon San Nicolo a tuti

Dave

Inviato

Povero Dave :ikik:

No xe bel ciaparle per colpa dei altri :disgust:

Noi semo abituadi ai regali.

Ma mio nono me contava che co'l iera picio, in Ungheria, San Nicolò portava dolci e fruti che magari i altri giorni no iera, piu' che regali o zogatoli.

Inviato

bel San Nicolò :D

mi la sera ghe preparavo un bicer de rosso e un poki de biscoti :vino: .

i primi 4 anni i me meteva i regali sulla scrivania in camera mia ma dopo ke alle 4 de matina me son messa a zigar e a saltar sul leto i ga pensado ben de meterli in cusina (almeno nn sveiavo la casa...)

Inviato
mi la sera ghe preparavo un bicer de rosso e un poki de biscoti  :vino:

:rotfl::rotfl::rotfl: E i tui alora iera sempre carighi el 6 dicembre :ihihihhi:

Comunque no gavemo ancora parlado dela Fiera de San Nicolò...

sto ano nel primo trato i ga meso i gazebo, pensavo fosi una cocola idea...

ma ogi che go visto...

no me piasi ssai... perdi quela che iera la classica fiera,

e che xe ancora da via Timeus in su...

Si va ben... no xe piu' de strucarse tra la gente.. pero'... xe tropo spazio come...

Sarà che son nostalgico :lol:

Inviato
E i tui alora iera sempre carighi el 6 dicembre

disemo ke dopo i dormiva ssssai ben.

per la comodità...i gazebo a inizio viale xe cocoli te pol camminar senza problemi...ma come ga dito starlite nn ga più de fiera de san nicolò :noghesemo:

anke mi son nostalgica :D

Inviato

anche Starlite meteva el bicier de roso, ma dopo co i sui dormiva el se alzava x 'ndar beverlo :D :D :D

cmq mi no me piasi nianca i novi gazebo... saria sta + cocole le barache in legno...

ben bon ciau :D

Inviato
ieri san Nicolò non xe passado a casa mia :incazzado::incazzado:

Mi go serado le porte e le finestre per non farlo entrar :D Ghe go tirado un scherzon cussì el vecio xe rimasto fora :lol:

Inviato
Te vol che te mandemo zo un poco de marzapan? Mandolato?

Un San Nicolo' de ciocolata?

Un do' nose, nosele, naranzi?

Per mi marzapan grazie, quel a quadratini e varda ben che no'l sia fato del 90% de zuchero!

Ciau Starlite e bone feste...............................................................granzo

Inviato
Per mi marzapan grazie, quel a quadratini e varda ben che no'l sia fato del 90% de zuchero!

Ciau Starlite e bone feste...............................................................granzo

Vederò quel che se pol far... :rotfl: Bone feste anche a ti :cincin:

Inviato
Approfitto per augurar bone feste a granzo anche da parte mia :bye:

Grazie Sandro bone feste anche a ti e a tuti quei del forum :bye:

Me racomando muli, no ste' imbriagarve per l'ultimo sopratuto se dove` guidar!

NO :vino: , che podessi finir in :caregaintesta: o :baston: qindi gnente :petesoni::noghesemo:

e se riva la nagana ande' a :zzz:

okay? :ok: , bon go fini' la :papa:

ciau a tutiiiiiiiiiiiiii :clap: ...............................................granzo

• 2 anni dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro