Starlite Inviato 2 Dicembre 2004 Segnala Inviato 2 Dicembre 2004 Che bel che iera sveiarse de matina e corer in cusina a vardar sula tola cos che gaveva portà San Nicolò, se iera tuto quel che se gaveva scrito nela leterina, se iera i dolci , el carbon... el carbon lo trovavo sempre... Cita
dcobau Inviato 3 Dicembre 2004 Segnala Inviato 3 Dicembre 2004 Un'anno i me gaveva fato, tra altre robe, anche un per de braghe de flanella grigie. Al mio compagno de classe che gaveva el banco drio de mi i de gaveva fato un per de pedule, quele con i uncini che tien le spighete. Bon, semo in pie vizin al banco a dir "Bon giorno signor maestro" (ma che bravi che ierimo!!!) co sto mo$na de mulo ga deciso che el doveva ligarse le spighete cusi el iera in piedi su un pie solo. El ga perso l'equilibrio e traballando sempre su un pie el se ga ciapa con un ganzo dela pedula sula scarsela sul dedrio dele mie braghe. Naturlmente xe sta in quel momento che el ga deciso de meter zo el pie, solo che el ga porta zo anche la mia scarsela. Quel giorno, co son torna a casa, go ciapa un bel fraco de lignade...... Bon San Nicolo a tuti Dave Cita
Starlite Inviato 3 Dicembre 2004 Autore Segnala Inviato 3 Dicembre 2004 Povero Dave No xe bel ciaparle per colpa dei altri Noi semo abituadi ai regali. Ma mio nono me contava che co'l iera picio, in Ungheria, San Nicolò portava dolci e fruti che magari i altri giorni no iera, piu' che regali o zogatoli. Cita
saretta Inviato 4 Dicembre 2004 Segnala Inviato 4 Dicembre 2004 A mi S.Nicolò me portava la cioccolata e qualche soldin se iero bona, se iero cativa me portava el carbon o anche niente! Cita
Juliet Inviato 4 Dicembre 2004 Segnala Inviato 4 Dicembre 2004 bel San Nicolò mi la sera ghe preparavo un bicer de rosso e un poki de biscoti . i primi 4 anni i me meteva i regali sulla scrivania in camera mia ma dopo ke alle 4 de matina me son messa a zigar e a saltar sul leto i ga pensado ben de meterli in cusina (almeno nn sveiavo la casa...) Cita
Starlite Inviato 4 Dicembre 2004 Autore Segnala Inviato 4 Dicembre 2004 mi la sera ghe preparavo un bicer de rosso e un poki de biscoti E i tui alora iera sempre carighi el 6 dicembre Comunque no gavemo ancora parlado dela Fiera de San Nicolò... sto ano nel primo trato i ga meso i gazebo, pensavo fosi una cocola idea... ma ogi che go visto... no me piasi ssai... perdi quela che iera la classica fiera, e che xe ancora da via Timeus in su... Si va ben... no xe piu' de strucarse tra la gente.. pero'... xe tropo spazio come... Sarà che son nostalgico Cita
Juliet Inviato 4 Dicembre 2004 Segnala Inviato 4 Dicembre 2004 E i tui alora iera sempre carighi el 6 dicembre disemo ke dopo i dormiva ssssai ben. per la comodità ...i gazebo a inizio viale xe cocoli te pol camminar senza problemi...ma come ga dito starlite nn ga più de fiera de san nicolò anke mi son nostalgica Cita
Vico Inviato 4 Dicembre 2004 Segnala Inviato 4 Dicembre 2004 Mi spero de trovarlo anche lunedi' prossimo S. Nicolo' AloHa Vico Cita
tuxav Inviato 7 Dicembre 2004 Segnala Inviato 7 Dicembre 2004 anche Starlite meteva el bicier de roso, ma dopo co i sui dormiva el se alzava x 'ndar beverlo :D cmq mi no me piasi nianca i novi gazebo... saria sta + cocole le barache in legno... ben bon ciau Cita
Starlite Inviato 7 Dicembre 2004 Autore Segnala Inviato 7 Dicembre 2004 si... mi me alzavo per bever quel bicer... ma ti te andavi anche in zerca dela fiasca Cita
AquilaBiancoRossa Inviato 7 Dicembre 2004 Segnala Inviato 7 Dicembre 2004 ieri san Nicolò non xe passado a casa mia Cita
SandroWeb Inviato 7 Dicembre 2004 Segnala Inviato 7 Dicembre 2004 ieri san Nicolò non xe passado a casa mia Mi go serado le porte e le finestre per non farlo entrar Ghe go tirado un scherzon cussì el vecio xe rimasto fora Cita
AquilaBiancoRossa Inviato 7 Dicembre 2004 Segnala Inviato 7 Dicembre 2004 ieri san Nicolò non xe passado a casa mia Mi go serado le porte e le finestre per non farlo entrar Ghe go tirado un scherzon cussì el vecio xe rimasto fora ben fatta, quel che se merita dopo non esser passado a casa mia :ok: Cita
dcobau Inviato 8 Dicembre 2004 Segnala Inviato 8 Dicembre 2004 ti te se lamenti? de casa mia non el xe pasa piu da 40 ani...... Cita
Starlite Inviato 8 Dicembre 2004 Autore Segnala Inviato 8 Dicembre 2004 Te vol che te mandemo zo un poco de marzapan? Mandolato? Un San Nicolo' de ciocolata? Un do' nose, nosele, naranzi? Cita
granzo Inviato 8 Dicembre 2004 Segnala Inviato 8 Dicembre 2004 Te vol che te mandemo zo un poco de marzapan? Mandolato?Un San Nicolo' de ciocolata? Un do' nose, nosele, naranzi? Per mi marzapan grazie, quel a quadratini e varda ben che no'l sia fato del 90% de zuchero! Ciau Starlite e bone feste...............................................................granzo Cita
Starlite Inviato 8 Dicembre 2004 Autore Segnala Inviato 8 Dicembre 2004 Per mi marzapan grazie, quel a quadratini e varda ben che no'l sia fato del 90% de zuchero!Ciau Starlite e bone feste...............................................................granzo Vederò quel che se pol far... Bone feste anche a ti Cita
SandroWeb Inviato 8 Dicembre 2004 Segnala Inviato 8 Dicembre 2004 Approfitto per augurar bone feste a granzo anche da parte mia Cita
granzo Inviato 8 Dicembre 2004 Segnala Inviato 8 Dicembre 2004 Approfitto per augurar bone feste a granzo anche da parte mia Grazie Sandro bone feste anche a ti e a tuti quei del forum Me racomando muli, no ste' imbriagarve per l'ultimo sopratuto se dove` guidar! NO , che podessi finir in o qindi gnente e se riva la nagana ande' a okay? :ok: , bon go fini' la ciau a tutiiiiiiiiiiiiii ...............................................granzo Cita
dido76 Inviato 6 Dicembre 2007 Segnala Inviato 6 Dicembre 2007 (modificato) mulariaaaaaaaaa bon San Nicolò a tuttiiiiiiiiiiiiiiiiiii :sannicolo: :sannicolo: :sannicolo: Modificato 6 Dicembre 2007 da dido76 Cita
tinuviel Inviato 6 Dicembre 2007 Segnala Inviato 6 Dicembre 2007 a mi San Nicolò me ga portà tanti dolcetti ga dito che son stada bona (secondo mi, el ga problemi de vista ) e no me ga portà neanche un toco de carbon Cita
marcoxii Inviato 6 Dicembre 2007 Segnala Inviato 6 Dicembre 2007 che bel San Nicolò..... W San Nicolò!!!! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.