Vai al contenuto

Vienna 15/17.06.2007


Messaggi raccomandati

Come promesso, ecco un poche (tante!) de fotine fatte a Vienna due weekend fa! Semo partidi da Trieste venerdì mattina e semo tornadi domenica sera, e rispetto alla prima volta che ghe ierimo stadi (nel 1999) el viaggio xe sta sai più curto perchè adesso se taia per l'autostrada slovena e in cinque ore scarse se xe su!

Per l'albergo gavemo approfittado de un'offerta della Ibis (catena Accor Hotels de cui se servimo spesso) che te dava una doppia (senza colazion) a 49 euri a notte, praticamente davanti la ruota del Prater e la metropolitana! L'hotel iera el Ibis Wien Messe, comodissimo e pulitissimo!

Comincemo con una foto classica: el tetto colorato del Duomo de Santo Stefano

006stephansdomcy2.jpg

Questa invece xe una cocolissima casetta in vendita in un negozio sulla Kartnerstrasse... ma un poco cara :-)

015casetteinvetrinata5.jpg

Un particolare della fontana in Neuer Markt:

021neuermarktzk0.jpg

L'insegna de Figlmuller, el posto dove se magna la wiener schnitzel più grande de Vienna (che noi ovviamente gavemo assaggià! Trove la foto, assieme al resoconto completo del viaggio, sul mio blog):

042figlmullerde3.jpg

La Haas Haus, la tanto criticata costruzion supermoderna che xe di fronte al Duomo de Santo Stefano (ma a mi devo dir che no la me dispiasi, la completa la piazza!):

058haashausdz0.jpg

I tristissimi cavalli che tira i "fiaker", le carrozze turistiche che fa el giro della città... con quei copriorece assurdi, poi, i me fa ancora più tristezza.

060cavalliuf9.jpg

La bellissima Peterskirche:

089peterskirchexz1.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Michaelerplatz, uno dei ingressi monumentali della Hofburg, el palazzo imperiale:

094michaelerplatzeq1.jpg

Un particolare della cupola (come pode veder in quel momento iera un pochi de nuvoli... el che creava una luce schifosa!):

097hofburgal9.jpg

Ecco Schonbrunn, el palazzo estivo dei Asburgo (e che mi, devo dir, amo più de Versailles!):

107schonbrunnja9.jpg

El retro, con i splendidi giardini e l'imponente Gloriette:

121schonbrunnqs8.jpg

Ancora el palazzo, visto dal giardin:

131schonbrunnqd1.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Dentro el parco de Schonbrunn ghe xe un fantastico zoo, el più antico d'Europa, molto particolare perchè ogni animal ga un spazio sai grande a disposizion, e soprattutto perchè ogni "gabbia" (anche se non ghe ne xe in senso stretto) ga una parte al coperto con dei tunnel dove se entra e se pol veder i animali da vicinissimo!!! (tipo che tra mi e la testa della tigre che dormiva iera solo un vetro...). Questo xe un particolare del bellissimo acquario:

158floramarinamc7.jpg

Son mi che vardo ela o ela che me varda a mi???

172iguanajc5.jpg

I uccellini, che te svolazzava sora la testa in edifici appositi, iera bellissimi:

181uccellinidg7.jpg

La bellissima Palmenhaus coi giardini:

214palmenhausmn4.jpg

Qua semo dentro al Kunsthistorisches Museum, el museo de storia dell'arte. Gavevo letto grandi robe, ma devo dir che un poco me ga deluso (sarà che dopo el Louvre i me par tutti pici!!!). Comunque meritava se non altro per el palazzo in sè:

275kunsthistorischesmusuh3.jpg

Altra veduta interna del museo:

280kunsthistorischesmusdr0.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Sempre nel museo:

281kunsthistorischesmusgl1.jpg

Sta fila de colonnine me ispirava troppo:

282kunsthistorischesmussl5.jpg

Dentro iera sto tipo che copiava i quadri... troppo bravo:

294kunsthistorischesmusms0.jpg

Particolare della cupola (sì, lo so che la xe storta, ma dalla posizion che iero no podevo far de meio!):

297kunsthistorischesmuswf8.jpg

Particolare de una statua nella piazza tra i due musei gemelli (quel de storia naturale e quel de storia dell'arte):

300museisy0.jpg

Se rivo metterò ancora qualche fotina! Ripeto che chi vol leggerse el diario de viaggio completo lo trova sul mio blog

Link al commento
Condividi su altri siti

Ecco Schonbrunn, el palazzo estivo dei Asburgo (e che mi, devo dir, amo più de Versailles!):

Assolutamente!!! E chi ceh disi el contrario, no ga capì niente :p

Versailles ga dei stupendi giardini, come li ga Schoenbrunn, ma a Versailles xè andà tutto brusà, qua te ga anche el spazzolin de Sissi...

Bel bel, fa sempre piaser veder foto de Vienna :D bravi muli!

Link al commento
Condividi su altri siti

Assolutamente!!! E chi ceh disi el contrario, no ga capì niente :p

Versailles ga dei stupendi giardini, come li ga Schoenbrunn, ma a Versailles xè andà tutto brusà, qua te ga anche el spazzolin de Sissi...

Versailles ga un bon secolo più de Schoenbrunn, e no xe andado brusado gnente- brusade xe stade le Tuileries ala fin del Otocento ( 1870 o 71)

El spazolin de Sissi xe de 100 anni fa circa e i mobili de Versailles xe del sei/ settecento. Ala rivoluzion i ga cominciado a venderli, ma i iera tuti inventariai, per cui xe stado facile dopo, quando che Luigi Filippo ga trasformado el palazzo in museo, ritrovarghene parecchi e ricomprarli. Po a Versailles xe tanti appartamenti, xe i grandi saloni de apparato, ma xe più drio quei privati del Settecento de Luigi XV e della Pompadour con mobili stupendi de una qualità ben superior al leto de campo otocentesco de Franz Josef, per no parlar del aredamento dei Trianon coi mobili lassai quasi come che li ga lassai Maria Antonietta.

El solo mobile molto simile xe el gran letto de apparato de Maria Teresa de Schoenbrunn che ghe somiglia a quei de Versailles. Ma no posso meter foto a confronto perchè a Versailles se pol fotografar e a Schoenbrunn no... ma ve farò far un picio giro a Versailles dentro, per quel che se pol , no xe foto speciali perchè no xe assai luce...

Link al commento
Condividi su altri siti

eh.. Wien.. anche mi me piasesi lavorar nella Capitale :D :D :D

bela la foto dela stauta tra i due musei, me piasi el sfocato sul sfondo ! E bela anche quela del mato che pitura i quadri.... figa ! Bele anche quela del'useleto anche se no xe ben a fogo/mosso....:(

bele foto Giada.. uff.. la sfida va avanti !!! :aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla:

pero' voi se rivai 'ndar de Figlmueller, uff.. :(

Link al commento
Condividi su altri siti

ma mi e Giada no parlemo per sentito dire (bon, go sbaglià de scriver brusado, intendevo che xè poco niente confronto a altri palazzi imperiali_vedi Madrid e Vienna_ dentro), entrambe ierimo a Versailles.

Mi adoro Parigi, no vedo l'ora de tornarghe, ma Versailles no me ga dito niente de che rispetto a Schoenbrunn ;)

Link al commento
Condividi su altri siti

Madrid no go visto, quindi no posso dir, ma a Versailles gavè fato la visita guidada dei Petits appartements, quei interni, e dei Trianon? perchè i grandi saloni ( Grands Appartements) xe efetivamenet un fiadin svodi..

per mi i do palazzi ga una diferenza dovuda soprattutto a chi che li ga abitai: pur somigliandose ( dopo Versailles tante regge i le ga fatte simili), Versailles xe sempre stado una roba de apparato, de messa in scena, de forma, grazie al Re Sole, mentre Schoenbrunn, anche per i caratteri soprattutto de Maria Teresa e de Franz Josef xe quasi.. un palazzo borghese! gente che gaveva una vita de famiglia e la meteva in mostra!

Link al commento
Condividi su altri siti

Cmq sia son stada a Versailles una volta sola, in occasion della mia primissima visita a Parigi, quindi me sa che per dar un giudizio definitivo dovessi tornarghe! Vedo se in settembre nel weekend parigino rivo a farghe un scampon! Cmq i giardini de Schonbrunn secondo mi resta i meio... (no volessi sbagliarme, ma no dovessi esser perchè un dei due ga i giardini alla francese e quei altri all'italiana?)

Link al commento
Condividi su altri siti

Cmq sia son stada a Versailles una volta sola, in occasion della mia primissima visita a Parigi,

(no volessi sbagliarme, ma no dovessi esser perchè un dei due ga i giardini alla francese e quei altri all'italiana?)

e vaghe de sola e staghe tuto el giorno se te vol veder la vera Versailles e no solo quela corsa che vedi i turisti de furia come mi ala mia prima visita.

Per i giardini all'italiana e ala francese, confesso che no ghe trovo una gran differenza.. forsi i francesi ga un pochi de cespuglietti verdi in più...

anca i giardini de Versailles ghe vol tempo, i li ga restaurai de recente forsi anca con troppe dorature, e quel che mi no go MAI visto, e che i disi che dovessi esser el top, xe le poche giornate, de solito domenica, che i fa le cosiddette Grands Eaux cioè i verzi tute le fontane coi gioghi de acqua.

Quel che Versailles no ga, xe la collina dela Gloriette,e gnanca el Tiergarten e le serre, ma anzi dà su un lungo canal, dove che ai tempi del Re Sole i fazeva feste sull'acqua. E po i ga le villaggio de Maria Antonietta, cole zone de parco all'inglese.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×