Malto Inviato 13 Luglio 2007 Segnala Inviato 13 Luglio 2007 Muleria!!!! Domani ciapo l'aereo e torno a casa!!! Me fermerò a Trieste fin al 4 agosto, quindi saria bel becarse, no? savè cossa intendo..... :piria: :piria: :piria: :vino: :vino: :foracolcul: :foracolcul: :foracolcul: Cita
SandroWeb Inviato 13 Luglio 2007 Segnala Inviato 13 Luglio 2007 Oh el peteson made in Poggi/Japan xe de ritorno Te spetemo a brazi verti e a cul strento Cita
arska Inviato 13 Luglio 2007 Segnala Inviato 13 Luglio 2007 ben tornado mi son qua de un poco, ma no go sai tempo per andar a torsiolon Cita
tuxav Inviato 13 Luglio 2007 Segnala Inviato 13 Luglio 2007 Grande MaltoOOOOOOOooooooooooooooooooo :D :D :D :petesoni: :petesoni: @arlon: no dirme che no te ga tempo x 'ndar bever una bireta??? :D Cita
trert Inviato 13 Luglio 2007 Segnala Inviato 13 Luglio 2007 ooooooooootttimo!!! 1 - 2 - 3 STELLA! dagheeee!!! se vedemo lun! :D Cita
Jazz Inviato 13 Luglio 2007 Segnala Inviato 13 Luglio 2007 Mi diria piuttosto Malto is Beck's.... Ok.... Bentornato! Cita
trert Inviato 13 Luglio 2007 Segnala Inviato 13 Luglio 2007 Te porti anche Reina? te se ga inamorado de ela? o te se informi per saver se el se pol incanfarar a dismisura? Cita
Stefano79 Inviato 13 Luglio 2007 Segnala Inviato 13 Luglio 2007 te se ga inamorado de ela? No, ma saria una bona occasion per tenirme in allenamento con l'inglese :D Cita
Stefano79 Inviato 13 Luglio 2007 Segnala Inviato 13 Luglio 2007 Ciò Malto, go pena vardà el Tg1 e par che in Giappon stia venindo zo cataclismi...I parla de no so quanti voli sospesi. Te pensi de farghela per domani? Cita
tuxav Inviato 13 Luglio 2007 Segnala Inviato 13 Luglio 2007 me par che lo pasa cior Trert col suo jet, solo che el ga casin a far benza coi buoni de regionale... Cita
Malto Inviato 13 Luglio 2007 Autore Segnala Inviato 13 Luglio 2007 eh.. appunto... vederemo, mi me presento in aeroporto, poi se no se volerà pazienza, passerò una notte all'addiaccio bevendo birete distirado sulle panchine... Cita
Malto Inviato 13 Luglio 2007 Autore Segnala Inviato 13 Luglio 2007 (modificato) Trert te speto in porton, fame un squilo co te son vizin Modificato 13 Luglio 2007 da Malto Cita
trert Inviato 14 Luglio 2007 Segnala Inviato 14 Luglio 2007 ecco son ndado in giapon con el mio jet ma me son fermado con malto a farme sprizeti con el sake e me son dimenticado de tornar indrio con lui e lo go lassado la scuseme buon ritorno e/o dormide in aeroporto Cita
bronza coverta Inviato 14 Luglio 2007 Segnala Inviato 14 Luglio 2007 Muleria!!!! Domani ciapo l'aereo e torno a casa!!! Me fermerò a Trieste fin al 4 agosto, quindi saria bel becarse, no? savè cossa intendo..... :piria: :piria: :piria: :vino: :vino: :foracolcul: :foracolcul: :foracolcul: Ciao MALTO, mi son novo del forum, ma come che te pol veder del mio avatar, me par che se somigliemo un fia'.....coss te vol, gavevo una bireta, un toco de strucolo e la mia doneta, iero in ferie.....cio' iera tuto bel. Adesso no me resta altro che la bireta....(no no proprio, anca la doneta....se la me vol ancora....aahahahah..) Ciao, se bechemo! Cita
Malto Inviato 19 Luglio 2007 Autore Segnala Inviato 19 Luglio 2007 Bronza coverta, mi e ti andaremo d'acordo :D Cita
Malto Inviato 19 Luglio 2007 Autore Segnala Inviato 19 Luglio 2007 Partire in mezzo al tifone non è stato bellissimo... ho ballato parecchio i primi dieci minuti, però dai... sano e salvo... e Emirates te incocona te cibo (letteralmente) quindi go passado un viaggio eccellente Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.