Jump to content

Omosessualità 2 (Iera: Congedo matrimoniale a dipendente omosessuale)

Concesso congedo matrimoniale a dipendente omosessuale  

30 members have voted

1. 1. I ga fato ben?

• Si
      19
    • No
      9
    • No so/ no me interessa
      2

Recommended Posts

Xe notizia del piccolo de ieri, che non ga mancado ovviamente de aver seguito sul numero odierno.

La giunta regionale ga deciso de conceder el congedo matrimoniale a un dipendente della Regione che lavora da anni nella sede distaccada de Bruxelles, per la rappresentanza presso la UE. Quest'uomo che vivi e lavora in Belgio ga sposado, secondo le leggi in quel paese vigenti, un altro uomo. Come tutti i neo sposi ga fatto richiesta de congedo matrimoniale, con tanto de certificato de matrimonio.

In Italia tale matrimonio non xe riconosudo, ma in Belgio ovviamente si e quindi la el congedo matrimoniale xe un diritto anche in sto caso.

La Region chiedi lumi alla direzione personale e all'Avvocatura che se esprimi con parere negativo perché secondo lori va applicada la legge italiana che non riconosi questo matrimonio, quindi non se pol conceder el congedo.

El dipendendente presenta un contributo legale a sostegno della sua richiesta.

La Region se rivolgi al giudice del lavoro.

Essendo in ballo anche principi europei de riconoscimento reciproco del ordinamento civile dei stati membri, la Region decidi de non chieder el parere del giudice del lavoro perché non sa se rivolgerse a un italian o un belga, che ovviemente daria risposte opposte, molto probabilmente.

Alla fine, per non star anni a discuter la giunta decidi de attenerse ai principi europei e prendi in considerazion l'ordinamento belga. Pertanto concedi el congedo. Non solo, se la Corte dei Conti dovessi individuar in questo un danno erariale, Illy e la giunta se disi za pronti a pagar eventualmente i danni.

Oggi non se fa attender le critiche che va dall'accusar la giunta de atto "osceno" a palese riconoscimento delle coppie gay. Mentre i sostenitori disi che xe semplicemente el riconosciemento de un diritto individuale.

Insomma... semo alle solite :D

Per no scontentar nisun go inserido (a malincuore) anche la possibilità de votar "no so/ no me interessa" che spero assai pochi sceglierà come opzion :D La domanda xe generica nel senso che pol comprender sia el punto de vista morale che legale.

Mi go votà cmq Si.

• Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

per mi no.

se in italia fosi riconosudo alora niente da dire, giusto. Se lui se sposa in belgio e per la azienda italiana questo no val peche manca la legge che pol autorizar le 'matrimoniali' lui pol cior benisimo ferie. Me par che sia tuta una strumentaliazion...

Go lasado la domanda generica, per poder esprimerse sia dal punto de vista giuridico che etico.

El mio Si considera tutti e due.

Anche dal punto de vista giuridico non ghe vedo niente de sbagliado.

Se un vivi e lavora in un altro paese per conto de una datore italian no vedo perché el dator italian no gabi de considerar el fatto che questo dipendente vivi e lavora non in italia - soprattutto se se tratta de un paese UE.

Voto sì perchè saria anche ora che i diritti dei gay sia riconosudi anche qua. Se questa persona se ga sposado, xe giusto concederghe il congedo matrimoniale, indifferente che gabi sposado un omo o una donna (e questo in linea genereale xe el mio pensiero).

La legge italiana no lo prevedi. Illy e la giunta xe pronti a pagar eventuali spese, quindi no vedo el problema :) (questo in particolare).

E, aggiungo, se la gente spendessi tempo ed energie a discuter su robe più importanti che accanirse su ste monade, saria anche ora.

E, aggiungo, se la gente spendessi tempo ed energie a discuter su robe più importanti che accanirse su ste monade, saria anche ora.

appunto.. allora xkè se continua a tirar fora sempre sti discorsi su sti temi e sempre più generalizzadi?

penso che se ga za discusso da altre parti la storia de matrimoni, gay, ecc..

cmq re alla generalizzazion e digo: no

:bye:

Edited by mula alabardata

appunto.. allora xkè se continua a tirar fora sempre sti discorsi su sti temi e sempre più generalizzadi?

Diria inveze che questo fatto apri un scenario a cui nisun gaveva pensà.

Se quell'unione perfettamente legale per el Belgio, in cui xe stada contratta, non xe riconosuda in questo paese, ciò ga un'interessante complicazion.

Entrambi i due coniugi, tali per l'ordinamento belga, pol venir in Italia e contrar matrimonio...

Me par che de questo no se ga mai discusso... ma scommetto che per evitar un secondo matrimonio in Italia tanti saria disposti a riconoser l'union belga... per impedir un secondo matrimonio si... ma per dar un congedo no... saria quantomeno curioso...

scusa, ma se mi lavoro ala danieli e stago 1 anno nei paesi arabi e me sposo 40 volte, lori secondo ti me riconosi 40 licenze matrimoniali!?!?!?!?!? :D :D

no stago discutendo sul fato che sia giusto o sbaglia el matrimonio, digo che te son dipendente de una azienda italiana, citadin italian e quindi l'azienda no pol far diferenze per ogni dipendente che va in giro pel mondo a sposarse. se el fosi dipendente de una azienda italiana con filiale al estero (meti per esempio una generali in belgio con sede legale la) alora el discorso saria diverso...

La legge italiana no lo prevedi. Illy e la giunta xe pronti a pagar eventuali spese, quindi no vedo el problema :) (questo in particolare).

xe vero, quindi xe altertanto vero che se la region spendesi sti soldi per sistemar qualche scola e lasasi che sia lo stato a ocuparse de sta roba saria mejo.....

no go niente contro illy, ma trovo che sia tuto strumentaliza e basta.

Xe UE, e dai paesi più avanzadi saria solo che de imparar.

Certo.....avanzatissimo el Belgio eh. Soprattutto in termini de rispetto per le altre popolazioni. Xe famiglie de italiani trasferide là per lavorar za dal tempo della tragedia de Marcinelle, e ancora adesso no i ga la cittadinanza ma i devi rinnovar el permesso de soggiorno! Xe uno dei paesi più antiitaliani al mondo, semo discriminadi più de ogni altro.

Per mi Belgio e Olanda xe la pezo :memele: che esisti in Europa, meio la Romania.

scusa, ma se mi lavoro ala danieli e stago 1 anno nei paesi arabi e me sposo 40 volte, lori secondo ti me riconosi 40 licenze matrimoniali!?!?!?!?!? :D :D

Straquoto! A sto tizio no ghe va ben le nostre leggi? El preferisi quele belghe? Bon, che el se trasferisi in Belgio allora. Xe troppo comodo star con un piede in 2 scarpe.

Inutile aggiunger che voto de NO.

Edited by Stefano79

no vojo andar OT ma vojo solo dir che rispeto a tanti paesi UE l'italia ga TANTO de imparar, quel che disi stefano xe anche vero ma l'olanda xe un paese che dal punto de vista delle leggi xe discutibile ma dal punto de vista della 'civilta' e tuto el resto gavemo solo de imparar.... :D

po ripeto, no vedo che problemi gaveva questo a cior ferie se tanto ghe tegniva .. :D

Edited by tuxav

El mio intervento iera per dir che i politici dovessi pensar a robe più serie che a queste (come nel caso del bagno che ga de utilizzar Luxuria...xe monade! E xe solo un modo per attaccar i "altri" senza alcun motivo anche se xe prassi sempre più comune). De sicuro no iera riferido a Starlite.

Questo xe un tema serio e no vedo cosa ghe xe de mal. Se el tema xe poco serio no va ben, se xe serio no va ben uguale e se ga già discusso....Xe un sondaggio e no me par ghe sia sondaggi in merito a questo particolare caso.

Anche nella sezion fotografia spesso se parla de robe simili, così come nel basket che, da giorni, se disi sempre quel. No vedo el problema, sinceramente.

In merito alla discussion digo che no go seguido la vicenda. No go capido se il governo regionale ga intenzion de pagar de tasca propria o de utilizzar soldi pubblici. Anche se fossi soldi pubblici, saria l'ennesimo spreco de risorse italiane. Concordo che sia strumentalizzado si, visto che in pochi disi qualcosa sugli sprechi italiani ben più gravi (ponte sullo stretto, cassa del mezzogiorno da anni annorum a fondo perduto, ecc ecc).

nianca mi no vedo el problema a parlarne qua, anzi...

secondo mi a livell giuridico tuti podemo far solo 'suposizioni' perche' se la region no sa ben cosa far avendo avocati pagadi per quel, no penso che noi podemo far de piu :D

.... podemo solo parlar a livel logico, etico e gaver dele idee ma no dir se sia giusto o meno.

a livel logico, x mi, se te son citadin e dipendente de una azienda italiana, nel raporto de lavor val la legge italiana quindi se da noi no xe prevista la matrimoniale perche no xe riconosu questo tipo de matrimonio cicce.. cavoli suoi. Mi me par che la lic. matrimoniale sia pagada ala fine dal inps, non dal azienda. no pol eser posticipada (salvo accordi aziendali diversi)... quindi el problema no penso posi eser risolto dala regione fvg... xe cotnratti de nazionali de lavor e tante altre robe de mezo ... per questo digo che xe una provocazion....

@mula alabardata scusa una cosa, non ti offendere :p:p , io è una settimana che sono arrivata e non conosco nessuno quindi non predendo di giudicare nessuno ma in questa sezione dove si fanno i sondaggi ho sempre sentito solo lamentele da parte tua sia che i discorsi siano leggeri oppure impegnati...mi chiedo che tipo di discorsi ti interessino a questo punto oppure se la tua è solo voglia di piantare casini...(sono anche io una casinista cmq :D:D )...naturalmente senza offesa! :D:D

Tornando al discorso io ho votato SI anche se sono un po' combattuta sull'argomento. Da un lato sono stufa delle solite ipocrisie, nel senso che sono a favore dei matrimoni gay perchè penso che nella vita ognuno debba fare quello che vuole (nel limite del rispetto per gli altri naturalmente). Voglio fare anche un po' di retorica: "Al cuor non si comanda". Da un altro concordo con chi ha detto che siamo in Italia e che quindi (come tutti del resto) è giusto che ci si adatti alle leggi del nostro paese.

Go votado si, per diversi motivi.

Uno perchè son favorevole ai matrimoni gay, de conseguenza me xè normale esser favorevole a un "contributo" a favor de una coppia omosessuale.

Due perchè non ghe trovo niente de mal, nel conceder el congedo matrimoniale a un omo che se sposa.. el se ga sposà in Belgio.. vabbè.. però el se ga sposà! Con un omo e non con una donna?!?! per mi non fa differenza.

Tre perchè l'UE dà valor al contratto belga.. e quindi xè giusto che el congedo ghe vegni dado. Semo in Europa e bisognasi cominciar a ragionar e a metterse d'accordo.. in Belgio quel contratto ga un valor e xè giusto che vegni rispettado.

Alla fine el Belgio, come l'Italia xè Paesi membri dell'Ue.. :D

:bye:

Xe UE, e dai paesi più avanzadi saria solo che de imparar.

Certo.....avanzatissimo el Belgio eh. Soprattutto in termini de rispetto per le altre popolazioni. Xe famiglie de italiani trasferide là per lavorar za dal tempo della tragedia de Marcinelle, e ancora adesso no i ga la cittadinanza ma i devi rinnovar el permesso de soggiorno! Xe uno dei paesi più antiitaliani al mondo, semo discriminadi più de ogni altro.

Per mi Belgio e Olanda xe la pezo :memele: che esisti in Europa, meio la Romania.

questa po' :D

Per el belgio, come modo de veder tante robe (nela parte francese) i xe piutosto vizini ai italiani..

Nederland (e le Fiandre) xe TUTO ALTRO. Ma proprio completamente diversa, come mentalità. Quindi za paragonar i due solo perchè vizini xe totalmente assurdo.

Cmq se lori i xe antiitaliani (forsi 30 anni fa, ma bon), dal tuo mesagio traspari un mesagio anti-belga. E dove staria la diferenza?

Straquoto! A sto tizio no ghe va ben le nostre leggi? El preferisi quele belghe? Bon, che el se trasferisi in Belgio allora. Xe troppo comodo star con un piede in 2 scarpe.

Qua xe al interno dela UE. Quindi i lo pol far, in genere. Un arabo no pol.

Me piasessi veder migliaia de omosessuali che va in belgio/olanda a sposarse, e che torni indrio pretendendo i loro diritti. Son sicuro che in 2 giorni 2 saria casin in parlamento > provvedimento > protesta dela UE.

Come la fecondazion in vitro fata in Spagna, insomma.. solo che là ghe vol eser pieni de pila.

Edited by arlon

uff, e che tormento.

Credo (almeno mi la go capida cussì) che forsi i politici gavessi problemi più importanti de risolver. E su questo son decisamente d'acordo :)

(CUT) .... podemo solo parlar a livel logico, etico e gaver dele idee ma no dir se sia giusto o meno. (CUT)

Beh, il giusto in assoluto NON esisti. Esisti un'interpretazion de cosa pol esser giusto o sbaiado. Mi vedo che sia giusto darghe la licenza matrimoniale ad uno che se sposa (indifferente chi sposa), un altro vedi che questo sia sbaiado. Xe una valutazion soggettiva che te fa, niente de più :)

uff, e che tormento.

Credo (almeno mi la go capida cussì) che forsi i politici gavessi problemi più importanti de risolver. E su questo son decisamente d'acordo :)

Esatto! E, visto el mio pensiero, iera palese che fossi così. Cmq lo go spiegado poco dopo :)

Edited by cucciolina

Go risposto SI.... e savendo già come la penso penso che non go de spiagrme più de tanto: el congedo matrimoniale xè un diritto che te sia omo o donna, che te sia gay non cambia.

per la parte burocratica forse ghe xè problemi, perchè da noi el matrimonio gay non xè riconosudo, ma dal putnod e vista etico non vedo dove sta el problema, due se vol ben i sta insieme, e i se sposa, qualunque credenza sessuale i sia....

E un che se sposa, divorzia, se risposa, resta vedovo, se risposa, divorzia e se risposa? :unsure:

Gente con 2 o 3 matrimoni xe anche in Italia ... no ghe demo nianche a quei alora? :confused:

Cmq se lori i xe antiitaliani (forsi 30 anni fa, ma bon), dal tuo mesagio traspari un mesagio anti-belga. E dove staria la diferenza?

Beh, dopo 50 anni che semo visti e trattadi in una certa maniera, uno ga diritto de guardarli de storto, credo.

E comunque, no ciapartela, ma go l'impression che per ti ogni scusa xe bona per parlar mal dell'Italia...che semo el terzo mondo....che dovesimo imparar da chi xe più avanti (e cmq no de certo i belgi)...che da altre parti tutti usa i bus mentre noi trogloditi giremo in auto ecc ecc.....che in Germania xe tutto oro e che qua xe tutto :memele: ecc ecc ecc, ma proprio sempre eh...

Me par eccessivo. Se mi odiasi cusi tanto sto paese saria za andà via.

Voto NI: cioè con tutto che me pol andar ben che uno della sua vita fazi quel che el vol (a patto che no ghe sia terzi de mezzo da lui dipendenti) non so se giuridicamente xe giusto quel che xe sta fatto...Me spiego: in Italia l'unione gay non esisti, ma credo che nella giurisdizion internazionale (diritto europeo) ghe sia un vuoto legale sulla question delle unioni omosessuali (se non sbaglio attualmente el matrimonio gay contratto in Spagna ad esempio, in Italia non xe valido). Per come sta le robe attualmente quindi credo che sia sbagliada (in quanto non in sintonia con le leggi attuali) la scelta de darghe cmq el congedo matrimoniale al dipendente, anche se capisso e in parte son d'accordo con la scelta fatta. Poi quando cambierà le leggi, probabilmente non ghe sarà più questo problema.