basketteam Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 stasera go visto una parte dell'incendio che sta distruggendo el bosco tra la val Rosandra e Basovizza (zona San Lorenzo per capirse) veder le fiamme iera piuttosto impressionante... e fin qua de mi a San Luigi se senti l'odor de brusà Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dez Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Anche dalla parte mia zona "Giarizzole" a vederlo sembra bruttin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted July 22, 2007 Report Share Posted July 22, 2007 Fatto un due foto al "volo",per il tg ga dito che xe vicin a san giuseppe della chiusa il fogo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted July 22, 2007 Author Report Share Posted July 22, 2007 per il tg ga dito che xe vicin a san giuseppe della chiusa il fogo si esatto.. sora San Giuseppe della Chiusa, sul coston del monte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 visto poco fà l'incendio....la prima camioneta dela forestale la go vista pasar che iera le 21.45...dopo nel altre 2 dei vigili del fuego. pasado per la strada da val rosandra a catinara....nesun pompier in vista fin l'incrocio x andar a catinara...e quel che poso dirve xè che a un certo punto me go penti del giro...xkè caldo da un momento al'altro e sentido crepitar el bosco...no una bela sensazion...fato sto giro solo ed esclusivamente x eser sicuri che ghe fosi qualche vigile del fogo...xke no vedendo lampegianti gavevo el dubio se ciamarli o no.quindi sicome no so i riferimenti dei posti go fato el giro x gaver la conferma personale de dove iera el fogo. però vederlo da catinara fa impresion...xè veramente vasto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikeya Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 mi lo go avvistà verso le 21, e son sta la sulla strada dalle 21:45 fin le 22:30 circa... forsi anche 23 passando per la supestrada, verso le 21:05, go visto dei lampeggianti, poco sotto la zona dell'incendio... iera un bel pò de gente che osservava... alcune fiamme iera anche più alte dei alberi! pochi minuti fa iera ancora che ardeva... el xè rivà a scender un pochetin zo pel monte, ma me sembra che nol se sia esteso più de tanto rispetto a 3 ore fa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Mi go visto fumo venir su da la za verso le 20 ieri sera Odor de brusà sentivo ben anche mi ieri sera che stago a Rozzol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 el fumo lo go visto anche mi ieri sera tornando casa...poco prima delle 20. . che brutta storia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 ma la cenere che vedevo mi iera un giorno prima... se vedi che se senti ne l'aria , con sto caldo e suto no xe de meravigliarse che sia i soliti incendi. Ve dirò comunque che in quela zona xe stai più de una volta incendi e dopo go visto fioriture bellissime Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Va ben che iero stanco morto e mezo indormenzado in furgon, ma ieri sera verso mezzanotte son rientrà dalla Yugo per el valico de Pesek, ma no go visto niente. I lo ga za studà per quell'ora? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 el fumo lo go visto già alle 19.... dal mio terrazzo go riva veder bastanza ben l'espansion del fogo... all'inizio non iera sai ..dopo se ga espanso ben.. e che spuaza de brusa che gavevo fin dentro casa... iero sai preoccupada.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Stamattina verso le 9 son passa' per la strada de San Giuseppe e iera ancora la forestale con i mezzi per spegner e iera ancora fumo e odor de brusa'. Mi no credo ai incedi "spontanei" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Va ben che iero stanco morto e mezo indormenzado in furgon, ma ieri sera verso mezzanotte son rientrà dalla Yugo per el valico de Pesek, ma no go visto niente. I lo ga za studà per quell'ora? no no,a quel'ora stava ardendo che iera un piazer...basta che te legi i mesagi precedenti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 poco fa brusava ancora...chiamado el 115 i me ga dito che xè la forestale presente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giacomin Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 ma la cenere che vedevo mi iera un giorno prima... baba.... anche stroliga te son... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 ale 5 iera un elicotero che continuamente andava a far rifornimento de acqua praticmaente taca ala superstrada (soto catinara) e la butava sora el fogo... no so se el xe ancora che el va su e zo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Tanta roba cio... Gaveremo una vera e propria prateria tra i alberi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted July 23, 2007 Author Report Share Posted July 23, 2007 ogni tanto gli incendi fa ben perchè libera el sottobosco dalle piante infestanti... e dopo gli incendi la vegetazion cresi ancora più rigogliosa... solo che se xe veramente de origine dolosa mi mandasi i responsabili sul posto a spegnerlo col sbrufador... e veloci!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 Poco dopo le 19 iera ancora fumo che veniva ben su da sora la cava de S. Giuseppe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 di nuovo del fumo si alza dalla stessa zona di domenica..... speremo ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 orca :-S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronza coverta Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 Ve poso garantir che l'altra sera, ai pompieri, l'alarme xè rivà ale 19.23. Dopo de che quei dela centrale de via D'alviano i xe andai sul fogo, ma no se li vedeva dala strada perchè i xe' andai dentro per la strada che porta la dela cava SCORIA, perchè dentro in cava xè un serbatoio de gas e 2 de bitume!!!!!! e i ga' tegnu de ocio quela zona. Quei de Opicina inveze, insieme co la Forestale i xè andai un pochi la dela foiba de Basovizza a ciaparlo dall'alto e un pochi xè andai dentro per el sentier del bosco Bazzoni. (quel che xè sula strada de Basovizza la dela curva dela morte)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikeya Posted July 24, 2007 Report Share Posted July 24, 2007 mi go visto i lampeggianti fra i alberi in superstrada... iera circa le 20:45 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronza coverta Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 anche ogi brusa de novo la de San Giusepe e anche su' a Trebic...... Altre notizie no go', ma co so' qualcossa, ve conto subito..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Ma cosa nasi cio? No xe che sarà qualchedun che cusina civa e voi vedendo el fumo pensè che sia incendi? Mai possibile 3 giorni de fila nella stessa zona? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts