Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ieri sera go avudo el dispiacer de vederel mio Milan soccomber in quel de Glasgow, ma va ben....xe robe che sucedi quando te ga una coppia de portieri totalmente inaffidabile. :incazzado:

Piuttosto, ieri sera go visto una roba che me ga altamente schifado..... il portiere dei Campioni dìEuropa vien appena appena toccado da un tifoso entrado in campo e lui cosa fa?Cerca de corerghe drio e dopo visto che no ghe la ga fatta, stramazza al suolo come se el gavesi ciapado un diretto in muso??? E poi l'uscita in barella xe stada penosa.

Go sentido i commentatori dir "eh ma forse si è infortunato nell'azione del gol e ne ha risentito dopo". Ma scherzemo???

Da tifoso rossonero me vergogno de quel che go visto. Per favor cara dirigenza....metè titolare el portiere della primavera.....almeno saverò che quando el sbaierà, sarà per inesperienza.

Qualchedun ga visto l'episodio e pol dir la propria please? :ave:

PS son conscio che nel 2003 el ga contribuido a farne vinzer la coppa.....ma ghe ne xe pasada de acqua sotto i ponti ed adesso xe indifendibile.

Inviato

mi co go visto l'episodio iero in un pub con i miei compagni de balon...la reazion xe stada una enorme ridada generale...sia per la respinta-papera che per el tuffo dopo el tocco del tifoso... :D

non giustifico el tuffo, me par bastanza ridicolo e poco educativo da un professionista...giustifico un poco la respinta perchè el tiro non iera dei più semplici e cmq el campo iera reso ancora più insidioso dalla piova...

e per finir...anche el portier del Celtic ga tira un due numeri...solo che el ga avudo più fortuna... :D:D

Inviato

Da Super tifoso del Milan posso solo dir che me son vergognà in quel momento che Dida fossi el portier della mia squadra del cuore.... :aaaaaatttillla:

Premetto che non go visto ne sul primo ne sul secondo gol subido colpe evidenti del portier....Sul primo pareva più autogol de Gourcuff che una papera del portier .....e sul secondo se propio te sa de no rivar a cior la bala con due man co xe asciutto te se immagini co xe bagna....perciò o te son un idiota a far quella sceneggiada per gnente oppur un missile iraqueno dalla curva ghe xe rivà sulla testa (mi no me par de aver visto niente de simile) anche se el tifoso del Celtic dalle immagini lo ga "sfiorà" sotto el mento... :D

Perciò o ga la testa sotto el mento oppur xe rivà l'ora de rimandarlo in Brasil x farlo partecipar al carneval de Rio....vestido da paiazo :paiazorendo:

Spero che la società ciapi provvedimenti contro sto ignorante che ga solo che infanga el bon nome dei campioni d'Europa.... :angry::angry::angry:

Dida VERGOGNITE :baston::caregaintesta::censura::down::incazzado:

Inviato

E' una stortura del calcio dove troppe telecamere, troppe moviole e poco buon senso hanno favorito certe furbate. In questo caso la sequenza è talmente ridicola e palese da sfiorare il patetico.

Inviato

Vista la partita.... troppa roba il finale di Dida non capisco perche' gli hanno rinnovato il contratto e continuano a tenerlo titolare. mi pare che negli ultimi anni i miei cugini rossoneri ne abbiano viste di tutti i colori con Dida e invece di acquistare minorenni in brasile potevano pensare a un portiere piu' decente ...

Il pareggio era il risultato piu' giusto ma sono mancati parecchi giocatori ieri sera....

Inviato

Vista la partita.... troppa roba il finale di Dida non capisco perche' gli hanno rinnovato il contratto

Contratto fino a giugno 2010 a 4.5 milioni.....un schifo per le prestazioni fornide......che poi veramente la società xe pollastra.....a chi te ghe lo vendi un portier 34enne che no ghe ne combina una giusta e che poi alla fine fa anche se pantomime??? :incazzado:

Inviato

La sceneggiata xè patetica e per fortuna el Milan non ga fato ricorso.

Piuttosto go sentido che (giustamente) el Celtic fa ricorso per la sceneggiata de Dida.

Per el giudizio sul portier, da non esperto me sembra che el gabi dei ottimi riflessi sui tiri da vizin, mentre ahimè sui tiri da lontan a volte el sbaia.

Inviato

Piuttosto go sentido che (giustamente) el Celtic fa ricorso per la sceneggiata de Dida.

Per el giudizio sul portier, da non esperto me sembra che el gabi dei ottimi riflessi sui tiri da vizin, mentre ahimè sui tiri da lontan a volte el sbaia.

Che oltre ad esser un bravo attor sia anche miope ????? :confused:

Inviato

Che oltre ad esser un bravo attor sia anche miope ????? :confused:

No, non xe miope... XE MONA

Per mi i lo ga tegnudo come tangente al clan dei brasiliani per rivar a tegnirse Kaka'.

I xe vergognosi, non go parole, dopo 48 anni de onesto tifo son veramente schifado de Galliani e della dirigenza in genere.

I saria sai piu' onesti a dir che per 4-5 anni non se parla de scudetto, far zogar Gourcuff, Darmian, Marzoratti, e altri 3-4 giovani, compreso el portier della primavera. Poi tra 4-5 anni se vedi, cussi' xe veramente una passion.

Per uscir dall'OT SPERO CHE I SQUALIFICHI DIDA PER 6 MESI per infamia cussi' i xe costretti a cior un altro.

:mescondo:

Inviato

Vabbè dai, me par che ste esagerando... Dida ga sbaià xe vero, xe un pessimo portier... pol esser, ma tanto che ve frega... gave KALAC no?? Ghghghghghg

Altro fenomeno da baraccon....

Se i doveva cior un vecio in porta iera meio che i cioleva Ballotta... :D

Inviato

Ma il Milan e il calcio in generale perdi el pel, ma no el vizietto. Al fiscio finale (che praticamente coincidi col gol-sconfitta), un tifoso inglese, entrado no se sa come in campo, se avvicina al portier del Milan, Dida, e ghe dà sulla guancia un affettuoso buffetto, come se poderia far per tenerezza con un paffuto neonato.

Dida, che in quel momento tranquillo no doveva essere, parti all'inseguimento del tifoso con un scatto da centometrista. Poi, all'improvviso, un'idea ghe devi esser passada per la testa: podesimo vinzer 2-0 a tavolin? All'improvviso, come Eleonora Duse quando sveniva de colpo, el casca in terra, come colpido da un gancio del miglior Tyson. Corri medici, barellieri, poliziotti, la preoccupatissima dirigenza del Milan... :aaaaaatttillla::aaaaaatttillla:

A prima vista el rapporto causa/effettopar sproporzionado: disemo pur che un buffetto così no poderia no digo mettere KO qualchedun, ma nianche sbilanciarlo. Insomma, semo in presenza dell'ennesimo esempio de "come trasformare una sconfitta in vittoria"

Nel dopo partida Galliani, intervistado circa la possibilità de far ricorso, con un aria da Padre Nobile declama: "Nessun ricorso, siamo il Milan!" No, questa volta se tratta proprio di un nuovo tipo de falso: falso in sbilancio.

:vino::vino:

Inviato

Ahahahahahaaha, che ridade :merodolodalrider: Mi go visto adesso grazie al link de Giuli ed effettivamente xe patetico. A mi me par che el tifoso neanche ghe gabi toccado el viso, ma sotto el collo...

Oggi sulla Gazzetta ghe ga dado 4 in pagella, ma vista la sceneggiata el meritava -2 :disgust:

Inviato

Ga fato el furbon per refar ala sua meza capela e sperar poi de vinzer a tavolin,ma sto giro ga esagerà ormai xe andà con la testa devi cambiar aria non xe più sicuro el sa che ogni partida ga i oci a doso per mi il milan non doveva riconfermarlo tropi erori nei ultimi ani

Inviato

purtroppo xe troppe telecamere in giro, non semo piu' all'epoca della lattina fantasma de Boninsegna.

Chi di voi onestoni si ricorda?

:fiuclap:

uhm uhm.

monetina di alemao?

Inviato

uhm uhm.

monetina di alemao?

Fantastico Alemao...come vinzer una partida che, altrimenti, i gavessi perso. E mitico anche el massagiator (tale Carmando) che el ghe diseva de star bon la in terra :baston:

E come no ricordar anche quell'altro fenomeno (ciò, ma tuti sudamericani i xe) del cilen Rojas che nelle quealificazioni a Italia 90 el xe vignudo fora come se i ghe gavessi tirado dosso tutto el stadio (ghe iera cascado, effettivamente, vizin un petardo). La squadra se gaveva rifiutado de continuar la partida (in quel momento 2-0 per el Brasil) e i gaveva deciso de abbandonar el campo, sperando magari nella vittoria a tavolino. Inveze xe vignudo fora che el buon Rojas se gaveva svodado dosso una boccetta contenente un misto de salsa e sangue (me par de ricordar cussì...) e del petardo gnanca l'ombra. Risultato...risultato omologado e squalifica del Cile per 4 anni. :D

Inviato

Pazzesco..

Premetto che no go visto la partida (iero a allenamento) e ringrazio tutti coloro i quali me ga permesso de gioir de questi video veramente illuminanti.

Fossi per mi ghe dassi un paio d'anni de squalifica a Dida: dopo se parla de violenza negli stadi etc, ma xè questi episodi e queste furberie che li alimenta. Se tratta de un comportamento antisportivo. In questo caso non solo infama el Milan ma, anche se el xè brasilian, tutta l'Italia perchè ancora una volta passamo dalla parte dei furbetti e dei imbroioni, come sempre. Fossi sta el Milan, ghe gavessi confermà l'ingaggio a 800 Euro al mese e ghe gavessi fatto portar sugamani e borracce e 4 anni de panchina a veder come che se zoga in verità.

Aspetto tecnico: mi son portier, anche se no servissi, e se qualchedun ga dubbi, ve digo quai che xè i errori.

Sul primo gol el classico momento de incertezza esco-non esco, risolto con una via de mezzo (pezzo roba), cioè un'uscita in ritardo, con difensori e attaccanti zà piazzai sotto la traiettoria della bala, saltando storto e in ritardo . In questo caso ghe xè solo due possibili salvezze: 1) te rivi a toccarla anche poco, giusto per deviar de centimetri la traiettoria e metter fuori tempo eventuali deviazioni 2) te esci a valangona sulla gente, ciamando "MIA" anche se no te ga la possibilità de ciaparla. Te travolgi tutti quanti e te speri che l'arbitro, nella confusion, te fisci fallo. In ogni altro caso te lassi svoda una superficie de 7 metri e 42 per 2 mt e 44, e auguri.

Sul secondo gol: ok, el campo bagnà, el tiro angolà (...) però..el tiro iera un piattone da fuori area e con quel movimento el podeva metterla solo sul primo pal. Volendo proprio dir, no el iera neanche a fil de pal, ma una trentina de centimetri più in qua, che vol dir molto. Comunque: te pol no rivar a veder partir el tiro, e te se movi tardi. El campo xè bagnà e no te vol azzardar la presa (anche se non xè una bomba). In questo caso, la regola disi: tuffo lungo, te ciapi la bala con la base del palmo e, la prima roba che i te insegna in porta, te la devii lungo la linea del corner dove, se un la ciapa e fa gol, xè lui un fenomeno. Respingerla verso el centro della porta o verso el rigor xè un error dei più grossolani. El mio preparator, se el me tira un collo pien angolatissimo da fuori area , mi vado ciorla (bon, raramente capita..) e la respingo corta in mezzo, el se fionda e el me tira una legna da un metro e mezzo (secondo mi cercando de colpirme...) zigandome de tutto.

Scuseme per l'escursus tennico-tattico.

In ogni modo: VERGOGNA e IGNOMINIA.

Propongo che Patch Adams indossi come divisa la maia de Dida. RIDICOLO

Inviato

didaij7.jpg

_ Pronto capo...so' stato forte?

_ No sei stato scemo!

_ Ma capo?

_ Smettila di parlare con la borsa del ghiaccio come fosse un cellulare che adesso ti guardano pure nelle isole Samoa e poi...non t'aveva beccato sul collo...sei proprio scarso.

:D:grin:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro