Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Son stada el weekend ( piovoso) ai Laghi de Plitvice e go messo za qualche foto su una discussion che iera con foto del logo, ma no la ga el titolo, perchè parla de una macchina fotografica.

( saria qua: http://www.elsitodesandro.it/invboard/inde...p;#entry141498)

E go posto anche problemi de come esporle. Però metto qua un altro per de fotografie, per mostrar el logo. Forsi i moderatori poderà unificar nel logo che ghe par o tuto soto Plitvice- amici in giro pel mondo- o soto fotografie ma modificando el titolo:

anche con nebbia e piova el posto val la pena de visitar, e in autunno i colori dei alberi che perdi le foie xe un splendor! no stè spetarve el ciel, che iera solo che nuvoli bassi

2005599833474253246_rs.jpg

2005596794731271254_rs.jpg

2005518691233395784_rs.jpg

2005575046257372885_rs.jpg

2005060161072882747_rs.jpg

2005030629858357607_rs.jpg

Inviato

E' da un bel pò che mi piacerebbe andarci , ma non è proprio vicinissimo visto che posso fare solo viaggi in giornata.

nonostante ci fosse anche mia sorella.
:haha:
Inviato

Se va fin Fiume, e po lungo la costa fin a Senj ( che se volè, in italian se pol ciamar Segna): là se taia verso el interno e se ariva a sti laghi, che xe quasi al confin cola Bosnia. Noi, col pulman, gita organizzata e un per de soste, ghe gavemo messo circa 6 ore, e gavemo fato tuto in do giorni:

mattina viaggio, dopopranzo laghi inferiori, mattina dopo laghi superiori ( per mi i più bei!) e dopopranzo ritorno. Ovviamente se volè far foto, fermarve, visitar meo i sentieri un giorno de più no xe mal. ghe xe un biglietto de ingresso che dà diritto a che a spostarse col battello de un lato al altro del lago de mezzo più grande e i bus elettrici che sposta de una zona al altra.

• 9 mesi dopo...
Inviato

Durante la mia vacanza in Croazia go fatto una puntada de un per de giorni ai laghi de Plitvice.

Bellissimo! . Parco naturale protetto dall'Unesco come patrimonio dell'umanità.

Posto perfetto per chi ghe piasi camminar in mezzo la natura con el minimo contagio umano.

I laghi, circa una quindicina, se trova in una stretta valle tipo canyon e essendo sistemadi tipo una "scalinada" forma tutta una serie de cascatelle più o meno grandi.

Tutto el parco xe attraversado da delle passerelle sospese, per cui se cammina anche spesso sora l'acqua.

Ma let's go!

El ristorante all'ingresso , su sto stile iera anche tutti i vari punti sosta ... solo più piccoli!

cimg0198ke0.th.jpg

La mappa dei laghi

cimg0203bc1.th.jpg

Un esempio de come i percorsi fiancheggiava le cascate

cimg0205ka7.th.jpg

Pesci che iera lungo i bordi de tutti i laghi ,penso perchè oramai i gà capì che xe pien de turisti che ghe butta de magnar!

cimg0212xl1.th.jpg

Un salto tipo tra le varie vasche

cimg0224cg4.th.jpg

Un dei cartei che indicava i percorsi che se podeva seguir, più o meno lunghi, bastava seglier una lettera e seguirla a ogni incrocio

cimg0227jc0.th.jpg

Le elettrobarchette che fazeva la spola nel lago più lungo, belle solo se te becavi i posti più esterni, sennò no se vedeva niente

cimg0236wv6.th.jpg

Due esempi de quanto l'acqua iera limpida, che butada che me fossi fatto !!!

cimg0240wa3.th.jpg

cimg0255rw2.th.jpg

"Laguna blù"

cimg0256fm3.th.jpg

La freccina nel cartel indica el lago de sfondo, de veder la proporzion tra quel e i altri ...

cimg0271gg6.th.jpg

Percorso tipo

cimg0291ii0.th.jpg

Due scorci de Slunj, un paese là vizin

cimg0292vn3.th.jpg

cimg0300qt5.th.jpg

Rovigno !

cimg0333yw7.th.jpg

Una "barchetta" a Rovigno

dscn2171qp2.th.jpg

Peccato solo non ci fosse un posto adatto per poter fare una visione d'insieme dei laghi , il tutto era abbastanza "incassato" e anche dal punto più alto al massimo ne vedevi due per volta.

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro