marcoxii Inviato 9 Febbraio 2008 Segnala Inviato 9 Febbraio 2008 Finalmente metto el set fotografico sul mio dog... el se ciama Sparky,el 15 febbraio compi 9 anni e me ga cambiado la vita...ghe voio un mondo de ben.... anche se zerte volte el xe sai birbante....allora comincemo qua el xe in fase..."go fame".... qua in fase..."lasseme star che go sonno!" qua in fase...."chi xe stà?" qua in fase..."ostia ara che riva de magnar!" presto metterò delle foto su Sparky all'aperto.... desso vado....un grande Bau da Sparky Cita
cucciolina Inviato 9 Febbraio 2008 Segnala Inviato 9 Febbraio 2008 Ma el xe bellissimoooooooo come el paron :D Cita
iaga Inviato 9 Febbraio 2008 Segnala Inviato 9 Febbraio 2008 Che el can sia bellissimo no xè dubbi!.. per el paron no so dir Cita
Starlite Inviato 9 Febbraio 2008 Segnala Inviato 9 Febbraio 2008 Dalla seconda foto diria che no ghe manca proprio niente Cita
marcoxii Inviato 9 Febbraio 2008 Autore Segnala Inviato 9 Febbraio 2008 Dalla seconda foto diria che no ghe manca proprio niente savessi che show che me proponi ogni sera dopo che el se magna la zena... Cita
_titti_ Inviato 10 Febbraio 2008 Segnala Inviato 10 Febbraio 2008 ma che bel che el xè! 9 anni? me el sembra giovanissimo! Cita
bronza coverta Inviato 10 Febbraio 2008 Segnala Inviato 10 Febbraio 2008 ma.......Sparky xè bellissimo......e el devi esser 'sai cocolo..... Cita
marcoxii Inviato 10 Febbraio 2008 Autore Segnala Inviato 10 Febbraio 2008 9 anni? me el sembra giovanissimo! si difatti co lo porto a far dei giretti,quei che incontro me chiedi se el xe cucciolo....e tutti resta increduli co te ghe disi che el ga nove anni... Cita
_titti_ Inviato 10 Febbraio 2008 Segnala Inviato 10 Febbraio 2008 e te che credo...el gà davvero el musetto da cuccioletto.... da dove arriva? Cita
marcoxii Inviato 10 Febbraio 2008 Autore Segnala Inviato 10 Febbraio 2008 e te che credo...el gà davvero el musetto da cuccioletto.... da dove arriva? allora...lui arriva da Crauglio...frazion de Palmanova....allora.... una vecia gaveva una cagnolina che xe stada messa incinta dal can playboy del paese...e sta cagnetta ga partorido Sparky(che all'epoca i lo gaveva ciamado Billy)...solo che sta veccia non lo voleva e lora lo voleva mazzar...cussì i vicini de casa de sta veccia se ga ciolto Sparky la con lori e siccome i xe amici de mia zia,quest'ultima ga ciamado i miei senza che mi savessi niente....allora i miei xe andadi a Crauglio a casa de sti vicini e non i se ga nemmeno parlado...appena che i ga visto sto piccio cagnetto bianco de soli due mesi co sti do ocioni marron e sto botton marron sul naso,i se ga vardado nei oci e i lo ga ciolto senza alcuna esitazion.......dopo i miei lo ga portado casa...iera el 21 aprile 1999....e mi de pomeriggio fazevo un corso de teatro...me vien cior mia mamma....e me porta a casa....pena verzo la porta d'entrata,vedo sto musetto che me scodinzola e me lecca tutto el viso....e mi ghe fazzo a mia mamma:"ma xe mio?"...ela me annuissi e la me son messo pianzer dalla felicità...e da la in poi Sparky,el mio miglior amico,me ga cambiado la vita e ghe voio un mondo de ben!ecco qua la sua storia..... Cita
_titti_ Inviato 10 Febbraio 2008 Segnala Inviato 10 Febbraio 2008 che bel....sparky xè sta proprio fortunado.... Cita
cassoggi.npc Inviato 11 Febbraio 2008 Segnala Inviato 11 Febbraio 2008 che bel....sparky xè sta proprio fortunado.... secondo mi se fortunadi tuti e due! brava la mamma Cita
marcoxii Inviato 11 Febbraio 2008 Autore Segnala Inviato 11 Febbraio 2008 sì devo dir che me ritegno molto molto fortunado de gaver Sparky..... Cita
fra_fre Inviato 15 Febbraio 2008 Segnala Inviato 15 Febbraio 2008 che caruccio !!! el sembra sai vispo!!! Cita
Queen Inviato 16 Febbraio 2008 Segnala Inviato 16 Febbraio 2008 Ciao Chief, spero che Sparky accetti i miei Auguri anche se con un giorno di ritardo!! Magari faglieli mentre mangia la pappa Comunque complimente perchè ga un musetto dolcissimo ma dev'esser sai birbante e pure buffo quando ci si mette. Ciauuu Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.