Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Finalmente metto el set fotografico sul mio dog...

el se ciama Sparky,el 15 febbraio compi 9 anni e me ga cambiado la vita...ghe voio un mondo de ben....

anche se zerte volte el xe sai birbante....allora comincemo

qua el xe in fase..."go fame"....

287ng9e.jpg

qua in fase..."lasseme star che go sonno!"

2m6naf9.jpg

qua in fase...."chi xe stà?"

n5g77n.jpg

qua in fase..."ostia ara che riva de magnar!"

2s1r520.jpg

presto metterò delle foto su Sparky all'aperto....

desso vado....un grande Bau da Sparky

Inviato

9 anni? me el sembra giovanissimo! :p

si difatti co lo porto a far dei giretti,quei che incontro me chiedi se el xe cucciolo....e tutti resta increduli :cossaaa?: co te ghe disi che el ga nove anni...

Inviato

e te che credo...el gà davvero el musetto da cuccioletto.... :wub:

da dove arriva?

allora...lui arriva da Crauglio...frazion de Palmanova....allora....

una vecia gaveva una cagnolina che xe stada messa incinta dal can playboy del paese...e sta cagnetta ga partorido Sparky(che all'epoca i lo gaveva ciamado Billy)...solo che sta veccia non lo voleva e lora lo voleva mazzar...cussì i vicini de casa de sta veccia se ga ciolto Sparky la con lori e siccome i xe amici de mia zia,quest'ultima ga ciamado i miei senza che mi savessi niente....allora i miei xe andadi a Crauglio a casa de sti vicini e non i se ga nemmeno parlado...appena che i ga visto sto piccio cagnetto bianco de soli due mesi co sti do ocioni marron e sto botton marron sul naso,i se ga vardado nei oci e i lo ga ciolto senza alcuna esitazion.......dopo i miei lo ga portado casa...iera el 21 aprile 1999....e mi de pomeriggio fazevo un corso de teatro...me vien cior mia mamma....e me porta a casa....pena verzo la porta d'entrata,vedo sto musetto che me scodinzola e me lecca tutto el viso....e mi ghe fazzo a mia mamma:"ma xe mio?"...ela me annuissi e la me son messo pianzer dalla felicità...e da la in poi Sparky,el mio miglior amico,me ga cambiado la vita e ghe voio un mondo de ben!ecco qua la sua storia.....

Inviato

Ciao Chief, spero che Sparky accetti i miei Auguri anche se con un giorno di ritardo!! Magari faglieli mentre mangia la pappa :p

Comunque complimente perchè ga un musetto dolcissimo ma dev'esser sai birbante e pure buffo quando ci si mette. Ciauuu :bye:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro