marcoxii Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 Finalmente metto el set fotografico sul mio dog... el se ciama Sparky,el 15 febbraio compi 9 anni e me ga cambiado la vita...ghe voio un mondo de ben.... anche se zerte volte el xe sai birbante....allora comincemo qua el xe in fase..."go fame".... qua in fase..."lasseme star che go sonno!" qua in fase...."chi xe stà?" qua in fase..."ostia ara che riva de magnar!" presto metterò delle foto su Sparky all'aperto.... desso vado....un grande Bau da Sparky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 Ma el xe bellissimoooooooo come el paron :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 Che el can sia bellissimo no xè dubbi!.. per el paron no so dir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkFlower Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 ma che bel cagnetto!!! =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 Dalla seconda foto diria che no ghe manca proprio niente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoxii Posted February 9, 2008 Author Report Share Posted February 9, 2008 Dalla seconda foto diria che no ghe manca proprio niente savessi che show che me proponi ogni sera dopo che el se magna la zena... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 ma che bel che el xè! 9 anni? me el sembra giovanissimo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronza coverta Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 ma.......Sparky xè bellissimo......e el devi esser 'sai cocolo..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoxii Posted February 10, 2008 Author Report Share Posted February 10, 2008 9 anni? me el sembra giovanissimo! si difatti co lo porto a far dei giretti,quei che incontro me chiedi se el xe cucciolo....e tutti resta increduli co te ghe disi che el ga nove anni... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 e te che credo...el gà davvero el musetto da cuccioletto.... da dove arriva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoxii Posted February 10, 2008 Author Report Share Posted February 10, 2008 e te che credo...el gà davvero el musetto da cuccioletto.... da dove arriva? allora...lui arriva da Crauglio...frazion de Palmanova....allora.... una vecia gaveva una cagnolina che xe stada messa incinta dal can playboy del paese...e sta cagnetta ga partorido Sparky(che all'epoca i lo gaveva ciamado Billy)...solo che sta veccia non lo voleva e lora lo voleva mazzar...cussì i vicini de casa de sta veccia se ga ciolto Sparky la con lori e siccome i xe amici de mia zia,quest'ultima ga ciamado i miei senza che mi savessi niente....allora i miei xe andadi a Crauglio a casa de sti vicini e non i se ga nemmeno parlado...appena che i ga visto sto piccio cagnetto bianco de soli due mesi co sti do ocioni marron e sto botton marron sul naso,i se ga vardado nei oci e i lo ga ciolto senza alcuna esitazion.......dopo i miei lo ga portado casa...iera el 21 aprile 1999....e mi de pomeriggio fazevo un corso de teatro...me vien cior mia mamma....e me porta a casa....pena verzo la porta d'entrata,vedo sto musetto che me scodinzola e me lecca tutto el viso....e mi ghe fazzo a mia mamma:"ma xe mio?"...ela me annuissi e la me son messo pianzer dalla felicità...e da la in poi Sparky,el mio miglior amico,me ga cambiado la vita e ghe voio un mondo de ben!ecco qua la sua storia..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 che bel....sparky xè sta proprio fortunado.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassoggi.npc Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 che bel....sparky xè sta proprio fortunado.... secondo mi se fortunadi tuti e due! brava la mamma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcoxii Posted February 11, 2008 Author Report Share Posted February 11, 2008 sì devo dir che me ritegno molto molto fortunado de gaver Sparky..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fra_fre Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 che caruccio !!! el sembra sai vispo!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Queen Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 Ciao Chief, spero che Sparky accetti i miei Auguri anche se con un giorno di ritardo!! Magari faglieli mentre mangia la pappa Comunque complimente perchè ga un musetto dolcissimo ma dev'esser sai birbante e pure buffo quando ci si mette. Ciauuu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts