Jump to content

Acegas TS - Pompea Atri

Recommended Posts

Credo anche mi credo che la squadra ga fatto un passo in avanti almeno dal punto de vista mentale!! Spero nella vittoria ma qualche dubbio lo go riflettendo su gorizia che purtroppo al palatrieste la go vista frastornada, leggermente presuntuosa nell'atteggiamento, ossia me aspettavo una gorizia coriacea, umile, pressante, veloce e invece sperava solo che trieste crolli da sola....una panchina isontina insicura con una persona che dalle tribune si alzava e dava consigli al coach!! Il sistema migliore per retrocedere...stesso sbaglio lo ga fatto manzano l'anno scorso.

Sicuramente sarà più difficile perchè Atri xe più forte de Gorizia classifica alla mano,ma aspetto de veder domani sera per saver come i xe.Sinceramente a parte un poco Senigallia come go già dito nessuna squadra me ga impressionado seppur noi semo quel che semo.Come tante volte dipendi esclusivamente da noi.Son fiducioso che vinzemo de dieci cussì ribaltemo anche la differenza canestri :p

Questa squadra xè inconcepibile! :censura:

Mentre i se scaldava me gaveva parso de veder facce diverse dal solito e infatti gavemo giogado i primi due quarti migliori della stagion, cioè per intenderse giogavimo a basket (ben).

Poi nel terzo semo caladi pur riuscendo a tenir un discreto margine, nell'ultimo quarto non gavemo cavado un ragno dal buco, perdendo sicurezza specie in attacco, alla fine Atri ne ga raggiunto a pochi minuti dalla fine e ga vinto senza troppi patemi.

Tre robe non go capido:

1. Perché Pigato che gaveva giogado ben i primi due quarti (specie in difesa) el sia stado butado dentro a freddo solamente i ultimi 3' della partida;
  2. Perché Pilat che nell'ultimo quarto gaveva preso in man la squadra (gaveva appena fatto 5/5 in lunetta) el sia stado tolto dal 35' al 37', fazendo precipitar nel nulla el nostro giogo in attacco;
  3. Perché Sosic che gaveva giogado benon nel secondo quarto nol sia stado riproposto, almeno qualche minuto nel terzo el se lo meritava.

Questi secondo mi xè tre errori de gestion, e in particolar modo el secondo ne ga costado la partida. Me ga parso che el coach, che dovessi esser la persona più fredda e razionale in panchina, sia stado el primo a non capirghe più niente in questa partida.

Ultima cosa: me fa molto strano Bonaccorsi in tribuna dopo che 5 giorni fa el gaveva giogado un quarto. Qualchedun ne sa de più?

Tre robe non go capido:

1. Perché Pigato che gaveva giogado ben i primi due quarti (specie in difesa) el sia stado butado dentro a freddo solamente i ultimi 3' della partida;
  2. Perché Pilat che nell'ultimo quarto gaveva preso in man la squadra (gaveva appena fatto 5/5 in lunetta) el sia stado tolto dal 35' al 37', fazendo precipitar nel nulla el nostro giogo in attacco;
  3. Perché Sosic che gaveva giogado benon nel secondo quarto nol sia stado riproposto, almeno qualche minuto nel terzo el se lo meritava.

Efetivamente, ste robe sona sai, sai malamente :angry: