molly Posted March 28, 2008 Report Posted March 28, 2008 Mi no me piasi el viaggiar in sè stesso, cioè lo trovo faticoso e stressante, però xe tantissimi posti che voio veder, tipo Australia, Scozia, Irlanda, Giappon, Norvegia, Islanda, una parte dell'America ed altri... e za vedo che no riverò mai vederli tutti nella mia breve vita comunque una volta rivada alla meta son felice e contenta. fin deso go visto davvero poco del mondo... voi ve piasi viaggiar, intendo proprio el viaggio in sè, el portarse drio bagagli, star ore e ore in auto, treno, aereo ecc ecc e dove ve piasesi andar? e come? Quote
Stefano79 Posted March 28, 2008 Report Posted March 28, 2008 Beh, viaggiar xe la roba più bella del mondo Me piasi anche el viaggio in sé. Poi dipendi come, ovviamente. Non sopportando i posti affoladi, no me entusiasma le code in autosrada, ma viaggiar per le statali/passi/stradine xe bellissimo. Adoro el mar, quindi anche navi e traghetti me va ben, tranne le crociere, dove secondo mi no te se godi el mar ma solo i confort de bordo. Per i posti...ehehe, go una lista lunghissima che abbraccia più continenti. Voto Asia solo perchè in quel continente ghe xe un viaggio che volesi far e che za vedo che no farò mai... Quote
Stefano79 Posted March 28, 2008 Report Posted March 28, 2008 EDIT: deso go visto l'opzion a piedi a capo nord Quel xe un altro viaggio che volesi far, ma visto che no trovo nisun che vegni e andar in auto da solo costa un botto, me sa che o ghe vado a piedi o niente Quote
bronza coverta Posted March 28, 2008 Report Posted March 28, 2008 Go votà: la prima:si' le altre due: altro.... No me interessa ne dove ne come...... basta viaggiar.....el mondo intero xè stupendo! Da Cavana a Katmandu............ Go avu' la fortuna de poder girar un poco el mondo, in vacanza, e no rimpiango gnanche un cent de quei che go speso.............. Quote
assist Posted March 28, 2008 Report Posted March 28, 2008 Viaggiar me piasi, prevalentemente con mete estere e movendose con l'aereo...specialmente se xe de andar lontan Gavendo za avudo la fortuna de viaggiar un pochetto, allo stato attuale no me dispiaseria messico o australia...guarda caso 2 viaggi un pochetto costosetti Quote
b-chris Posted March 28, 2008 Report Posted March 28, 2008 Se podessi , andaria dappertutto. Me piasi veder sempre posti novi , a partir dal canton drio casa. Per mille problemi no go mai podù andar più de tanto in giro e una volta fatto el trapianto adesso che go un lavor decente me tolgierò qualche sfizio. Per el viaggio de nozze go fatto el giro dell'Andalusia in macchina, xe stà meraviglioso! Alla prima voce go ditto si , alle altre due se pol sceglier tutte? Quote
babatriestina Posted March 28, 2008 Report Posted March 28, 2008 Adoro viaggiar e go viaggiado parecchio. Per risponder ale altre due, xe el problema de una sola risposta, per cui go fatti riferimento ala situazion attual e go dito Europa, ma adoro anche l'Asia, che go za viaggiado, ma sogno sempre Samarcanda e tornar in India per la quarta volta... co digo europa includo l'Italia, voio veder tanti posti che una volta no ghe badavo e riveder con oci novi e come che xe cambia tanti posti che son za stada: voio riveder Dresda, Bruges, Praga, Atene... Parigi per mi xe casa mia... per el mezzo go messo treno, anche pulman in compagnia che no go de pensar: auto, de quando che no go chi che se alterna con mi al volante, no me piasi più, me stanco e po me ricordo che bel che iera co no iera tanto traffico! aereo se xe lontan ocori, ma me go stufado ogni volta el pensier se no se perdi le valige, spetarle... benedeto el mio treno: monto in città, arivo in città, stago a leger un bel libro e go la sensazion dela distanza che passa: al massimo go la preocupazion de no perder la coincidenza e de portarme la valigia su e zo per le scale del sotopassaggio de Mestre. Quote
saretta Posted March 28, 2008 Report Posted March 28, 2008 Mi adoro viaggiar... tantissimo!!!! me piasi veder posti novi, veder culture diverse e assaporar tutto ciò che le proponi. Preferiso l'aereo, perchè più veloce e per viaggi a lungo raggio xè la roba migliore.... Go messo come preferenza l'Europa, ma me piasi anche più lontan..... .... tanto che tra tre settimane se parti! ..... destinazione.. paradiso! destinazione Marsa Alam, Egitto! Quote
Beck's Posted March 28, 2008 Report Posted March 28, 2008 Ovviamente me piasi viaggiar, e me piasi tanto andar in aereo. In macchina non me va, specie se devo guidar mi. Me piaseria veder ben l'Europa, per el momento a parte Barcellona non go visto tanto. Quote
fra_fre Posted March 29, 2008 Report Posted March 29, 2008 (edited) viaggiar??xe magnificoooo!!woww! mi me piasessi andar in asia, visitar loghi tipo tibet, india, cina.... lo farò prima o dopo, si si! come, go messo auto!stracariga de strafanicci si! Edited March 29, 2008 by fra_fre Quote
Bobo Posted March 29, 2008 Report Posted March 29, 2008 un bel giro in auto per l'europa mi piacerebbe molto, purtroppo l'ho vista poco.... quindi magari parigi, barcellona, madrid... un po' un giro cosi... oppure svizzera, amsterdam, bruxelles o l'est europeo! Quote
cucciolina Posted March 29, 2008 Report Posted March 29, 2008 Me piasi viaggiar un sacco Se gavessi la possibilità, cominciassi dall'Italia che conosso poco (quindi alla seconda domanda go messo "altro") e in auto me va più che ben perchè così son indipendente (e in più me piasi sai guidar ) Quote
Bobo Posted March 29, 2008 Report Posted March 29, 2008 mi piacerebbe pure andare a montreux, sul lago di ginevra, con una persona speciale! Quote
tinuviel Posted March 29, 2008 Report Posted March 29, 2008 ovviamente, anche a mi me piasi viaggiar go messo Europa e auto, ma no go problemi andar con altri mezzi (anche a pie... caponord forsi no, ma me iera balenada l'idea de far el cammino de Santiago ). E anche altre mete... Disemo che prima volessi veder ben ben l'Europa, xè cussì tanti posti meravigliosi! Le città xè splendide, ma anche la natura ga el suo perchè! Al di fuori dell'Europa me piasessi tantissimi el sud america, argentina, cile e patagonia soprattutto. El Giappon... e l'Oceania L'Australia devi esser fighissima, ma la Nuova Zelanda me ispira più de tutto! Quote
Rob Posted March 29, 2008 Report Posted March 29, 2008 A chi no piasi , el problema xè el lavor e el tempo che manca... personalmente mi piace viaggiare in macchina e poi usar i pie e salir per i monti , oggi per esempio son salito sul Nanos , la settimana scorsa sullo Slavnik , anche per veder un pò di neve , son sincero... Quote
molly Posted March 31, 2008 Author Report Posted March 31, 2008 dopo le foto stupende che tinuviel ieri me ga mostra voio ndar a Parigi... xe za de anni che voio ndarghe ma nessun vien con mi Quote
babatriestina Posted March 31, 2008 Report Posted March 31, 2008 dopo le foto stupende che tinuviel ieri me ga mostra voio ndar a Parigi... xe za de anni che voio ndarghe ma nessun vien con mi e fa come mi, che ghe vado per conto mio de sola! e se posso, una volta al anno. Adesso po ghe xe anche el aereo diretto de Ronchi, coss te speti? mi un per de visite mediche che me disi che posso andar in giro come che voio e se va ben a maggio ghe vado! Quote
saretta Posted March 31, 2008 Report Posted March 31, 2008 femo una gita solo donne a Paris??? ... anche perchè i disi che porta sfiga andar col moroso .... Quote
tommy781 Posted March 31, 2008 Report Posted March 31, 2008 per andare a parigi prendete il treno, ci sono miei colleghi cha partono il venerdì e tornano la domenica...comunque parigi è da vedere sicuramente una volta nella propria vita. Quote
arska Posted March 31, 2008 Report Posted March 31, 2008 dovevo andarghe un per de serimane fa a far un workshop, ma no go rivado ala prosima, ah... Quote
babatriestina Posted March 31, 2008 Report Posted March 31, 2008 per andare a parigi prendete il treno, ci sono miei colleghi cha partono il venerdì e tornano la domenica...comunque parigi è da vedere sicuramente una volta nella propria vita. le ultime 5 volte ci sono andata in treno: partenza alle 8 di mattina e arrivo alle 11 di sera, albergo prenotato alla gare de Lyon. Ritorno, partenza alle 8 di mattina e arrivo verso le 9-10 di sera. Fattibile.. solo che l'ultima volta il treno da Milano fece una serie di soste in Val di Susa e dintorni, per cui arrivammo dopo l'una di notte... i tabelloni francesi all'arrivo precisavano che la colpa era tutta delle Ferrovie italiane. Certo, ci sono i treni notturni, ma io da sola di notte non viaggio: dormo male in vagon letto e non mi sento per niente sicura: non per la mia virtù, a scanso di prese in giro, ma per il mio portafoglio! poi dopo una notte in treno il mio solo desiderio è mettermi a letto, e così la giornata è comunque persa. si aggiunga che i vagoni letto se non sbaglio arrivano a Paris-Bercy... io a Parigi, se faccio bene i conti, ci sono stata una decina di volte.. da un minimo di un giorno ad una settimana ogni volta.. e trovo sempre qualcosa di nuovo da vedere o rivedere. Quote
molly Posted March 31, 2008 Author Report Posted March 31, 2008 eh saretta (fazendo i corni per ben che no ghe porti sfiga ancora a qualcun ) comunque xe proprio vero che porta sfortuna ndar in coppia... i miei i xe ndai insieme e la settimana dopo se ga separa... evviva comunque a parte i scherzi me piasessi davvero andarghe, senza o con moroso indifferente.. Quote
tuxav Posted March 31, 2008 Report Posted March 31, 2008 Se podesi viagiasi sempre :D prima tuta l'europa per ben (e za qua xe cosa veder ) e dopo .. no savesi ben, ma sicuramente laso per ultime le grandi citta americane (andasi pero volentieri nei parchi e nela zona dei laghi o alaska/canada), l'africa e la parte dela asia come cina, india & co... pero' la russia me piasesi tanto ma anche el sud-sud-sud americ In auto mejo de tuto, se no anche treno o aereo.. l'aereo xe bel xche te rivi presto, ma el treno nei viaggi longhi xe bel veder la differenza della gente che monta e smonta e xe piu 'vivo' come viaggio... Quote
tinuviel Posted March 31, 2008 Report Posted March 31, 2008 femo una gita solo donne a Paris??? ... anche perchè i disi che porta sfiga andar col moroso .... speta che te beco! comunque, mi son andada due volte, una con una amica e una col moroso, due modi un po' diversi de viverla sicuramente... ma penso che vali sempre la pena andarghe! PS però no so quanto convegni andar col treno a livello economico, tegnindo conto anche quento el ghe metti. Quote
tuxav Posted March 31, 2008 Report Posted March 31, 2008 femo una gita solo donne a Paris??? ... anche perchè i disi che porta sfiga andar col moroso .... porta sfiga a chi ?!?!?! al moroso o ala morosa !??!!? :D sta atenta a quel che te disi :D cmq in treno xe anche bel ma no xe tanto + economco del aereo ..... forsi costa anche de + ... forsi thommy sa dirne quanto costa esatamente ? Quote
Recommended Posts