cucciolina Posted April 25, 2008 Report Posted April 25, 2008 Chi ga voia de moverse stasera per andar a bever qualcosa? Molly ga proprosto Oblivion e per mi va ben Dalle 21.30 mi son là Quote
dido76 Posted April 25, 2008 Report Posted April 25, 2008 echime da poco rientra casa...frescheto stasera 'zzarola...cmq go riva trovar el "pab"...cocolo posto visto dal fora...servizio...ah già...qual servizio? per bever se gavemo spostado dopo un po' al bavaria...dove tra una ciacola e l'altra ghe xè stai momenti de cultura sportiva -fabieto-, de cultura ingegneristica -starlite-, de cultura culinaria -sergio con la sua creps de marmelata e buro- e de cultura in preparazion dela prosima serie de "scometemo che" -tifone- insoma,cocola serata grazie dela compagnia...ala prox Quote
cucciolina Posted April 26, 2008 Author Report Posted April 26, 2008 (edited) Tifone, dopo Ok il prezzo è giusto, pol andar direttamente a Scommettiamo che ad ipnotizzar la gente Grazie anche da parte mia a tutti, soprattutto al compagno de squadra de Fabieto Alla prossima P.S. Un super grazie a Molly senza la quale gavessi avudo la serata rovinada :S Edited April 26, 2008 by cucciolina Quote
Recommended Posts