trixie Posted May 23, 2008 Report Posted May 23, 2008 questo xe el mio micetto Quique (kike) diminutivo de Enrique, una nostra amica argentina ne gaveva ditto che iera el diminutivo de Pachito, ma indifferente anzichè franceschino e fa enrichetto el xe fifotto come pochi , co sona telefono e campanella el scampa sotto el letto e nol se fa più ne veder nè sentir img]http://[/img] Quote
dead_angel Posted May 23, 2008 Report Posted May 23, 2008 ...amoreeeeeee....troppo simpatico...proprio proprio dolce..... ...e che posa plastica nella seconda.....da vero top model.....anzi cat model... Quote
Renè Posted May 24, 2008 Report Posted May 24, 2008 Belisimo micin !!! :) :) Anca se no scrivo quasi mai, passo spesisimo in sta sezion veramente bela, solo per veder tute ste cocolisime creature. :) Quote
_titti_ Posted May 24, 2008 Report Posted May 24, 2008 ma che cariiiiiiiiiiiinooooooooooooooooo Quote
trixie Posted May 24, 2008 Author Report Posted May 24, 2008 Grazie grazie appena el se fa veder ( cioè co ghe ciapa fame) riferirò all'interessato miaoo ciau Quote
trixie Posted May 24, 2008 Author Report Posted May 24, 2008 Grazie grazie appena el se fa veder ( cioè co ghe ciapa fame) riferirò all'interessato miaoo ciau (p.s. la posa plastica del micio xe dovuda al fatto che ghe pesa la panza.... bel el mio ciccion ) Quote
cucciolina Posted May 25, 2008 Report Posted May 25, 2008 Bellissimo QuiQue!!!! De sicuro el se scondi perchè se no la tua picia lo lancia in canestro (scherzo ) Quote
tifone Posted May 25, 2008 Report Posted May 25, 2008 I gatti bianchi con delle mace nere i xe stupendi Quote
fra_fre Posted May 25, 2008 Report Posted May 25, 2008 (edited) carucciooo!!! Edited May 25, 2008 by fra_fre Quote
basketteam Posted May 26, 2008 Report Posted May 26, 2008 (p.s. la posa plastica del micio xe dovuda al fatto che ghe pesa la panza.... bel el mio ciccion ) mandilo a allenarse con Francy troppo cocolo Quote
trixie Posted May 26, 2008 Author Report Posted May 26, 2008 (p.s. la posa plastica del micio xe dovuda al fatto che ghe pesa la panza.... bel el mio ciccion ) mandilo a allenarse con Francy troppo cocolo el sta za troppo con Frency, e penso che sia per quel che el gavessi bisogno del psicologo Quote
basketteam Posted May 26, 2008 Report Posted May 26, 2008 el sta za troppo con Frency, e penso che sia per quel che el gavessi bisogno del psicologo Quote
Recommended Posts