Jump to content

Recommended Posts

Posted

allora....ad agosto andiamo nella zona dei castelli di Ludwig e alloggeremo sempre a Schwangau....

abbiamo preparato l'itinerario di massima :) e se qualcuno c'è stato....son graditi i consigli (compreso dove mangiare, grazie ^^, non che non sappiamo trovare da soli....ma sentirlo da qualcuno che ha...provato)

le giornate ovviamente sono intercambiabili.....

1 giorno: partenza da Trieste....arrivo, andiamo a prendere i biglietti per

i castelli, passiamo all'ufficio turistico (spesso ci è capitato che ci

fossero depliant di cose carine da vedere di cui non avevamo avuto traccia)

2 giorno: i due castelli Hohenschwangau e neuschwanstein (qui il ritorno lo

facciamo di sicuro a piedi, così passiamo anche per il ponte di Maria)

3 giorno herrenchiemsee

4 giorno: linderhof + un giretto per le cittadine di schwangau e fussen

5 zugspitze

6 giorno bretachklamm

7 giorno ancora da decidere

8 giorno partenza, da decidere se passiamo per la svizzera e andare al museo

di heidi (niente commenti, sono cresciuta con heidi ^^) o passare per

l'austria e il minimundus di klagenfurt

Nei giorni + liberi pensavamo di metterci il molkereimuseum a bernebeuren,

la wieskirche e l'ex-abbazia S. Mang a Füssen

Che ne dite?

Troppo vuoto?

Troppo pieno?

ps io sono un'appassionata di fotografia....quindi di solito sto un bel po'

di tempo a fare foto!

Posted

Quest'anno no, ma el prossimo, volessi far el tuo stesso giro.

Non ghe son mai stado ma i me gà parlà tanto ben.

Adesso aspetto el tuo reportage e le tue indicazioni sui posti.......son curiosissimo

E me raccomando: scatta, scatta, scatta............ :D

Posted

mi son stada due volte a Neuschwastein, una de picia e po un'altra col UTAT. Una sola osservazion: Neuschwanstein xe batù de gente! file longhe, no savessi a quala ora sia meo.

No go visto el herrenchiemsee, e el me manca, e Linderhof tegnì conto che xe de visitar anche el parco oltre che el castel.

No so se xe visitabile, ma no xe gnente de veder al lago de Starnberg, dove che el povero Ludwig se ga negado? una crose nel acqua, me par de gaver visto in foto.

E ghe xe la Roseninsel, con un chalet costruido de Ludwig, se lo vedeva nel film.

ecco, mi diria che prima de far el viaggio podessi noleggiarve el film Ludwig e darghe un'ociada. Cussì co vedè i loghi podè imaginar e confrontar.

E no lontan, dovessi esser Possenhofen, el castel dove che xe cressuda Sissi: se pol visitar?

a Monaco no passè? se gavè occasion, el tesoro dela Residenz val la pena.

La cesa de Wies no la go vista, ma gavessi tanto voludo, la devi esser bellissima.

No savessi darte consigli de dove dormir e magnar, mi spendo orori per i alberghi che li voio comodissimi e inveze salteria i pasti, se podessi..

Posted

Io ci sono stato,ma ormai sono passati una decina d'anni ee era una viaggio organizzato

Però il ricordo di quei magici castelli è ancora vivo così come la quantità indescrivibile di pioggia che abbiamo preso a Neuschwanstein :D

che robe :p

mi piacerebbe tornarci...col sole :D

:wub::wub::wub:

castello-neuschwanstein2.jpg

Posted

mai stado la, pero se te son in zona un salto a Monaco ghe vol, a parte el centro consiglio un salto al Nynphenburg (una residenza sul stile del Schoenbrunn ma piu picio ), se te ga tempo va a veder el museo dela tecnica, e cmq no te devi mancar un bel gireto e relax al English Garten ... dove xe anche i bier-garten, i zoga balon, fa surf sul fiumiciatolo :D se piovi va al HB :D

Posted

mi son stada due volte a Neuschwastein, una de picia e po un'altra col UTAT. Una sola osservazion: Neuschwanstein xe batù de gente! file longhe, no savessi a quala ora sia meo.

per questo ciolemo i biglietti el giorno prima....adesso i li stampa già con l'orario de entrata.

No so se xe visitabile, ma no xe gnente de veder al lago de Starnberg, dove che el povero Ludwig se ga negado? una crose nel acqua, me par de gaver visto in foto.

E ghe xe la Roseninsel, con un chalet costruido de Ludwig, se lo vedeva nel film.

sisi ghe xe la crose in acqua, el chalet stemo valutando...perchè el xe a 1800 metri, e te pol rivar a 1000, gli ultimi 800 xe de far a pie

E no lontan, dovessi esser Possenhofen, el castel dove che xe cressuda Sissi: se pol visitar?

no :( xe residenza privata...

a Monaco no passè? se gavè occasion, el tesoro dela Residenz val la pena.

no, stavolta no....pensavimo de farla un'altra volta, con anche qualche toco dela foresta nera (cmq semo stai tuti e due anni fa)

La cesa de Wies no la go vista, ma gavessi tanto voludo, la devi esser bellissima.

te saverò dir, la xe patrimonio dell'unesco...

No savessi darte consigli de dove dormir e magnar, mi spendo orori per i alberghi che li voio comodissimi e inveze salteria i pasti, se podessi..

noi scegliemo le fattorie :D stavolta spendemo 42 euro per camera con bagno e colazion :)

Posted

pian e ben, la Roseninsel xe l'isoletta in mezzo al lago, quindi no xe 800 metri de far a pie, almeno no in salita.. me par che parlemo de chalet diferenti..

ah scusa, xe che esisti anche un chalet in montagna....appunto a 1800 metri.

Posted

8 giorno partenza, da decidere se passiamo per la svizzera e andare al museo

di heidi (niente commenti, sono cresciuta con heidi ^^)

:crylol::crylol::crylol: te ga tutto el mio rispetto, giuro :ave::ave::ave:

per el resto gran bel programma, un pò intenso ma de sicuro molto affascinante, la zona la conoso poco se no niente ma i castei della baviera me ga sempre affascinado!

non so iutarte me dispiasi

fa foto!!!!!!!!! (e poi ovviamente postile :DDDD:DDDD )

buon divertimento :amicici::amicici:

Posted

fa foto!!!!!!!!! (e poi ovviamente postile :DDDD:DDDD )

beh cmq parto in agosto eh???

xe che fazendo tutto col "fai da te", mi comincio mesi prima a preparar tuto... :D (pensa che la fattoria la gavemo prenotada in febbraio!)

E per le foto...no preoccuparte....l'altro anno in austria con la pellicola....gò fato 240 foto! pensa sto anno con la reflex digitale :p

Posted

xe che fazendo tutto col "fai da te", mi comincio mesi prima a preparar tuto... :D (pensa che la fattoria la gavemo prenotada in febbraio!)

quel che se ciama organizzazion... :D:D

complimenti :ave:

Posted

Quest'anno no, ma el prossimo, volessi far el tuo stesso giro.

Non ghe son mai stado ma i me gà parlà tanto ben.

Adesso aspetto el tuo reportage e le tue indicazioni sui posti.......son curiosissimo

E me raccomando: scatta, scatta, scatta............ :D

ehehe se te vol te manderò anche el materiale....

se poi a qualchedun ghe interessa...posso postar i "diari" de viaggio de Bled e Salisburgo.

Posted

eccolo....quasi definitivo!

Arrivo, ufficio turistico , prendere i biglietti per i castelli, sistemazione, ufficio turistico

Hohenschwangau + Neuschwanstein

Herrenchiemsee

Mainfeld

Zugspitze+ Partnachklamm

Linderhof, Ettal, oberammergau

Schwangau, Fussen + abbazia di San Mang

Partenza

Semo a quota 2000 km ....

+ el Glentleiten Museum rivemo a 2300 in 8 giorni :D

ma...secondo voi de cene quando podessimo spender a testa?