Jump to content

Recommended Posts

Posted

... a sto punto podemo tranquilamente mandar a a casa tuti i usa e far zogar tuti i juniores almeno gavera' + voja de zogar, risparmiemo qualche soldo e femo piu bela figura sicuramente.

Porca puzzola.. 60 punti vol proprio dir nulli, dove xe finida la squadra de domenica? I ga zoga' ben solo xche in settimana i doveva decider qualcosa a livello societario, e visto che adeso i ga rimanda' no ghe ciava + unca a nisun?

Povero Pancotto, no se merita questo.

:down::down::down::down::down::incazzado::incazzado::incazzado:

Posted

Buona prova d'orgoglio della Pallacanestro Trieste che perde a testa alta in quel di Bologna. Tutta la squadra non ha lesinato l'impegno e fino agli ultimi minuti è rimasta in partita. Nel finale, travolta dalla fatica e messa in seria difficoltà dai falli, la squadra capitola negli ultimi secondi. Risultato finale 121-62. GRAZIE RAGAZZI

:down:

Posted

Da cronista go podudo scriver ben poco, da tifoso me vergogno...che i la fazi finida de ciol pel cul la gente: squadra indecorosa e basta! :#

Un motivo per pensarghe sora, ciolto dal finale del mio articolo: "Il cronista a questo punto si interroga su un amletico quesito: varrà la pena continuare a lottare per una salvezza difficilissima per poi cadere sui parquet avversari con sconfitte del genere che non hanno giustificazioni?" :down:

Posted
Un motivo per pensarghe sora, ciolto dal finale del mio articolo: "Il cronista a questo punto si interroga su un amletico quesito: varrà la pena continuare a lottare per una salvezza difficilissima per poi cadere sui parquet avversari con sconfitte del genere che non hanno giustificazioni?" :down:

Grande Sandro, el se autocita! :D

MI-TI-CO! :p

p.s. no Vico, no val per la biretta sto messaggio, tranquillo...

Posted

a sto punto credo ke dir ke la vedo grigia sia anke troppo benaugurante....me par ke gavemo za tuti e due i pie nella fossa...e za un mezo metro de tera sora...

Posted
p.s. no Vico, no val per la biretta sto messaggio, tranquillo...

Vergognite, te son un peteson de infima categoria ...

Te se fa le domande e te se rispondi solo, te se meti d'acordo con Starlite e fe discusioni personali, el tutto per rivar ai famosi 100 post ....

Male male :down:

AloHa

Vico