Jump to content

Recommended Posts

Posted

Riporto uno dei post del forum ufficiale da parte di un catanese

DA TRIESTE A CATANIA UN SOLO GRIDO: ITALIA!

AMICISSIMI’

Scritto da: CICCIO46 (‘FRANCESCO’)

Scritto il: Martedì, 22 Febbraio 2005 11:48

buongiorno amici,di solito nn ho alcun interesse visitare o scrivere sul muro, altrui,ma ci sono delle eccezioni, dove questo si puo' fare,e voi e i genoani, ne fanno parte,ogni qualvolta venire e ricevere la vostra visita, e molto piacevole, al dila' delle posizioni in classifica, o come possa finire la partita,siete veramente delle persone eccezionali.In quanto alla partita, noi siamo finalmente in netta ripresa, anche se tardi ci siamo resi conto che gente mercenaria, c'eravamo messi dentro, naturalmente spero di vincere, magari poi battiamo tutte quelle squadre, che possono essere vostre dirette rivali x la salvezza, anche se penso che nn avrete problemi.Io dato il lavoro,nn ci saro' ma vi mando un grandissimo abbraccio e un grande in bocca al lupo. FORZA CATANIA-FORZA TRIESTINA

Posted

Mi spero anche che vegni a trovarne qua el mulo catanese che se firmava con onoreefedelta-ct, visto che el se gaveva dimostrado veramente un signor a suo tempo :ehsi:

Domenica poi per mi xe una specie de derby, visto che mio papà xe originario de Catania (eh ghe batti ben a lui :D).

Attendemo riscontri :bye:

Posted

semo in due; anche per mi xe un mezzo derby, ma no xe mio pare catanese, ma mia mamma!!!

comunque, son contento de veder l'amicizia dei catanesi, anche se con tutto el cuor spero che ... :baston: ...(no servi spiegar)

Posted

So che sembrerà retorico e utopistico... però questo clima saria bel respirarlo anche in altre partide... non nelle solite tre de ogni anno.

Ve devo dir la verità che go girà parecchio a seguir la nostra amata Unione, vedendo dei spettacoli a dir poco disgustosi.

Fazo un do esempi: Terni... rivemo nella zona riservata ai ospiti e sulla facciata de un casa compari una bella scritta: tito lo ha insegnato la foiba non è reato...... andando via in superstrada piere da un cavalcavia....

Salerno... stadio su due livei.... noi de soto in curva e sora dei noi i salernitani.... appena te se affacciavi nella zona scoverta rivava zo de tuto.... ve giuro che adiritura go visto un che se ga meso a pisar.....

no vado avanti ma concludo con Treviso l'ultima partida.... sembrava de eser in Cile ai tempi della dittatura da tanta polizia che iera......

Ecco.... forsi sarò un sognatore.... ma andar a veder le partide de balon in giro per l'Italia diventa bel se te pol girar tranquillo come ad Ascoli... altrimenti veramente comincio a pensar se val veramente la pena....

Posted

Eh sì, purtroppo questo desiderio (che credo sia il desiderio di molti) rimarrà a lungo tale...Ormai più che una partita di calcio, la domenica si organizza una battaglia: celerini piazzati qua e là, agenti antisommossa, striscioni inneggianti ad ideologie politiche,e via continuando. Così anche il progetto di rinnovare gli stadi eliminando le barriere (stile Inghilterra) ritengo sia abbastanza impraticabile: vuoi mettere un bel Livorno-Roma senza barriere??? :censura: Sarebbe impensabile...

Godiamoci quindi le poche partite che si giocano in un clima di lealtà e correttezza, anche sugli spalti: Triestina-Catania è una di queste. :ehsi:

Posted

Purtroppo l'odio che se respira in certi stadi e in certe città xe tutto meno che spirito sportivo: xe veramente grave andar in trasferta e gaver paura de tornar a casa intieri (penso a Treviso l'altro anno, con gente che xe corsa nelle corriere a fine partide e i poveri disgraziadi che xe rimasti ultimi a salir xe stadi ciapadi a manganellade giusto per no gaver fatto niente...).

Non so a questo punto fin dove pol rivar la rivalità che successivamente se trasforma in odio gratuito e meschino: per fortuna esisti anche le amicizie con Verona, con Catania stessa e con altre ancora. Chissà, magari un giorno le teste calde no sarà più cussì calde, ma la vedo grama :ehno:

:bye:

Posted

Che storie!!

Quando in stadio ghe xè un'amicizia tra le tifoserie xè sempre un clima migliore!!

Ma ragazzi, con certi... tipo el Livorno... no se pol pretender... guai!!! :p

Posted

Voio dir anche mi la mia su questo discorso.

Se parla de quanto bel xè andar a veder una partida quando difronte de ti te ga migliaia de persone (ma anche 100) che pur fazendo parte de una tifoseria diversa dalla tua grida a gran voce "TRIESTE".. xè bel andar in trasferta, come per mi a Verona l'anno scorso, passar davanti a un bar e quei dell'Hellas che te disi "Vuoi un piatto di risotto?".. o quando all'ingresso della curva i te offri un per de biceri de birra..

Se parla anche de quanto brutto sia el rapporto delle tifoserie che no se tien (ovviamente per soli motivi politici).. de quanto violenta sia la polizia nei confronti dei Ultras che se fa km soltanto per seguir la propria squadra del cuore.

Adesso riflettemo un attimo. NON voio generalizzar disendo che tutti i ultras sia teppisti, per favor non fraintendè quel che voio dir, perchè non go nessuna intenzion che questa discussion ciapi una piega diversa da quella che ga de esser in realtà. El problema xè che quando el Grande Capo scrivi "penso a Treviso l'altro anno, con gente che xe corsa nelle corriere a fine partide e i poveri disgraziadi che xe rimasti ultimi a salir xe stadi ciapadi a manganellade giusto per no gaver fatto niente..."nol disi tutto quel che in realtà iera successo. Ghe iero anche mi a Treviso quell'anno.. col pulman del centro de coordinamento.. e mentre fazevo la strada dal stadio al pulman a fine partida, gavevo drio de mi i teppisti (quei che mi ciamo finti ultras) che se meteva el passamontagna.. che me ga fatto corer verso el pulman per paura de finir con qualche livido.. che diseva "Deso ghe spachemo el cul a sti polizioti de me**a" .. e frasi simili.. gente che se ga armado de spranghe... queste xè le persone che non permetti che el calcio sia solo calcio.. queste xè le persone che me impedisi de far una trasferta tranquilla per seguir la mia amata unione... queste persone non fa parte solo delle altre tifoserie, le gavemo anche noi..

Posted

Pol esser,sì...ma xe solo eccezioni per fortuna de 'sti individui. poi, tornando al discorso precedente, siccome la politica ormai xe entrada al 10000% nei stadi, Sarà sai dura che se senti la stessa atmosfera tra la Ternana e i amici de Catania (a cui fazo un saludo :bye: ),ma finchè no se riva ai tafferugli, xe sana competizione e rivalità....Fa ben finchè se battaglia orale e no diventa cussì :punk::cossaaa?::frusta::baston::baston::baston::baston::testadamuro::testadamuro::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::testadamuro::baston::baston:

:papa::papa::papa:

Meio cussì,no? :petesoni::petesoni: