Delio Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 Vincitori Individuali assoluti Maschi: Paoletti Emiliano Sci Club 70 Femmine: Crepaz Mita XXX Ottobre Classifica per società : 1) Sci Club 70 6117 2) Sci CAI XXX Ottobre 4897 3) S.S. Mladina S.Croce - Kriz 1949 4) Ski Marathon UOEI 1734 5) Sci Club Altipiano Carsico 1268 6) G. Sci D.L. Ferroviario 607 7) SCI CAI Trieste 346 Trofeo Agonismo Giovanile 1) Sci Club 70 28 2) Mladina 6 3) D.L.Ferroviario 4 3) Sci CAI XXX Ottobre 4 Baby f. 1) Vegliach Alice Sci Club 70 Cuccioli m. 1) Iona Nicola Sci Club 70 2) Crotti Igor Sci Club 70 Ragazzi f. 1) Lorgio Alessia DLF 2) Lupetti Margherita XXX Ottobre Ragazzi m. 1) Segulia Giacomo Sci Club 70 2) Delise Alberto Sci Club 70 3) Lorgio Davide DLF Allievi f. 1) Delise Francesca Sci Club 70 2) Iona Eleonora Sci Club 70 3) Lombardo Lisa Sci Club 70 4) Dobrigna Francesca Sci Club 70 Allievi m. 1) Kosuta Simon Mladina Aspiranti f. 1) Messi Francesca Sci Club 70 Aspiranti m. 1) Iona Simone Sci Club 70 2) Lupetti Stefano XXX Ottobre Juniores f. 1) Bogatec Veronica Mladina Juniores m. 1) Paoletti Emiliano Sci Club 70 Seniores f. 1) Crepaz Mita XXX Ottobre 2) Bogatec Mateja Mladina 3) Zorzetto Elena XXX Ottobre 4) Pizzioli Silvia XXX Ottobre Seniores m. 1) Bogatec David Mladina 2) Tence Erik Mladina 3) Pauli Daniele Altipiano Carsico 4) Fontana Federico XXX Ottobre 5) Cherini Alessio XXX Ottobre 6) Pauli Fabio Altipiano Carsico Master C1 f. 1) Debernardi Adriana Sci Club 70 2) Quadrini Arianna Sci Club 70 3) Crepaz Sabina XXX Ottobre Master C2 f. 1) Ruffini Valentina Sci Club 70 2) Kratter Nicoletta XXX Ottobre 3) Plesnicar Marina DLF 4) Travan Daniela Sci Club 70 5) Marsi Cristina XXX Ottobre 6) Coslovich Fabiana Sci Club 70 Master C3 f. 1) Taschieri Norma XXX Ottobre 2) Sandrin Patrizia Sci Club 70 3) Mc Nutt Lynn XXX Ottobre 4) Farmakidis Delia Sci Cai TS 5) Frank Stanislava Altipiano Carsico 6 ) Gratton Donatella XXX Ottobre Master C4 f. 1) Pavoni Maria XXX Ottobre 2) Viutti Emanuela Altipiano Carsico 3) Crepaz Flavia XXX Ottobre 4) Marsi Maria XXX Ottobre Master A1 m. 1) Fonda Dario Marathon 2) Cimador Enrico Sci Club 70 3) Seppi Paolo Altipiano Carsico 4) Ceppi Roberto Marathon Master a2 m. 1) Fonda Fabio Marathon 2) Bevilacqua Stefano Marathon 3) Segulia Roberto Sci Club 70 4) Purinani Roberto Sci Club 70 5) Bazo Gianfranco XXX Ottobre 6) Fonda Sergio Marathon 7) Stigliani Paolo Sci Club 70 8) Purinani Silvano XXX Ottobre 9) Dobrigna Armando Sci Club 70 10) Sterni Roberto Sci Club 70 Master A3 m. 1) Ciriello Sergio Sci Club 70 2) Vegliach Roberto Sci Club 70 3) Paoletti Alberto Sci Club 70 4) Casseler Francesco SCI CAI TS 5) Crotti Corrado Sci Club 70 6) Pitteri Marco XXX Ottobre 7) Riosa Corrado XXX Ottobre 8) Tesei Lorenzo XXX Ottobre Master A4 m. 1) Udovici Giorgio Marathon 2) Bogatec Boris Mladina 3) Sadoch Lucio XXX Ottobre 4) Bellis Giovanbattista XXX Ottobre 5) Ruzzier Marino XXX Ottobre 6) Messi Alessandro Sci Club 70 Master B1 m. 1) Predonzan Alessandro Marathon 2) Pizzioli Luciano XXX Ottobre 3) Pauli Marino Altipiano Carsico 4) Rugo Fulvio Altipiano Carsico Master B2 m. 1) Tretjak Vojimir Mladina 2) Tull Giorgio Altipiano Carsico 3) Carboni Lino Altipiano Carsico Master B3 m. 1) Zacchigna Marino XXX Ottobre 2) Fratnik Mario XXX Ottobre 3) Cuzzi Paolo XXX Ottobre Master B4 m. 1) Bertocchi Luciano XXX Ottobre 2) Trampuz Luigi XXX Ottobre Quote
SandroWeb Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 Orca pipa che lavoron che te ga fatto Delio... I miei complimenti Quote
AquilaBiancoRossa Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 ...Aspiranti m. 1) Iona Simone Sci Club 70 2) Lupetti Stefano XXX Ottobre ... Stefano xè un mio compagno de classe , e oggi xe rivado in classe distrutto!!! Quote
Delio Posted March 14, 2005 Author Report Posted March 14, 2005 ...Aspiranti m. 1) Iona Simone Sci Club 70 2) Lupetti Stefano XXX Ottobre ... Stefano xè un mio compagno de classe , e oggi xe rivado in classe distrutto!!! Te credo... i lo ga vestì come un palombaro e iera una bela giornada de sol... se no xe morto disidratà ... Quote
Delio Posted March 14, 2005 Author Report Posted March 14, 2005 Orca pipa che lavoron che te ga fatto Delio... I miei complimenti Non del tuto disiteressà ... ieri se semo portà a casa un primo (allieve f.) e un secondo (ragazzi m.)... Quote
SandroWeb Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 Non del tuto disiteressà ...ieri se semo portà a casa un primo (allieve f.) e un secondo (ragazzi m.)... Festa granda allora Faghe i complimenti ai fioi da parte mia Quote
iaga Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 Quoto Sandro per i complimenti ai fioi.. ..e ottimo lavor Delio! Quote
Delio Posted March 14, 2005 Author Report Posted March 14, 2005 Grazie. Però l'anno scorso era andata ancora meglio... primi tutti e due. Ma va ben cussì... i lo fa per hobby... Quote
iaga Posted March 14, 2005 Report Posted March 14, 2005 Eh..menomal.. no xè sempre el massimo dedicar la vita per el sport! Quote
Delio Posted March 23, 2005 Author Report Posted March 23, 2005 Eh..menomal.. no xè sempre el massimo dedicar la vita per el sport! Finora i lo ga fato per divertimento, certo qualche sburtadina qualche volta go dovù darghela , ma gli impegni va rispetai, anche pel sport... ...anche...nel resto Quote
iaga Posted March 23, 2005 Report Posted March 23, 2005 Si..si.. son d'accordo che gli impegni va rispetadi.. però secondo mi no xè per tutti ciorse l'impegno.. e spesso, soprattutto per i bimbi, l'impegno vien ciapado dai genitori.. Quote
Delio Posted April 5, 2005 Author Report Posted April 5, 2005 Sa, li gavemo sempre sburtai a no remenarse in casa, mi fin che no go avù problemi co la schena son sempre andà in montagna e me li portavo sempre drio, per la scelta però li gavemo sempre lassai liberi, l'unica condizion iera che se se comincia una roba se finissi almeno l'anno, dopo se no piasi se cambia Quote
iaga Posted April 5, 2005 Report Posted April 5, 2005 Da sto punto de vista la vedemo nel stesso modo! Quote
Recommended Posts