Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ogni volta che se lezi el pikolo me vien la domanda de cossa penserà quei che lezerà tra dixemo quaranta zinquanta ani. Voio dir, xe tuto pien de robe false e inventade e comunque esagerade in modo ignobile

Zerte volte lezer monade, se sa che xe falsità inventade e vien de rider ma a le volte pol far preocupazion.

Me vien inimente che in iugno iero fora per vacanza, me colego ala pagina del pikolo on line e te legio che "ieri tuta la costa triestina xe sta tempo oribile, dani oribili, vento impresionante con alberi cascadi, sè ga divelto tuto, alagado tuto, dani oribili e no so che più. A lezer pareva de novo come la tromba de aria de l'ano passà o pezo. Go pensà che tornerò e trovero anca mi dani e distruzioni, cole piante ribaltade le tende strapade sedie e tavoli ruzinidi e marzi.

Telefono imediato a Trieste, e i me dixi che giusto ga piovesto do orete con un poco de borin. Difati torno e le tende, ligade solo co l'elasticheto, no se ga minimamete movesto, no se ga ribaltà gnanca un vaseto, per fin suti e perfeti tavoli sedie e cussini.

No go podesto far altro che mandarghe l'augurio de morte nera al pikolo e a quei str***i che lo scrivi per gaverme fato preocupar inutilmente.

Però tra zinquanta ani co un lezerà le vecie edizioni del zornal per un ricerca, e troverà articoli come questi, che compari ogni volta, o de "ondata de gelo e neve paralizza Trieste", quando che in realtà iera cinque gradi e solo a Opcina xe cascà do fiochi, e cussì vanti, concluderà che gavevimo tempo oribile, che iera dani de continuo e no se podeva viver.

Perchè purtropo el scrito resta e no ghe saremo noi a dir che no xe vero che i scriveva solo monade o esagerazioni.

Inviato

bhe te dirò che co i scrivi che el gelo e la neve paraliza trieste no i disi monade...basta 2fiochi e la cità va in tilt...come co ghe xè dei acquazoni + abondanti.

+ che giornal che disi monade, diria cità che no xè in grado de gestir monade de sto tipo :p

dopo sul resto se pol discuter :bye:

Inviato (modificato)
bhe te dirò che co i scrivi che el gelo e la neve paraliza trieste no i disi monade...basta 2fiochi e la cità va in tilt...come co ghe xè dei acquazoni + abondanti.

+ che giornal che disi monade, diria cità che no xè in grado de gestir monade de sto tipo :p

dopo sul resto se pol discuter :bye:

Ma dai ...te pol far domanda per skriver sul pikolo ! La linea 30 e 24. quele che ga el percorso più impirado de trieste città, no le vien sospese per gelo dal 1985.

Quel che no me piaxi xe leger che semo "Trieste paralizata nela morsa del giasso e neve" co in cità xe do schize de piova e + 8 gradi e ala pezo ghe ga nevigà a quei sfigadi de opcina e xe sopesa la linea per konkonelo che la xe a 450 metri.

Se sa che basta che tuo fio tufandose bevi un poca de acqua de mar e da un colpo de tosse, e po' torna a zogar..... ma iera un giornalista del pikolo in parte ,tu vizin de sugaman, e el giorno dopo se inventa e scrivi titoloni che bambino incustodito soto il sole cocente a barcola tra l'indifferenza dela madre stava risciando de afogar, rantolava espellendo acqua dai polmoni, e xe sta salvado de un miracolo, el problema xe el pikolo.

Modificato da Zithara
Inviato
Partendo dal presupposto che te dago ragion :D, te chiedo perchè te continui a legger quel giornal tanto da saver cosa i scrivi :D

se lo trova in bar a gratis e xe divertente de lezer quante monade bale e inutilità che i scrivi.

El grave che come se dixeva el scrito resta e chi che lezerà un giorno crederà senz'altro, specie no esendo altri zornai a trieste... :wacko:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×