Jump to content

Stefano79

Moderatore
  • Content Count

    12,854
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Stefano79 last won the day on May 17 2020

Stefano79 had the most liked content!

Community Reputation

56 Discreto

About Stefano79

  • Rank
    Utente millenario
  • Birthday 01/22/1979

Profile Information

  • Sesso
    Maschio
  • Provenienza
    Trieste

Previous Fields

  • Città:
    Trieste

Recent Profile Visitors

3,502 profile views
  1. Io spererei di no. Mi auguro che finisca come con la Spagnola o la Sars, ad un certo punto...puf...sparite, e non di certo per merito nostro. Ok, per i più pignoli non sono proprio sparite, ma evolute in qualcosa di meno aggressivo, bla bla bla. Ma la sostanza è che tutte queste epidemie prima o poi cessano di uccidere.
  2. Beh, la speranza xe che entro fine settembre sia vaccinade almeno le categorie a rischio. Dopodiché anche se sali i contagi ma nisun finisi in ospedal, va ben cusì. Sperar de farlo sparir del tutto xe utopia.
  3. Quando ho letto l'età sono rabbrividito. Tante condoglianze Mario. Questo periodaccio non vuole proprio andarsene.
  4. Che poi la cosiddetta fase 2 della vaccinazion xe pena iniziada che za i comincia con la 3. Go notizie de alcuni amici poliziotti za vaccinadi (Astrazeneca) quando gli over 80 ga de spetar ancora 2 mesi per l'iniezion. Inoltre da alcune fonti (non confermade) go letto che la fase 3 includerà anche i detenuti. Spero sia una bufala, sinceramente, perché l'idea che un ergastolan pluriomicida vegni protetto prima de un incensurato che ga lavorado 40 anni, francamente me fa salir l'orticaria.
  5. Quindi ancora no se vedi i risultati della vaccinazion; va tutto troppo pian. Mio papà (80 appena fatti) el xe andà a prenotar 4 o 5 giorni dopo l'apertura e ghe ga dà appuntamento pena per metà aprile. Qua sarà ancora ciodi duri fin in estate, go paura.
  6. Senza che vado a sbisigar, come xe i dati dei novi ospedalizzadi e delle T.I. qua de noi? Perché alla fine xe quel che conta de più...
  7. Proprio l'ideale assumer alcolici dopo aver ricevudo un farmaco che no xe proprio come un'aspirina Originale, comunque.
  8. Sì, bon, xe che me ciapa la frustrazion ogni volta che vedo neve ovunque tranne qua 😛 P.S. Me fa piazer che te sia tornado.
  9. El problema xe che da noi xe sempre configurazioni simili. E che nevighi in Sardegna e Grecia ma non a Trieste, tanto normale no xe
  10. @alvin66 Comunque leggevo che se va sottozero sarà la prima volta dopo 3 anni. Mai capitato in 200 anni di non avere neanche una minima sottozero per 3 anni di fila. https://www.facebook.com/aametsoc/photos/a.362584203836778/3581863185242181
  11. Qualche speranza de polvere bianca? Quela legale intendo
  12. In settimana dicono che dovrebbero arrivare le prime dosi di Astrazeneca, riservate agli under 55. Ma dite che ci lasceranno già prenotare? Impiegheranno risorse umane e spazi per vaccinare i giovani con ancora tutti gli anziani da coprire?
  13. Sempre meio che spararghe un colpo alla nuca a un essere umano e spesso anche nasconderlo come segreto de stato. No xe nianche lontanamente paragonabile.
  14. In Cina xe prevista la pena de morte come pena massima per ben 46 reati diversi, e solo lori ghe fa ricorso più de tutti gli altri paesi del mondo messi insieme. Te rischi una condanna a morte perfin se te mazi un panda! Ma de cosa stemo parlando? Xe el paese più insensibile alla vita de tutto el primo mondo. Se i ga attuado quele misure xe perché i se ga fatto quattro conti e i ga visto che xe meio serar drasticamente per do mesi piuttosto che lo stillicidio che stemo vivendo noi. Scelta corretta, ma el rispetto per la vita xe altro.
  15. @El mulon Ma guarda che son perfettamente d'accordo eh... Ormai xe da mesi che sbarufo su Facebook con gente che vol riverzer tutto, e son assolutamente contrario alla zona gialla che partirà adesso. Col senno di poi iera meio far come la Cina e blindar tutto per do mesi. Te dago atto che su questo te son stado lungimirante. Ok? La mia critica xe su quel che a monte genera ste pandemie. Se questi se rifiuta de cambiar stile de vita ne riverà altre, magari con una letalità più alta. Te son d'accordo che visto che vivemo tutti sullo stesso pianeta el comportamento de un popolo no x
×
×
  • Create New...