Jump to content
Le ultime news
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

chompo

Utente semplice
  • Content Count

    2,663
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6
  • Country

    Italy

chompo last won the day on January 6 2018

chompo had the most liked content!

Community Reputation

36 Discreto

1 Follower

About chompo

  • Rank
    Utente millenario
  • Birthday 08/18/1967

Profile Information

  • Sesso
    Maschio

Recent Profile Visitors

2,032 profile views
  1. A mi no sinceramente, so che ripeto sempre quel, ma se iera pronta a farlo con Rosselli, non credo che poi gabi deciso de non volerlo più far. Magari no ghe xe stade finora le condizioni per cior un Rosselli e quindi ga preferido non moverse. Manca ancora 10 gg alla scadenza de febbraio, passado quel termine cominceremo za capir qualcossa de più.
  2. Nei momenti de difficoltà la prima roba a cui puntar a mio parer xe sempre la calma! Mantenir tranquillità e lucidità permetti de analizzar concretamente (e non su qualche spinta emotiva) quale xe la situazion e come eventualmente poder migliorarla. Oltre a non disunirte e rischiar de butar nel cesso quanto (de molto buono) fatto fin 'desso. Anche per mi come disi Pinot, bisognassi intanto cercar de svodar 'sta infermeria (e/o capir se xe speranze de farlo o se gavemo 1-2-3 situazioni che sarà sempre un po' a rischio). Batter mn a costo de tirarghe co'l bazooka e cercar de approfittar della sosta (battezzando come freguntubo assoluto la coppetta). Secondo mi per puntar a giogarse la promozion fin l'ultimo, un innesto de qualità serviva e servi, a prescinder dal voler dar uno scossone o cercar de portar novo entusiasmo. Ma no xe dito che se possi, o che anche podendo se lo trovi. Quindi intanto partimo dall'interno, poi vedemo.
  3. Apprendo dal sito della società della perdita che ga toccado al paròn de questa casa virtuale. Condoglianze Alessandro.
  4. Sotto valutar el poter dei media in 'sta era pol sicuramente esser un error. Soprattutto se non se riva darghe el giusto peso a seconda dei vari contesti (quel dei dopo partide secondo mi come za dito, dovessi esser pressochè nullo). Perchè se Feissbùc riva a ciapar la scena a fronte, del vissuto reale... quel che vedi la squadra con due fora, con Bowers che oggi forse ga ciapado de novo un'altra mezza stortina, con una tv che in 'sto momento gira a mille e ga esibido un sontuoso Swann (che xe splendido da veder al tiro, fa ben anche diverse altre cose come diseva Frates e no par nè un magnabaloni, nè un malado de protagonismo), con noi che al netto che oggi no gavevimo i mezzi per poder resister, gavemo comunque palesado delle difficoltà. Beh allora pur non capindo, ma accetto che esisti un "problema" Feissbùc. Solo che a mi me par de facile soluzion, o come disi @Guiz te consideri una moderazion diversa, o te la smetti de leggerlo e ciapartela (una mosca che svolazza sora le teste de quei che esci dal palazzetto, o in baretto, in questi casi ga sempre sentido, sentiria e sentirà certe robe).
  5. E che bale però...anche sempre qualcosa 'sto anno. No se riva a far un periodo con tutti a pieno regime
  6. I minutaggi xe quei, ma su questo dato secondo mi influissi vari problemini, tipo l'assenza de Bowers in diverse partide, el "crollo" del Citta dopo un buon-discreto inizio, Giga che in trasferta no xe el stesso che a ts. Son dell'idea che sulla carta (nell'ottica semo de più e più bravi) fossi prevista una leggera riduzion de minutaggio. Su Green concordo quasi in toto. Se non capissi che butar la bala nel canestro, val 2 (o 3) lo stesso anche senza schiacciar, la sola strabordanza atletica no lo farà salir de livello. Cussì come dovessi capir che in difesa, con la giusta attenzion ed applicazion pol esser un bel difensor grazie al suo atletismo, anzichè tegnirlo caricado a molla cercando de far la rubata per poi andar a spaccar el canestro dall'altra parte. Non da ultimo, limar ancora i suoi passaggi a vuoto nei match. Nella prima parte de stagion, probabilmente anche in virtù de una condizion eccezionale, meno presenti o notabili, ma già da un po' ormai, xe troppo alterno a volte all'interno de una stessa partida. Mi penso (e spero in ottica Alma) che staghi molto a lui, alla sua testa. Con la dedizion e la voglia de migliorar giuste, co'l bagaglio atletico che se ritrova, cresser un po' de più, in altre situazioni, podessi darghe già parecchio de più. Oltretutto per lavorar duro in palestra el dovessi esser nel posto giusto.
  7. DaRos per mi l'anno scorso ga fatto una gran stagion (azzardassi quasi un strepistosa). El fazeva un po' de tutto e ghe riusciva praticamente quasi un po' de tutto. Credo vadi però considerado che gavessi anche più "spazio", iera meno cifra tecnica complessiva nella squadra (no iera JF, Parks no gaveva le man educate de Bowers, Cava rivado nel finale, Green praticamente un rookie etc) e dunque lui in virtù anche de una grande forma, appariva e xe stado, più protagonista. Questa stagion ghe xe stado evidentemente ed inevitabilmente un riposizionamento a livello de tiri presi, palle giocate, ruoli, etc etc. In più l'estate scorsa el ga tribolado bastanza, tra problemi al tendine d'achille ed alla man sinistra. No xe facile soppesar le due situazioni diverse tra la scorsa e l'attuale annata. In una squadra più forte e lunga, ogni zogador devi cercar de ottimizzar el suo rendimento in meno tempo e/o meno azioni (mission per tutti 'sto anno non solo per lui chiaramente). O al limite, riveder anche un poco el suo modo de zogar. Per gaver una squadra forte ghe vol aver diversi zogadori bravi, non solo un paio che emergi un po' de più sui altri, quindi se anche DaRos no raggiungessi la "visibilità" de rendimenti dell'anno scorso, no xe dito che sia un problema. O che se devi cior come metro de riferimento la stagion scorsa per valutar se sta fazendo ben o mal, meio o peggio. Basta che el sia sempre pronto a far al meglio quel che servi alla squadra, che poi sia tanti punti e giocate come a Mantova, o robe meno evidenti all'occhio, poco importa.
  8. Mi no son minimamente addentro alle possibili dinamiche de mercato, agenti etc e come se diseva in 'sti giorni, a volte se pol aprir certi scenari, o cercar de aprirli, come invece pol esser tutto sbarrado. Volendo podessi dir che vedessi sai ben un Gaspardo in 'sta squadra, o che me piasessi un Zerini, o qualche altro...ma me par sterile e inutile. Fazendo i discorsi da baretto virtuale, se possibile e ad oggi, mi cercassi de portar a casa qualcossa de più de Fall. No perchè Fall sia un pirla, o dovessi zogar a palla cordino inveze che a basket, ma perchè fintanto che no succedi qualcossa e semo solo qua a ciacolar, me piasi pensar/sperar, che se Mauro & co. iera pronti a cior Rosselli, magari i proverà a far un altro colpo (che magari xe sotto traccia e/o insospettabile)... Poi Fall sicuramente podessi dar qualcosa, ma no spendessi soldi per lui, che presumibilmente devo farghe el contratto anche per el prox anno. Dal punto de vista pratico, dovessi rivar a piazzar Giga, o tenir a stipendio 12 zogadori (follia secondo mi) per inserir Fall. Mi no lo fazessi. Anche perchè cussì come semo no me par che semo cisti. Per esser invece un squadron da play off, ambissi a qualcossa de più e no me par strana la roba. 'Sto anno semo forti e cercassi de esser ancora più forte in ottica play off. Se poi non se riva e/o no se pol, amen. Secondo mi, nì. Non xe solo question de rimbalzi e difesa, gavemo si bisogno de un'aggiunta in fisicità e dinamicità nel settor lunghi, semi-lunghi, ma anche de spessor tecnico e de personalità (a livel de a2 e per el discorso squadron). Meti che ciolevimo noi Rosselli, lui no xe proprio el saltator, el fisicato, el rapido, senza cui 'desso sembrassi gaverse scatenado un poco el panico, dato che no lo gavemo. Eppur con un come lui a mio veder, fazevimo scacco matto. Per altri magari no, idee, vedute del basket. [Xe che mi le mie (monade) le penso e le scrivo qua e vado a discuter o confrontarme, o contestar anche, i pareri dei altri, che ga piazer de ciacolar virtualmente de basket. Vedo in forum diversi post ad alluder e ironizzar sul post a turno de tizio o de caio, o de sempronio, che me fa sentir vecio (eppur go praticamente "solo" un 50ìn ), nel senso che rimpiango le discussioni de una volta a chiarbola, dai toni anche sai forti a volte, ma dove ognidun sparava la sua sul zogador, coach etc senza tanti fronzoli e sempre nel contesto de come un o l'altro vedi/preferissi el basket. Vabbè altri tempi, andai ormai.]
  9. Fall in 'sta ottica saria un puntello però, dubito che te pensi che con Fall se fa el salto de qualità giusto? Mi digo (sempre quel da tempo poi) semplicemente movemose per uno tosto, se podemo/rivemo, perchè no xe che semo cisti me par...per far movimenti de secondo piano, mi no li faria (ma no son nè Mauro, nè Ghiacci col nick da ciompo )
  10. Te ricordo che semo in a2. E che a volte certi tipi de zogadori in una tot categoria pol zogar da protagonisti o da zogadori importanti, in quela superiore invece no. Quela superiore dove a volte pol starghe meio (a far un qualche compito) un meno quotado in quela inferiore, in cui no zogassi comunque da protagonista.
  11. Nomi...servi a poco o niente far nomi. Stavimo ciolendo un Rosselli? Ecco de quela caratura. Perchè per mi o rinforzemo rinforzemo davvero co nqualcosa de tosto, o spender o cior el Fall de turno, per mi no val la pena.
  12. [EDIT Che fossi Fischetto alora podessi esser o stagion 1984/85 1985/86 (retrocessi sia noi che lori poi), dove gavevimo perso de uno, mi no me ricordo come iera stado el finale de partida. L'anno dopo in a2 (1986/87) iera ancora el play tascabile, perdemo de più punti però. Te ieri solo però per conto tuo, tipo in gradinata? Perchè nel 1984/85 1985/86 el unico bus al seguito tutto super tranquillo, anzi... L'anno dopo in a2 (quel con l'andata disastrosa e in cui ierimo poi retrocessi dopo el spareggio) no iera gnanche quel bus. ]
  13. No xe question de esser pretenziosi o meno, xe question se te vol gaver un squadron o meno. Perchè un torneo a 32 con una sola promozion e questi play off, lo vinzi un squadron, no una che passa de là per caso e neanche la rivelazion de turno (come noi l'anno scorso). 12 xe follia anche per mi, son dell'idea che per gaver un eventuale rinforzo, bisognassi comunque rivar a piazzar un dei 11 che già xe. A maggior ragione parlando poi anche de straniero de scorta, che alora diventassi 13...senza senso per mi. Qualità e non quantità.
×