Jump to content
Le ultime news
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

chompo

Utente semplice
  • Content Count

    2,953
  • Donations

    $0.00 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

chompo last won the day on May 7

chompo had the most liked content!

Community Reputation

51 Discreto

1 Follower

About chompo

  • Rank
    Utente millenario
  • Birthday 08/18/1967

Profile Information

  • Sesso
    Maschio

Recent Profile Visitors

2,269 profile views
  1. Ma che c'entra, che discorso xe ? Miga ti si e lui no, oppur certe categorie si e altre no. In linea de massima uno pol sempre assister al parto, in quanto questo avvien dove uno risiedi e quindi se la cava con qualche ora de permesso o un giorno magari. Quei che lavora fuori sede, per spostarse devi cior permessi o ferie solitamente, molto difficilmente ghe vien fatti omaggi o regali sotto forma de giorni de lavor gratis per farlo assister al parto. E men che meno, ghe vien concessi giorni e giorni, nell'attesa di. Per sportivi professionisti de questo tipo, per natura un po' giramondo, o girasquadre e legadi ad una stagion agonistica, non a contratti come in una x azienda, pubblica o privata che sia, me par assurdo. No xe question de esser anti-sindacale , o poco sensibile perchè il parto naturalmente xe un momento stupendo (per un omo, per la donna a volte un po' meno magari), ma per mi in tali ambiti xe fora del mondo conceder una situazion come questa.
  2. se la cosa xe stada contrattualizzada, naturalmente gaverà ben diritto de farlo. Se fossi stada contrattualizzada una casistica de sto tipo, per mi però saria una fesseria. Poi della supercoppa credo freghi poco assai a tutti, no xe quel el discorso naturalmente. Quanto el fatto che i allenamenti (el tuo lavor), xe iniziadi da una settimana e ti no te ghe son perchè te speti de veder uscir el pupo. Sorry, per mi errore societario in qualunque scenario.
  3. Quindi se go capido ben... Udanoh che no se discuti come zogador, ma su cui credo gravi qualche dubbietto riguardo el suo status fisico-atletico, invece che esser qua proprio lui a inizio preparazion, xe ancora a Milano che speta el lieto evento. Se digo con sincerità quel che penso rischio un intervento a gamba tesa da rosso diretto...cercherò de limitarme... e dir che un sportivo professionista per mi NON pol pretender de assister al parto, se questo avvien in una città diversa da quella in cui el ga firmado un contratto. E che Milano xe a poche ore, quindi una volta nato, non xe certo un problema darghe POI, uno o due giorni de permesso.
  4. Cournooh xe bastanza tosto atleticamente, lo gavessi visto ben come giogador Dalmassoniano. El suo ipotetico posto, nella mia idea saria stado quel de Cava. De certo colpo lo lassassi alla spettacolarizzazion de certe testate, per cui colpi ormai xe quasi tutti a parte quei sul coppìn che meritassi a volte chi scrivi certe robe
  5. Anche mi go capido così. E così non me solletica, per lo stesso motivo del rischiosetto che te nomini. Però forse podessi esser una bozza su cui ragionar e come disevo eventualmente riveder e corregger. Perchè anche ipotizzando & sperando che la società no gabi bisogno de far acrobazie, ma con 'sto mona de covid in giro, con il possibile per non dir molto probabile protrarse del mancato accesso del pubblico agli impianti, qualcosina che aiuti la società a far un po' de cassa senza chieder però troppo ai tifosi, me sa che sia quasi d'obbligo inventarselo.
  6. Secondo mi forse valessi la pena de provar a studiar se un meccanismo tipo F, rivedudo e corretto in meio, o quantomeno tarado alla raltà triestina, podessi gaver un perchè. Così a spanne me vegnissi de dir che l'idea non xe affatto da buttare. Ma da valutar e ottimizzar su un'altra realtà.
  7. Dopo le prime dichiarazioni de Pavani riportade da Pinot me sembra de ricordar, ipotizzavo che sotto le feste alora mi scriverò la letterina a Babbo Natale . Ma ripensandoghe, credo che scriverò anche quella alla Befana
  8. Fantastico... praticamente el novo Scottie Pippen, anche meio... Ma se gaverà reso conto Ghiacci del colpaccio che ga fatto a portarse in casa un crack del genere ?!? Ed il coach sarà in grado de gestir e rapportarse con un simil talento ?!?
  9. Upson una chiave importante per mi, che go sempre la fissa che i centri in 'sto zogo servi ancora...speremo che oltre a voia ed impegno, se riveli un almeno discreto zogador, con anche qualche capacità tecnica in attacco, in modo da non esser battezzabili vicin canestro. Se succederà e se Udanoh xe ok fisicamente, alora podessimo gaver una dimension ampia de squadra e dunque sperabilmente anche divertirse. Mosley iera sai sveio e rapido de pie, il che ghe permetteva de esser quasi sempre pronto su cambi, aiuti etc e xe stado un esempio de impegno e dedizion. Ma in agosto, dove se pol ancora un poco sperar e sognar, mi struco che Upson sia meio. Perchè Mosley lo go sicuramente apprezzado, ma de esaltarlo personalmente proprio no. Un po' troppo inesistente tecnicamente in attacco. Un centro che no ga mezzo movimento...se te ghe da la bala spalle a canestro, no poderà mai esser nelle mie grazie.
  10. Ulo ! Uno no se pol distrarr un attimo e se completa el roster Xe el primo de agosto... xe sai caldo... i usa nuovi xe sempre un po' un incognita... non da ultimo per quanto disi @alvin66 rispetto al loro atteggiamento... etc etc etc... fatte queste premesse e visto e considerado che non dovemo vinzer el campionato e che non penso se disponessi de un budget stile Alma, mi propendo per un giudizio più che positivo per come se ga mosso la società 'sto anno. Se non altro perchè me sembra, sulla carta, una squadra con un suo senso complessivo, al contrario de quell'infelice accozzaglia, de scelte e ruoli sbagliadi, composta la scorsa stagion. Adesso la palla passa a ED, che spero ben più lucido della scorsa stagion e con qualche cocciutaggine e fissa delle sue in meno. A lui desso trovar chimica ed amalgama de squadra.
  11. Toto interprertazione... Che alla fine cioleremo uno ancora meio...
  12. Xe scontado che un zogador con un po' de estro, in certi finali xe sempre meio gaverlo che no gaverlo. Qua el discorso penso sia che questo però non comporti un prezzo troppo alto da pagar per la squadra su altri fronti. Perchè se te podessi permetterte un zogadoròn per dir, che fa veramente la differenza in attacco, anche se dall'altra parte guarda, magari le robe se compensa (e comunque dubito che un ED sposassi questo tipo de eventuale ragionamento). Ma visto che non par che poderemo cior un zogadoròn, cior uno con spiccate doti offensive, che però poi in difesa simula... o no ga freschezza e vivacità atletica, me sembrassi piuttosto pericoloso. El roster costruido finora, sulla carta...sembrassi votado alla ricerca de equilibrio, nei vari ruoli e complessivo. E quindi questo tassello mancante, suppongo che teoricamente cercherà de seguir la linea tracciada. E comunque no credo sia impossibile trovar uno che se la cava su più fronti (in proporzion a quel che se pol spender), magari ghe vol fortuna, pazienza, abilità, o tutte le robe insieme. Ma non impossibile. Fintanto che semo nelle notti de mezza estate, solo a chiacchere, sognar un poco se pol
  13. Ed anche i "mangiapalloni" penso. Suppongo, solo così a naso eh, che "detesti" quei zogadori che indipendentemente da come e cossa, ma vol far, o finissi comunque per far sempre tanti tiri a partida e soprattutto quei zogadori che co' no sa che cacchio far, ciapa e fa de testa loro. ED ga un suo modo ben preciso de far basket che ga sempre portado avanti ed un certo tipo de zogadori, diria che non ne fazi parte. Poi figuremose se lui o qualunque coach, non volessi un zogador forte che segna tanto. Ma magari non in ottica de solisti.
×
×
  • Create New...