Vai al contenuto

Miss Trieste 2004...


Messaggi raccomandati

  • Risposte 93
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Francamente, dei vari concorsi c**o-tette non

me ne importa un fico secco, altrettanto vale

per regolamenti, clausole e postille varie che

improvvisati comitati inventano solo per dare

un tono di ufficialità allo sculettamento delle

illuse di turno...ma contente loro (e i loro genitori)

contenti tutti.

Malgrado ciò il divertimento non è mancato...

l'imbarazzo fantozziano di un'amministrazione di

centrodestra che finanzia una manifestazione

dove l'eletta è una slovena...questo si che è vero spettacolo!

anche mi nela vita xé tante robe che no me importa "un fico secco", alora giro la testa dal'altra parte e pronto, nianche ciogo conoscenza, se per caso guardo e digo un parer,bon o no, alora continuo el discorso. Quanto al fato de l'imbarazzo fantozziano........peché, la Slovenia o la mula xé de sinistra (rossa) o centro sinistra (rosa) ???? no capisso el discorso !! Inoltre argomento finido in memele, per aver emesso opinion politica dove no la va messa.

:caregaintesta::caregaintesta:

ciau

Fabio

Link al commento
Condividi su altri siti

Inoltre argomento finido in memele, per aver emesso opinion politica dove no la va messa.

:caregaintesta::caregaintesta:

ciau

Fabio

Speravo che el discorso non volgessi verso questa direzion, pazienza...mettemoghe una piera sora e amen: son sicuro che yko no voleva andar a cozzar in maniera volontaria fuori dall'ambito squisitamente legato al concorso :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Francamente, dei vari concorsi c**o-tette non

me ne importa un fico secco, altrettanto vale

per regolamenti, clausole e postille varie che

improvvisati comitati inventano solo per dare

un tono di ufficialità allo sculettamento delle

illuse di turno...ma contente loro (e i loro genitori)

contenti tutti.

Malgrado ciò il divertimento non è mancato...

l'imbarazzo fantozziano di un'amministrazione di

centrodestra che finanzia una manifestazione

dove l'eletta è una slovena...questo si che è vero spettacolo!

anche mi nela vita xé tante robe che no me importa "un fico secco", alora giro la testa dal'altra parte e pronto, nianche ciogo conoscenza, se per caso guardo e digo un parer,bon o no, alora continuo el discorso. Quanto al fato de l'imbarazzo fantozziano........peché, la Slovenia o la mula xé de sinistra (rossa) o centro sinistra (rosa) ???? no capisso el discorso !! Inoltre argomento finido in memele, per aver emesso opinion politica dove no la va messa.

:caregaintesta::caregaintesta:

ciau

Fabio

go solo riportà la realtà, che...apunto, no' xe politica

ma "cabaret nostran"

...no' 'stè rabiarve

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...
  • 9 mesi dopo...

se posso dare una mia modesta opinione, nonostante questo sia un topic vecchio, giusto o non giusto, politica o non politica, è stato frustrante per noialtre ragazze triestine vedersi passare sotto il naso questa ragazza che con trieste ha poco a che fare... come d'altra parte sarebbe stato fastidioso se avessero vinto altre ragazze che non erano di qui, ce n'erano di doberdò e di monfalcone... :puntini:

è stata cmq un'esperianza positiva, ma, pur sapendo che non avrei vinto nulla, mi aspettavo un finale diverso...

Link al commento
Condividi su altri siti

se posso dare una mia modesta opinione, nonostante questo sia un topic vecchio, giusto o non giusto, politica o non politica, è stato frustrante per noialtre ragazze triestine vedersi passare sotto il naso questa ragazza che con trieste ha poco a che fare... come d'altra parte sarebbe stato fastidioso se avessero vinto altre ragazze che non erano di qui, ce n'erano di doberdò e di monfalcone... :puntini:

è stata cmq un'esperianza positiva, ma, pur sapendo che non avrei vinto nulla, mi aspettavo un finale diverso...

Son d'accordo che da fastidio però se el regolamento lo permetti, bisogna metter in conto subito quel che podessi succeder, prima de partecipar... o no? :confused:

Link al commento
Condividi su altri siti

x starlite: si son del giro, son una dele 16 che xe rivade in finale...

no digo che xe sbaglià far partecipar una mula de fora, perchè ts xe una cità "multietnica" e questo podessi esser un segno de apertura culturale verso i paesi più a est, ma da farla partecipar a farla vinzer, e a farghe RAPPRESENTAR trieste ghe ne passa... :disgust:

se saveva benissimo fin dall'inizio che in un modo o nel altro ghe saria andada de mezo la politica, ma no pensavo in sto modo...

sinceramente secondo mi i gavessi podudo far vinzer una mula che innanzitutto x mi la iera + bela dela jug, e dopo la iera della minoranza slovena, ma la iera nata e residente a ts... ma evidentemente i signori politici ga superado se stessi nell'apertura culturale... :puntini:

Link al commento
Condividi su altri siti

devo dir che xe ssai interessante agevr l'opinion de una insider :)

per quanto riguarda quel che te disi che i politici ga supero se stessi...

a meno che el concorso no foosi organizado dal'oposizion...

sta amministrazion no me par che gabi avudo interesse a che' le robe vadi cusi' ;)

Ma no stemo adentrarse in sti discorsi :D

Comunque ala fine el discorso xe quel che xe emerso nele altre pagine dela discusion...

per miss Trieste devi eser una "mula" con tuto quel che ne consegui e ne pol conseguir :D

Link al commento
Condividi su altri siti

magioranza o oposizion, penso che tuti e due ghe gaveria fato bela figura dimostrando tale "apertura"...

ma forsi politica xe mejo no tocar, anche se xe ala base de sta decision... :D

:muto:

Buahahahahahah.. :rotfl::rotfl: formidabile star.. :D Go ridudo per do minuti co go letto! :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×