Vai al contenuto

Fotografia: Consigli per gli acquisti


Messaggi raccomandati

Egregi fotografi,

mi son preso finalmente una macchina seria...

La Nikon D70S con un 18-70mm f.3,5-4,5G AF-S DX...

6345_xRqMAGzujL.jpg

La domanda è...dove mi consigliate di fare acquisti di accessori, quali borse,cavalletti, obiettivi e quant'altro?

Grazie dell'aiuto :)

"il mondo è bello perchè è reflex" :D

Modificato da Bonovox767
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 52
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Ohhh la :D reflex rulez.. anche se nikon .. :( *scherso*

uhm...

mi me son trova' benissimo su Digitalfoto

Ultimamente DCSitalia no ga piu le stese robe che gaveva una volta :( pero' magari te pol trovar boni prezzi ...

Fotoamatore ga prezzi alti, sanmarino no me piasi xche no te da tempi de consegna certi, e inveze benissimo su Fotocolombo dove mi e tr3rt gavemo ciolto el cavaloto :D bonisimoi prezi e serieta'....

al estero consiglio Foto Walser per i filtri BW , in particolare i polarizatori BW Kaesmann che xe el top .. no go mai trova prezi piu bassi de questo negozio x questi filtri. no so come fa.. :D

se me vien altre idee .. te aviso :p

Link al commento
Condividi su altri siti

grande!! :( pecà però :D

http://www.italsystem.com/

ga boni prezzi anche.. oppur

http://www.sanmarinophoto.com/ anche se a volte te ris'ci de spetar mesi senza che te rivi la roba.. ma come prezzi xe sai bassi (e te paghi in contrassegno)

da fotocolombo me son trovado benon xke oltre el solito ordine online te ghe devi telefonar e meterte d'accordo.. e me ga sai più de fiducia! :D

dcsitalia come disi av, desso xe cambiado totalmente :( uff

no so nikon.. ma canon desso ga un aumento assurdo dei prezzi dei obbiettivi.. quindi valuta ben!

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie Trert :)

Si, guarda...ci vado calmo, perchè è la mia prima reflex, ed è un altro mondo... Prima mi faccio un po' di esperienza con il 18-70, e poi valuterò se ho altre esigenze...

Ho visto da MW questo Tamron a 179€ , ma non so se è buono o no?

http://compraonline.mediaworld.it/webapp/w...ategory_rn=1611

Per negozi di TS, ci pensavo per comprare prodotti per la pulizia et similia...cose che non hanno prezzi alti che magari non rendono necessario acquisti online..merita?

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie Tuxav...

Negozi a Trieste da consigliare? Anche solo per una borsa, secondo la tua esperienza...o hanno prezzi proibitivi in generale?

figurite :D

la mia machina la go ciolta de attual perche' volevo aver un negozio de riferimento .. costava forsi un bic de + che online pero' almeno te son cliente e i te da un minimo de suporto anche in caso malaugurato de problemi...mentre el zaino lo go ciolto da Pozzar .. circa 4 anni fa e no conosevo i siti che disevo ma adesso come adesso .. no lo rifaria. Attualfoto xe l'unico negozio che me da fiducia a TS. Per la borsa prova 'ndar de pozzar o attual e farte mostrar cosa i ga .. dopo al limite te ordini su web, anche se no xe 'bel'.

El resto, obietivi, acesori & co.. solo online :D

Per i prodoti de pulizia te consiglio una pompetta per cominciar e i foglietini de carta per pulir le lenti, al limit el liquido eclipse... se dopo te se la senti de pulir el sensor esisti diversi metodi ma.... te devi star sai atento... se no te se la senti lasa perder, tanto el sensor ogi te lo neti e doman se sporchera de novo :D mi sta roba la go ciolta de attual. :D

Link al commento
Condividi su altri siti

al mediaworld no ciolessi mai un obbiettivo.. za l'idea che magari i te inscatola l'ultimo che i gaveva in esposizion e tuti lo tocasa :D no me piasi per niente.. :D

mi vado sempre de attualfoto.. pozzar purtroppo ga un modo de vendita che no me piasi, ma per filtri e simili te pol ndar benissimo sia de un che dell'altro :D anche se attual ga più filtri.

Link al commento
Condividi su altri siti

dimenticavo.. da attualfoto a volte riesci a trovare un usato garantito che non è male..

di tamron e sigma guarda solo le serie excellent.. come anche dei tokina.. le altre hanno una qualità costruttiva molto scadente ed un AF lentissimo

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Per il momento ho preso da Attualfoto uno zainetto della Lowepro..per l'esattezza questo qui sotto :)

lowepro_minitrekker.jpg

Prossimo acquisto un obiettivo 70-30...probabilmente il Sigma Macro...essendo principiante in ambito reflex, vedrò di spendere il meno possibile..per cui non andrò su uno stabilizzato da 500€, ma mi accontenterò di una serie G.

Link al commento
Condividi su altri siti

Grande !!! zaino bel grande e comodo, a veder dala foto ! che model xe? te ga el link al sito lowepro?

che obietivo te intendevi cior ? 70-300 tipo? macro? linka linka che son curioso :D

cmq inizialmente te ga ragion a no voler spender, prima zerca de capir quel che veramente te servi e come te se trovi mejo, anche una lente usada va benissimo, una volta che te ga capi i gusti e le esigenze alora ciol una roba che te dura ... pero' de solito te lo capisi solo dopo che te ga fato tanti scatti in tante diverse situaizoni ... :D no te gavevi mai una reflex, o no te gavevi mai una reflex digitale?

Link al commento
Condividi su altri siti

Per ordine...

Allora...il modello è il Micro Trekker 100...il mio è in Nero/Grigio ( meno delicato )

Per l'obiettivo sono orientato verso il SIGMA 70-300/4-5,6 DG MACRO N/AF-D non APO, visto che la differenza l'apprezzerei solo in certe situazioni di luce scialba, e per il momento 60€ di differenza li considero.In alternativa l'AF-Nikkor 70-300mm f/4-5.6 G.

Lo so che Trert non vede di buon occhio i Sigma, ma siamo attualemente su due livelli fotografici diversi...io sono un principiante :)

Per l'ultima domanda, è la mia prima reflex in assoluto :)

Modificato da Bonovox767
Link al commento
Condividi su altri siti

Figo el zaino! compatto e spazioso... !

x l'obiettivo no so consigliarte piu de tanto, in linea de massima se la differenza de prezzo no xe elevata andasi sul nikor. Su canon per esempio le lenti sigma xe piu lente e, probabilmente, non le xe otimizade come lo xe quele canon. Su un tele la velocita del AF e la precision te la senti magiormente che su un grandangolo, quindi valuta che tipo de foto te fa (se no te fa foto sportive la velocita del AF pol anche no interesarte). Considera anche , penso, un obietivo nikon/canon ga cmq + mercato de un sigma e quindi in caso forsi te lo rivendi piu facilmente. Adeso cior un APO in efeti no gavesi sai senso, magari un giorno co te cambiera obietvo xche te gavera capi mejo quel che te servi alora valera la pena spender un bic de piu :D

deso daghe de fotoooooooooooooooooooooooo che volemo veder :D

Link al commento
Condividi su altri siti

In effetti con il 70-300 devo fare foto sportive...mi sembra che Nikkor costi quasi 50€ in più :(

Mi interesserebbe la funzione macro come il Sigma..

Per le foto, vi posto il primo scatto che ho fatto con la reflex, ad una delle mie gatte...

Vi [ri]presento Tigre :)

tigreju8.th.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

cavolI! xe questo xe el primo scatto.. cosa sara i altri !! complimenti... bel punto de ripresa e bona esposizion!

Peca solo x el riflesso sula destra e el flash forsi tropo sparado , forsi se te sotoesponevi el flash de un pel la acquistava naturaleza... pero' la xe bela anche cusi', i dettagli xe veramente figoni ... el WB su cosa te lo ga imposta'? forsi la vedo un poco bluastra... ma forsi xe el mio monitor...

complimenti! :D

te fa foto sportive in interni o esterni? xche se xe in interni la velocita sara influenzada anche dala luminosita del ambiente e dela lente.... dipendi dala distanza dal sogeto, dipendi dale luci.... e da che sport te fotografi.. se xe un sport veloce e poca luce xe longhi :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie dei complimenti.

Si, è vero che il riflesso sulla destra si nota molto, ma come detto, considerate il fatto che era il primo scatto in assoluto, e quindi con esperienza zero sulla reflex.

Il WB era automatico..non l'ho impostato in quello scatto, nè nei successivi, nelle veloci prove eseguite, che posto :)

Lo sport in questione è la Pallavolo, quindi interni, spesso in condizioni di luce non ideali... accetto consigli... qualcuno l'ho già preso da QUI, anche se non posseggo gli stessi "mezzi"...

Shy

shy1rd3.th.jpg

Tigre, lato B

tigre2rz4.th.jpg

Tigre pulisce Shy

shytigre2ns4.th.jpg

Ready for the battle

shytigrewk0.th.jpg

Modificato da Bonovox767
Link al commento
Condividi su altri siti

L'ultima con la baleta xe spetacolar :D .. la carega ghe dà una certa profondità!

Dopo, per mi tigre 2 xe più "preciso" come scato dela prima, mentre quela che i se neta xe un poco incasinada, e in quela de shy no me convinzi la mesa a fogo.. forsi tropo vizin?

Link al commento
Condividi su altri siti

eccome! la prima xe za stado dito sul riflesso..

l'ultima me piasi un botto.. sia come inquadratura che come esposizion.. i riflessi de dx crea dinamicità :D me piasi..

le altre xe meno forti.. però anche la seconda della seconda serie no xe mal!! pecà per el flash!

usa magari un fazzoletto de carta davanti al flash per render piu omogenea la luce!

Link al commento
Condividi su altri siti

Anche mi me piasi sai l'ultima con la baleta... un belisimo zogo de luci !

Anche la seconda pero' xe bela anche se piu 'banale' ... pero' sai dolce :D

Per la palavolo o cmq sport veloci al chiuso ghe vol aver un tele luminoso (f 2.8 tipo), poco cosa far. Anche un flash pol eser poco utile se te se ritrovi da l'altra parte del campo. se te vol blocar una schiacciata e te ga un tele scuro, prima che meti a fogo xe za la batuda da l'altra parte :D Questo in linea de principio, dopo ovio che se te lo fa x hobby una volta ogni tanto, no te ga de vender le foto e no te vol disanguarte alora zerca una via de mezo.. no savesi cosa consigliarte.. se te sa za che te fara tante foto col tele de robe sportive alora magari merita far musina e cior una lente bona.. no conoso nikon (per fortuna :D ) ma penso che questo Nikon AF-S VR 70-300/4.5-5.6G IF-ED podesi eser un compromesso anche se costa cmq tanto (no xe luminoso ma alzando i iso forsi te rivi a rimediar... prova a andar in palestra e veder che tempi de scatto te da con diaframma 4.5/5.6..) ... quei piu luminosi costa 2/3/4 volte tanto... el fato che sia stabiliza nela foto sportiva con tempi brevi forsi no xe una roba tanto importante.. ovio che tra gaverlo e no gaverlo, mejo gaverlo (el stabilizator :D ) Se no, ciol uno piu econimco per afrotnar le prime prove e usarlo magari nele prox viagi/ferie o altro.. e piu avanti te ciol una lente migliore... specie se nele foto de palavolo te ga la posibilita de eser a bordo campo e le palestre xe abbastanza luminose ...

:D daghee :daghe: :daghe: :daghe:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×