Vai al contenuto

Diga vecia: bagno, discoteca e casin!!!


Messaggi raccomandati

Se gaveva za accennà al fatto che i doveva verzer un bagno sulla diga vecia, i lo ga verto. Bon, fin qua nisun problema. Solo che da qualche weekend a questa parte xe anche una discoteca o no so cosa, so solo che i fa casin minimo fin alle 2.

Mi stago a 1100 metri in linea d'aria dalla diga, ma non avendo case in mezzo go un'ottima acustica. Stanotte all'1:30 go socchiuso le finestre e nonostante ciò sentivo L'ombelico del mondo tanto forte che podevo ballarlo :incazzado: :incazzado: :incazzado:

Qualchedun de voi ghe xe mai stado? Savè se i ga intenzion de andar avanti tutta l'estate a no far dormir mezza Scorcola? Perchè se i va avanti su sta linea inizierò a ciamar i Carabinieri.

Link al commento
Condividi su altri siti

ma stefano te comincera miga anche ti come i veci a brontolar.... dai... cavolo nianche in mezzo al mar nn ve va ben :p

Mah... in mezzo al mar davanti un anfiteatro naturale che xe tutta la città dal formagin a Muja...

se i pensava che la, in mezzo al mar, no se gavesi sentì el casin fin in città... ben messi semo :D

Proprio perché xe la in mezzo al mar Stefano ga sto problema. No se tratta de veci che brontola qua... :linguaccia:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi penso che forsi gnanche lori se acorzi del casin che i fa, probabilmente perchè i xè in mezo al mar e alora i credi de no romperghe i malleoli a nissun....

Forsi, se i vien a saver, sbasando un fia' el volume, i se riva divertir lostesso e no i ghe frantuma le s'cinche a quei che ga de andar a dormir in pase....

Ghe vol anche veder, se quei che ga' de dormir, xè un poco fastidiosi.... :confused:

Come al solito, un poco de buonsenso da tute do le parti........ :grin::grin::grin:

Link al commento
Condividi su altri siti

Te ga' ragion Starlite.....

Ma ghe gavara' da el permesso qualchedun no?

Logico che quel qualchedun gavara' la vila per le alte e co xè istà, el va in ferie fora de le @@...cussì no i senti nada....

Bon, con l'ici de 'sto ano, i comprarà un gomon per i tubi, per andarghe a far la multa.... :p:p:p

Link al commento
Condividi su altri siti

mi so solo che dala Sicilia ala Germania, de estate go visto che nele cità ghe xe ben più casin che a Trieste. E no i ciama i carabinieri ogni do' per tre..

pol eserghe due motivi, mi propendo per quel più ovvio :)

dopo efetivamente xe de capir.. se xe OGNI SERA, xe tropo. ma se xe 1-2 volte a setimana.. pol anche valer la pena de soportar, per el "ben dela comunità" ..no?

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

Mi no son giovine e penso che forsi el casin me darìa fastidio...... ma solo quel sai vizin de casa. Go visto che in Germania i fa le opere liriche sul lago, cossa disi quei che ghe vivi intorno? Dacordo che forsi lori comincerà bonora, no come qua de noi che comincia dopo le 20 e 30.....

Link al commento
Condividi su altri siti

anche io da gretta ho sentito qualcosa ieri sera, ma solo per poco tempo, poi dev'essere cambiata la corrente dell'aria... per fortuna ho la camera da letto dall'altro lato... da dove per altro a volte sento il liscio da villa prinz o un posto qui vicino!! :p:p:p

comunque credo che - con i soldi che hanno investito nel ristrutturare il tutto, lavoro ancora in corso per una parte dell'area - andranno avanti tutta l'estate, a meno che non emergano controlli ed eventuali irregolarità, oppure che alla fine sia un flop...

io ci sono stata, ma di giorno e credo non ci tornerò più...

8 euro per entrare (traghetto compreso), a meno che uno non vada in pausa pranzo o dopo le cinque o le sei, non ricordo esattamente, allora la tariffa è ridotta... a ciò si sommano - se si vuole - ombrellone, lettino e cabina, con costi alti... chi vuole si può mettere giù con proprie sdraio o teli, ma a sto punto è meglio barcola che è gratis!! l'acqua quel giorno era proprio sporca, con tanto di schiuma ambigua, e la parte con spiaggetta di ghiaia era occupata interamente dai bimbi. oltre allo spazio 'balneare' c'è anche un bar e un ristorante, penso che la musica venga dal bar, anche se mi avevano detto che l'orario di chiusura è a mezzanotte, ma evidentemente non è così... e le barchette vanno avanti fino a notte fonda a fare su e giù...

non so quanto paghi chi va solo by night...

Link al commento
Condividi su altri siti

semo ndai a informarse e i me ga dito che dipendi dalle giornate...

el sabato solo feste private per cui ghe vol l'invito..

el mercoledi e el venerdi inveze se pol ndar e el traghetto xe gratis mentre l'entrata in disco se paga... ma no i me saveva dir quanto...

tra l'altro xe do stranieri i traghettatori e parlava sai mal italian :S

per cui ancora un poco e se spiegaimo a gesti :D

riguardo el bagno i ga dito che costa 8 euro tutto... traghetto e entrata al bagno...

Link al commento
Condividi su altri siti

Mah...io ci son stato venerdì sera in occasione della sfilata...

Devo dire che l'unica cosa che mi sembrava bella dello stabilimento, era Piazza Unità vista dal mare di sera, mentre l'idea di pagare uno sproposito per farmi una nuotata tra i liquami rilasciati dalle varie nave e traghetti che passeggiano in porto proprio non mi tenta...

Abbiamo posti migliori qui a Trieste per fare una nuotata, e senza spendere una cifra del genere.

Preferisco ancora di più prendere l'auto ed andare a passare la giornata sulle coste croate, che rispecchiano la mia idea di mare...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×