Vai al contenuto

Triestina-Modena 0-2


Messaggi raccomandati

Guardando i oci spenti de allenador e zogadori in sala stampa, posso dir che xe el momento peggiore dei ultimi 3 anni, e non per una sconfitta ma per el strascico che essa porta in classifica e nel moral. Ancora una volta gavemo dimostrado

-che semo una squadretta mediocre

-che, eccetto Godeas e in parte Pecorari, no gavemo gente de spessor in campo

-che el mister no sa praticamente più cossa far e metti in campo gente a caso (vedi Princi)

-che i nodi vien tutti al pettine prima o poi

-che le vittorie consecutive in casa xe stade un speceto per le allodole

Non credo in questo tipo de miracoli: podaremo metter tutta l'intensità possibile immaginabile, ok, ma el tasso tecnico xe quel che conta a questi livelli. E noi, ahimè, ne gavemo solo in minima parte...

Son incredibilmente deluso anche perchè gavemo davanti 2 trasferte non propriamente facili proprio nel momento topico. Aspettemo ovviamente gli sviluppi, ma credo a questo punto che saria ora de guardar in faccia la realtà e chiederse francamente chi, escluse Catanzaro e Venezia, sia pezo de noi.

TRIESTINA-MODENA: la cronaca

Link al commento
Condividi su altri siti

E cosa xè de dir.... dura la xè... non i ga più spirito!

Xè crisi diseva ieri el tg3, ma desso i disi che xè crisi? mi la crisi la vedevo za prima...ma i ga speta troppo.... e desso cosa i farà? desso xè tradi per far qualsiasi roba.....

Anche vincer o pareggiar le ultime partide... pense che sarà facile? mi la vedo proprio dura.

Son pienamente d'accordo con sandro, gavemo una squadra mediocre! Ma se podeva rimediar prima.....mi digo questo .. se i voleva i podeva rimediar!

Link al commento
Condividi su altri siti

Dal sito della Triestina:

"Non è stata una cattiva Triestina"

Ehm.... che partida ga visto lori????

Vista sotto el piano dell'intensità posso esser parzialmente d'accordo, per el resto semo malamente, xe poco de far...inutile che i se scondi drio un dito, la classifica rispecchia a pieno i valori tecnici della squadra :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×