Renè Posted November 10, 2010 Report Posted November 10, 2010 Come de titolo, chi no conossi la mula de Parenzo? Quela che la gaveva messo su botega, de tuto la vendeva.. fora che el bacalà (perché non m'ami più, ma sta roba no ghe entra un boro)!!! :s'ciopado: Na cocola canzoneta dela tradizion popolar nostrana, che però la ga rivà a superar i nostri confini per diventar famosa in tut'Italia, isole comprese. In realtà, essa la xè el risultado de un missiot de un paio de canti orali, trasmessi dal popolo in quasi dò secoli, con le ovie modifiche e/o testi zontadi ad hoc, durante l'arco del'esistenza de sta canzoneta. Questo xè el testo completo: La mula de Parenzo La mula de Parenzo ga messo su botega de tutto la vendeva de tutto la vendeva. La mula de Parenzo ga messo su botega de tutto la vendeva fora ch'el bacalà perché non m'ami più. Me piasi i bigoli co' le luganeghe Marieta damele col canapè Marieta damele per carità Marieta damele per carità. Me piasi i bigoli co' le luganeghe Marieta damele col canapè Marieta damele per carità per carità. Tutti mi chiamano bionda ma bionda io non sono. Porto i capelli neri porto i capelli neri. Tutti mi chiamano bionda ma bionda io non sono. Porto i capelli neri sinceri nell'amor perché non m'ami più. Rit. Me piasi i bigoli co' le .. La mia morosa xè vecia la tengo de riserva e quando spunta l'erba e quando spunta l'erba. La me morosa xè vecia la tengo de riserva " e quando spunta l'erba la mando a pascolar perché non m'ami più. Rit. Me piasi i bigoli co le .. La mando a pascolare nel mese de setembre e quando vien novembre e quando vien novembre. La mando a pascolare nel mese de setembre e quando vien novembre la vado a ritirar perché non m'ami più. Rit. Me piasi i bigoli co le .. La mando a pascolare insieme alle caprete l'amor con le servete l'amor con le servete. La mando a pascolare insieme alle caprete l'amor con le servete non lo farò mai più perché non m'ami più. Rit. Me piasi i bigoli con le .. Se il mare fussi de tocio e i monti de polenta oi mama che tociade io mama che tociade. Se il mare fussi de tocio e i monti de polenta oi mama che tociade polenta e bacalà perché non m'ami più. Rit. Me piasi i bigoli co le .. Soto le tue finestre son distirado su l'erba butime zò la serva, butime zò la serva Soto le tue finestre son distirado su l'erba butime zò la serva che dormirò più ben Perché non m'ami più. Rit. Me piasi i bigoli co le .. Soto le tue finestre son distirado sui sassi butime zò i stramassi, butime zò i stramassi Soto le tue finestre son distirado sui sassi butime zò i stramassi che dormirò più ben perché non m'ami più. Rit. Me piasi i bigoli co le .. ****************************************************** ***************************************************************************** Ve voio anca propor un dei mii pupoli sul tema.. Quote
babatriestina Posted November 10, 2010 Report Posted November 10, 2010 El "me piasi i bigoli con le luganighe" propio no ghe n'entra gnente, perchè xe inveze un canto de montagna alpin, Tirolo e Baviera, e el se ga missiado credo solo grazie alle compilazioni de Pilat. inveze me ricordo nei anni '60 le prime volte che go passado el confin in Istria i la cantava mezza in italian e mezza in croato ( o iera sloven? no savevo distinguer..) Col "sotto le tue finestre" gavevimo fatto le varianti con tutti i nomi deie nostri professori: soto le tue finestre- son distirà sul ciglio- butime zo Duilio soto le tue finestre- son distirà sul triclinio- butime zo Iginio soto le tue finestre-son distirà sul sentiero- butime zo zio Piero soto le tue finestre- son distirà sul erbetta- butine zo Jacometta soto le tue finestre -son distirà sui stecchi- butime zo Rebecchi soto le tue finestre- son distirà sui cuscini- butime zo Meneghini e cussì via..... Quote
Recommended Posts