chompo Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Visto che per motivi probabilmente vari, no se fa avanti nissun provo a verzer mi sta discussion. Partida delicatissima, come peraltro già da diverse giornate. Son curioso de veder alcune scelte de Salvioni, su Filkor in primis e sull'atteggiamento che cercheremo de gaver, con di fronte una squadra molto organizzada, che corri e pressa e cerca de "stritolar" i avversari fisicamente più che per le sue qualità tecniche. Speremo che la squadra scendi da subito in campo con la giusta rabbia e convinzion e "no se perdi" come col Piacenza nel primo tempo. Doppietta de Taddei per crederci ancora... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Mi ghe credo ancora: sarò mona, ma finchè la matematica no ne castiga bisogna crederghe....con tutti gli annessi e connessi che savemo ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forazogo Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Intanto nel derby modenese xe uscido un pareggin. El Varese de Sannino,..Cul ne aiuta..,infatti anche lori se presenta contro de noi falcidiadi dalle assenze,come in precedenza iera gia'capitado recentemente all'Ascoli,Pescara,Siena,Padova,Piacenza. Stavolta manca l'intero attacco titolare ,con el tandem delle meraviglie Neto Pereira e Ebagua fuori uso. Neto Pereira-Ebagua,..no parlemo de Pizza e Fighi. Come savemo,al mercato invernal i se ga priva'de Cellini. Dovessi giogar un 4-4-2, con el giovane Alemao ex Vicenza (entrado nell'affar Cellini)in attacco,supportado da Carrozza che xe un centrocampista quindi el zogassi fuori ruolo. Sempre che non vegni lanciado el baby De Luca, la zanzara, una specie de Di Natale giovine oppur de Giuseppe Rossi,un prospetto interessantissimo,vera rivelazion con 6 reti del torneo de Viareggio ,dove il Varese ga fatto ottimi risultati.El xe ga'messo in luce gia'nel campionato primavera, dove il Varese xe ai vertici con l'Inter ,che infatti ga gia'messo gli oci sul giogador,un nome da tenir in mente considerado una delle migliori promesse italiane. A centrocampo manchera'Frara e Correa, Zecchin sulle ali devi giogar stringendo i denti,dall'altra parte o Concas o Nazarevic.e in centro Corti e Osuji. Difesa in emergenza priva de un perno central come Pesoli ,padron dei meccanismi, squalificado, e anche del sostituto Figliomeni,Devi giogar Pisano,Dos Santos e Camisa,con Gepy Pugliese esterno,tanto rimpianto dai tifosi del Verona. Per quanto Sannino xe un bravo tecnico e possi far zogar la squadra col solito schieramento tattico, forzando pero'un Carrozza in attacco, xe chiaro che con la rinuncia a Pesoli in difesa ,e soprattutto la formidabile coppia titolare Neto Pereira-Ebagua in attacco ,vien perso molto del potenziale che ga fatto del Varese una realta'da quarto posto e xe un indubbio vantaggio per gli avversari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinot Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 interessanti spunti provengono dalla formazione annunciata intanto testini terzino, questa me mancava, il nostro attaccante più pericoloso viene piazzato più lontano possibile dalla porta avversaria, mossa astuta poi taddei, la celebre seconda punta veloce chiesta da salvioni a gennaio, parte dalla panca, il che definisce il nostro mercato invernale alla perfezione filkor, che era candidato ad almeno 6 ruoli, alla fine becca il posto al buon gissi, metterlo al posto di quella cazzoppa di d'ambrosio era troppo banale, meglio metterlo al posto di uno che è la negazione del calcio, come altri 5 o 6 del resto, ma almeno non combina boiate spaziali dunque davanti marchi e il pensionato, in alternativa quello psicopatico di gigi, che magari un malessere generale o un dolorino all'ultimo lo tirerà fuori sulle fasce antonelli, che non salta un terzino da 3 mesi, e el toledo blanco, pomeriggio di relax sulle fasce per loro previsione di pinot : 1-0 per loro vista ieri un'oscena sassuolo-modena il modena ha segnato al 2° minuto e poi ha letteralmente smesso di giocare contro i resti del sassuolo, a cui mancava una quantità industriale di giocatori ogni volta che vedo il modena mi chiedo come fa ad avere tutti quei punti in classifica, misteri del calcio campionato veramente scadente, essere ultimi in uno schifo simile è veramente vergognoso, il peggio è che pure lo meritiamo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atleticoiero Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Molto interessanti i interventi de forazogo e pinot, volessi aggiunger che sto Varese, tolta la coppia-gol Ebagua - Neto ((2 grandi rivelazioni) no xe tutta sta invincibile armata! Go scoltà per radio un toco de Varese - Porto e el radiocronista (de solito, no so perché i giornalisti in radio xe più competenti e sa legger meio la partida rispetto a quei paiazi che xe in TV!) ga parlado apertamente de "Varese anticalcio", de squadra che "corre, pressa, picchia e basta". Dunque non affronteremo una corazzata in stile Siena o Atalanta ma una povera che se trova, nella mediocrità generale, al quarto posto della cadetteria. Anche el tanto esaltado Sannino me sembra un valido allenador, (un che ga fatto sempre molto ben in C) ma no tutto sto guru della panca, se la squadra xe in grado solamente de "correr e menar" vol dir che come allenador no te son tutto sto genio... Mi pronostico un bel pareggin, 0 a 0 o 1 a 1, che ovviamente no servi a nessuna delle do squadre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chad9 Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Mi digo sempre quel... Se no femo la solita cagada della domenica ( opss... del sabato ;D ) e partimo col pigliio giusto ( stile trasferta ) podemo vinzer contro chiunque!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Capitano Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Mi digo sempre quel... Se no femo la solita cagada della domenica ( opss... del sabato ;D ) e partimo col pigliio giusto ( stile trasferta ) podemo vinzer contro chiunque!!! .... e che Dio te scolti !!! Condivido sempre le relazioni "nere" di Pinot che sarà anche un gran pessimista ma quasi sempre le azzecca ! Io come Sandro, finchè c'è speranza, voglio sperare in una vittoria bella rotonda che riporti un pò di umore e voglia di lottare ancora, che testini venga messo terzino o portiere, l'importante adesso è vincere !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atleticoiero Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Mi digo sempre quel... Se no femo la solita cagada della domenica ( opss... del sabato ;D ) e partimo col pigliio giusto ( stile trasferta ) podemo vinzer contro chiunque!!! El problema xe che de rifa o de rafa una cagada a partida la fazemo sempre e quasi sempre la paghemo a caro prezzo. El problema no xe de concentrazion, de voia ma de qualità della squadra che xe molto ma molto mediocre. Finché in trasferta sta ai altri impor el proprio zogo e la propria manovra (Reggina, Crotone) rivemo a collezionar discrete figure, rimanendo ordinadi e compatti, ma quando semo noi che in casa dovemo impor el nostro zogo e el nostro ritmo xe dolori, nel senso che no gavemo nissun zogador che xe in grado de dar un minimo de geometrie e un minimo de ordine (el Piacenza ga Volpi, el Modena Colucci che sarà veci ma almeno xe gente che col balon tra i pie i xe in gradod e far qualcossa), inoltre la davanti no segnemo neanche se ne lo ordina el dotor! per cui la squadra xe quela e rispecchia fedelmentei 27 punti che gavemo in classifica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chad9 Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Mi digo sempre quel... Se no femo la solita cagada della domenica ( opss... del sabato ;D ) e partimo col pigliio giusto ( stile trasferta ) podemo vinzer contro chiunque!!! El problema xe che de rifa o de rafa una cagada a partida la fazemo sempre e quasi sempre la paghemo a caro prezzo. El problema no xe de concentrazion, de voia ma de qualità della squadra che xe molto ma molto mediocre. Finché in trasferta sta ai altri impor el proprio zogo e la propria manovra (Reggina, Crotone) rivemo a collezionar discrete figure, rimanendo ordinadi e compatti, ma quando semo noi che in casa dovemo impor el nostro zogo e el nostro ritmo xe dolori, nel senso che no gavemo nissun zogador che xe in grado de dar un minimo de geometrie e un minimo de ordine (el Piacenza ga Volpi, el Modena Colucci che sarà veci ma almeno xe gente che col balon tra i pie i xe in gradod e far qualcossa), inoltre la davanti no segnemo neanche se ne lo ordina el dotor! per cui la squadra xe quela e rispecchia fedelmentei 27 punti che gavemo in classifica Son d'accordo che la maggior parte delle volte giogar fora o in casa xe' diverso... Ma el problema no xe' tanto impor el giogo... El problema xe' giogar e basta... Quel che no femo in casa... E me par che le squadre qua no vegni chiuse... Anzi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximilian Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 (edited) Molto interessanti i interventi de forazogo e pinot, volessi aggiunger che sto Varese, tolta la coppia-gol Ebagua - Neto ((2 grandi rivelazioni) no xe tutta sta invincibile armata! Go scoltà per radio un toco de Varese - Porto e el radiocronista (de solito, no so perché i giornalisti in radio xe più competenti e sa legger meio la partida rispetto a quei paiazi che xe in TV!) ga parlado apertamente de "Varese anticalcio", de squadra che "corre, pressa, picchia e basta". Dunque non affronteremo una corazzata in stile Siena o Atalanta ma una povera che se trova, nella mediocrità generale, al quarto posto della cadetteria. Anche el tanto esaltado Sannino me sembra un valido allenador, (un che ga fatto sempre molto ben in C) ma no tutto sto guru della panca, se la squadra xe in grado solamente de "correr e menar" vol dir che come allenador no te son tutto sto genio... Mi pronostico un bel pareggin, 0 a 0 o 1 a 1, che ovviamente no servi a nessuna delle do squadre Scusate ma perchè Ebagua-Neto sono 2 rivelazioni? 7 gol il primo, 5 il secondo non mi pare roba da strapparsi i capelli. Edited March 19, 2011 by Maximilian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atleticoiero Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Scusate ma perchè Ebagua-Neto sono 2 rivelazioni? 7 gol il primo, 5 il secondo non mi pare roba da strapparsi i capelli. Se te pensi che sia Ebagua che Neto fin 2 anni fa i zogava in C2, e comunque i xe titolari indiscussi de una formazion molto quadrata (quindi poco incisiva in fase de attacco) che grazie alle loro sortide in avanti i riva ad esser quarti in classifica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atleticoiero Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Son d'accordo che la maggior parte delle volte giogar fora o in casa xe' diverso... Ma el problema no xe' tanto impor el giogo... El problema xe' giogar e basta... Quel che no femo in casa... E me par che le squadre qua no vegni chiuse... Anzi... Con una difesa perforabile, un centrocampo de fabbri e un attacco anemico la vedo dura tentar de zogar a calcio... perché no cambiar sport e iscriver sta Triestina ad un torneo de scinche in salita? Saria una bela proposta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximilian Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Scusate ma perchè Ebagua-Neto sono 2 rivelazioni? 7 gol il primo, 5 il secondo non mi pare roba da strapparsi i capelli. Se te pensi che sia Ebagua che Neto fin 2 anni fa i zogava in C2, e comunque i xe titolari indiscussi de una formazion molto quadrata (quindi poco incisiva in fase de attacco) che grazie alle loro sortide in avanti i riva ad esser quarti in classifica Da questo punto di vista concordo. Soprattutto mi dispiace per Neto, scartato un paio di anni fa dai super talent-scout dell'unione Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chad9 Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Ciapar un gol ghe sta'... Ciapar un gol come quel de oggi disemo anche ghe sta'... Quel che non va xe' che no segnemo un tubo ( po' sbaiemo anche i gol za fatti... )e el ciapar gol stile Piacenza... Come iera Marchi un fenomeno dopo Padova ?... Ma per cortesia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atleticoiero Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Semo i più cisti tra i cisti, questa xe la triste realtà, se sabato prossimo no battemo el Frosinone seremo le valigie e andemo in C1 (forse) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chad9 Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Siamo apposto così. (S. Fantinel) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chompo Posted March 19, 2011 Author Report Share Posted March 19, 2011 (edited) El pensiero migliore della giornada... Caxxo! Pecà, pecà, pecà!!! El risultato con quel pugnon in stomigo a pochi minuti dalla fine, fa purtroppo vomitar. Mi però salvasi la prestazion de oggi. Per mi positiva e la migliore per certi versi delle ultime. Che certo, ga comunque fatto emerger ancora certe nostre lacune, come quela de rivar a ciapar el pero in un modo o in un altro e de far sssssai fadiga per segnar. Ma nessuna delle 2 xe una novità secondo mi, d'altronde se semo là in classifica lo dovemo proprio a tali problemi. Quindi l'unica roba che ga de far allenador e zogadori xe de continuar a lavorar per migliorar e per limar quanto più possibile queste lacune! Tentando de rivar ai play-out meio de come semo adesso. Alternative no ghe ne xe esclusa quela de calar le braghe e sventolar el drappo bianco della resa a 10 giornate dalla fine. E no xe accettabile! El Padova l'anno scorso iera za retrocesso quasi, poi ga infilado 3 vittorie e xe vegnù ai play-out a segarne. Certo quela squadra gaveva un cifra tecnica molto diversa dall'unione de sto anno, ma mì da chi vivi de calcio me aspetto che se alleni e zoghi dando quel che pol senza molar. Poi se confermeremo nelle restanti 10 giornade l'inferiorità dimostrada fin qua, amen. El pensiero peggiore della giornata... Drammatica (tra le altre...) secondo mì la question su chi zoga davanti. Drammatico veder che un zogador dalle qualità de Taddei, che comunque se allenava regolarmente a Brescia e che comunque xe qua da un mese e mezzo, no zoghi più de mezz'ora a partida iniziada. Oggi ghe xe stado preferido addirittura Della Rocca, che sto anno tra ripicche societarie, infortunelli & varie, penso sia forsi el meno in forma della rosa! Non credendo al masoschismo dei allenadori, posso solo pensar che sulle condizioni de Taddei xe ocio de soto... Oppur Salvioni xe da internar. Roba che mi faria. Ma no per motivi calcistici, ma perchè le piazzade de sto omo me fa veramente pena. Se no te son in grado de rivar in sala stampa in condizioni nervose tali da no dover riversar sui altri le tue tensioni, no sta andarghe! Oppur va in miniera anzichè viver de calcio. Edited March 19, 2011 by chompo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foresto Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Siamo apposto così. (S. Fantinel) comunque per quanto me riguarda, fintanto la matematica non ne condanna, vojo sperar !!!! la partida de oggi la salvo e risultato finale a parte, per mi xè stada una bona gara .............. certo femo fadiga a segnar, ma questa no xè una novità, semo una banda de cistoni .... no me par che altri sia fenomeni però !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximilian Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Infatti....se fa tanta fadiga a segnar, che sto 1 a zero andava difeso coi denti, con 11 omini dentro l'area se serviva. Invece..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morodesede Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Scusate ma perchè Ebagua-Neto sono 2 rivelazioni? 7 gol il primo, 5 il secondo non mi pare roba da strapparsi i capelli. Se te pensi che sia Ebagua che Neto fin 2 anni fa i zogava in C2, e comunque i xe titolari indiscussi de una formazion molto quadrata (quindi poco incisiva in fase de attacco) che grazie alle loro sortide in avanti i riva ad esser quarti in classifica Da questo punto di vista concordo. Soprattutto mi dispiace per Neto, scartato un paio di anni fa dai super talent-scout dell'unione Neto Pereira non è stato preso per problemi connessi con lo status de extracomunitario a quel tempo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morodesede Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Infatti....se fa tanta fadiga a segnar, che sto 1 a zero andava difeso coi denti, con 11 omini dentro l'area se serviva. Invece..... e mi inveze go visto un Bariti che vardava i aversari con la bala inveze de saltarghe ala gola e che ga perso la balla per volersela portar avanti de tacco sul'azion ghe gavemo ciapado el pero... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinot Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 trovo che continuar a comentar le prestazioni del'unione 'sto anno e parlar ancora de posibilità de guantar i sparegi sia una forma de masochismo podessi parlarve de della rocca che nei contropìe zà nel 1° tempo caminava tranquilamente, o de taddei che dopo 10 minuti che'l iera in campo zà no scatava più, o de d'ambrosio che xe oramai talmente cagà de zogar la bala al rocco da mandar in mona colombo che ghe la pasava, o del'alenador che no gà un difensor de butar dentro a do minuti dala fine per difender un risultato fondamentale e devi meter terzin gissi perchè che dà più afidamento de d'aiello, podessi dirve che gavemo rivà a no vinzer contro un varese che ghe mancava metà squadra e che a partida in corso gà perso el meio toco che gaveva in ataco tanto che i gà dovù butar dentro un primavera che ne gà conzà el pero, sputanada suprema, insoma podessi farve la solita loica che 'sto mona de pinot ve gà fato ogni fine setimana per anni sfogando le sue frustrazioni de alenador mancado, ma no gò più voia, nè energia, nè interese a farlo chi pol far qualcossa se dìa de far per salvar la 1^ division, che probabilmente xe una dimension anche ecesiva per 'sta cità co'i taconi sul cul che fantinel se dedichi al san daniel, che come investimenti xe la sua dimension, e no se fazzi più veder de 'ste parti xe stadi 8 ani ssai bei, anche se ssai spesso de soferenza pura, el pomerigio in curva al rocco a spudar tochi de corde vocali iera qualcossa che me dava serenità, pur co'le incazadure che nei ultimi ani iera la regola gavemo guantà in B più de quel che me spetavo, visto che posibilità de 'ndar in A no le gavevimo, 'deso comincemo un altro viaggio al termine della notte, ma fra un diese ani saremo de novo qua chissà se ghe sarà anche pinot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Quoto pinot in toto. Penso che sia poco altro de aggiunger e de far: questa squadra pol gaver tutta la più bona volontà del mondo, ma xe troppe le robe che manca per vinzer e per esser costanti. E, a questo punto, me fa rifletter anche come se "permettemo" de tenir Taddei in panca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atleticoiero Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Se dovessi scriver un post sulla partida de ieri sicuramente scriveria le solite robe che se pol trovar nei post precedenti. Volessi solo dir che gavemo becà un pero da tal De Luca, el Lionetti de turno, con la nostra difesa che se ga verto come le gambe de una baldracca, dopo metemoghe anche el fantastico drop rugbistico de Marchi diretto in Curva Furlan e te capissi come mai questa squadra xe in quella posizion la. Un solo accenno alle nostre dirette avversarie per completar un quadro veramente poco edificante: el Frosinone ga batudo el Torino, che sarà in crisi ma xe pur sempre una squadra che invoca rispetto per la sua tradizion in un stadio, el Matusa, che xe un cadin bollente e non un teatro semi-diroccado come el Rocco. L'Ascoli ga vinto el scontro diretto contro el Cittadella, pur non meritando, dimostrandose una squadra tosta pronta a lottar contro tutto e tutti pur de salvar l'Ascoli, la am de Castori se vedi e come. Anche el Porto xe risorto (che gran rima!) batendo un Albinoleffe che incomincia a perder colpi (che portieron xe Layeni!), volessi sottolinear el gran lavoro che sta fazendo Agostinelli, che da quando xe sulla panchina dei liventini sta fazendo miracoli con una squadra che-dio-me-perdoni (Rossi, Cibocchi, Mattielig, Cunico, Schiavon, Cardin...). Se el Porto dovessi salvarse, per lori xe come vinzer un scudetto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forazogo Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 l'idea del nostro mister de esser gli eredi del calcio totale de Rinus Michels stile Olanda anni '70 ga porta'anche stavolta gli avversari (o meio,quel che restava de lori) ad aver occasioni innescade dalla mania de metter in pratica difesa alta e fuorigioco. A parte l'azion de Alemao che el gioca con la nostra difesa sulla prima azion esattamente come Piccolo del Piacenza,solo che alla fine el biondin se ga'incartado per tentar l'ultimo dribbling. Ma pazzesco e inconcepibile nel primo tempo el lancio dalle retrovie della difesa varesina che pesca Carrozza il quale fa fora in velocita'tutta la difesa,el va tu per tu col portier ,dopo Malago'superado de netto in velocita' el scivola e el e casca per terra arrivando a sbilanciar Carrozza al momento che el tirava,el mato infatti inciampa,xe fa mal e devi uscir. E Pisano poco prima del pareggio vien pescado da solo a tu per tu col portier, per el colpo de testa che el manda incredibilmente fora.Solo in area, el iera. Sul gol, repete..de novo el fuorigioco fatto a remenghiz, con Cottafava (quel che el fuorigioco dovessi comandarlo..) in ritardo, e la zanzara De Luca che ringrazia. Questa tattica ga'gia'costado tante partide,in particolare quella importante col Croton,lancio addirittura del portier a scavalcar tutti e Cutolo che anche lui ringrazia.Idem con patate anche Coralli. E el Padova 5 volte con l'omo solo davanti alla porta. Appena arrivado in panca.xe ga'messo in testa de insegnar balon sopraffin a delle rape,inculcando la mania della difesa alta e dei fuorigioco come el fossi Niels Liedholm. Mi diria che prima te vedi la rosa a disposizion,e poi te decidi se le tattiche va proposte sempre e comunque, o magari se pol anche variarle ,magari anche nella stessa gara,in base agli omini a disposizion e le caratteristiche degli avversari El nostro mister pol valer piu'o meno un Strukelj, mi ghe gavessi proposto al buon Marc Tullietto de tornar qua in veste de allenador,ma dopo i me ziga che qua gavemo un luminare del balon, forse el buon Pinot "dal post nostalgico" pol capir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts