Vai al contenuto

La "Rosandrite"


chompo

Messaggi raccomandati

Se podessi far sabato 2 magari partindo de mattina, pranzar e poi tornar indrio :ehsi:

Tipo? Abbozza uno schema con orari e programma giusto per farse un'idea de cossa che te intendi Per gaver una traccia, dopo al limite ben agggiustemo a seconda dei intendimenti dei vari partecipanti (el musseto ga za dito che lui comunque no ga problemi...basta che ghe portè un toco de cioccolata :lol: )

Link al commento
Condividi su altri siti

@ cucciolina: per i percorsi no xe problemi, xe solo l'imbarazzo della scelta.

Ciapando al momento per bon l'orario de partenza che te proponi (xe de veder Starlite cossa che disi), me interessasi capir però tipo quanto tempo stassimo fora, un orario circa de rientro e che intenzioni xe per pranzo, tra sacco o appoggiarse de qualche parte.

@ sandro: che monade! Claro que si! :aracheroba: (basta però no che te se porti drio quel dell'avatar perchè me inquieta cifre...:merodolodalrider: )

Link al commento
Condividi su altri siti

Cmq se xe cucciolina mi stago casa :whistle:

Aaaah capisco...:D speremo che el boss no lavori e vegni anche lui alora, visto che par che sia bisogno de un "arbitro" :D .

Per el pranzo a sacco basta saver che el giorno prima compro el sacco :haha:

Ma te porti anche i doni come Babbo Natale però...no che te se presenti a man svode :rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

@ cucciolina: per i percorsi no xe problemi, xe solo l'imbarazzo della scelta.

Ciapando al momento per bon l'orario de partenza che te proponi (xe de veder Starlite cossa che disi), me interessasi capir però tipo quanto tempo stassimo fora, un orario circa de rientro e che intenzioni xe per pranzo, tra sacco o appoggiarse de qualche parte.

Per mi xe indifferente. Podemo portarse drio un panin o podemo fermarse a sbecolar de qualche parte ma, siccome no conosso eventuali bivacchi, no savessi cossa dir :D

Per el rientro, mi optassi per le 14.00-15.00, al massimo. No volessi camminar come un mus su per i monti. Ripeto...go una certa età e no me posso permetter :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Ok, chiaro che l'intento xe de far una gita che sia accessibile e gradevole, senza caminar come camei se qualchedun no xe abituado. Però magari lassemo star el discorso dell'età no...perchè mi che go più anni de ti secondo el tuo ragionamento alora cossa dovessi far coparme ??? :caregaintesta::rotfl:

Disemo quindi un'autonomia de un 2h 1/2 de caminada a ocio e crose? A sto punto però ve chiedo, no saria meio forse far pomeriggio, che col pranzo de mezzo stando fora non tante ore se se complica un poco le robe. Buto là eh, immaginando che sia za altri impegni probabilmente.

Dipanemo ancora questo e dopo parto con qualche proposta.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ok, chiaro che l'intento xe de far una gita che sia accessibile e gradevole, senza caminar come camei se qualchedun no xe abituado. Però magari lassemo star el discorso dell'età no...perchè mi che go più anni de ti secondo el tuo ragionamento alora cossa dovessi far coparme ??? :caregaintesta::rotfl:

Disemo quindi un'autonomia de un 2h 1/2 de caminada a ocio e crose? A sto punto però ve chiedo, no saria meio forse far pomeriggio, che col pranzo de mezzo stando fora non tante ore se se complica un poco le robe. Buto là eh, immaginando che sia za altri impegni probabilmente.

Dipanemo ancora questo e dopo parto con qualche proposta.

Per mi xe indifferente :D Podemo far anche al pomeriggio (anche se de solito me dedico alla pennichella :rotfl:)

Abbozza una proposta e, per la prima volta, me fiderò de un juventin sperando de tornar viva a casa :paiazorendo::rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

Per mi xe indifferente :D Podemo far anche al pomeriggio (anche se de solito me dedico alla pennichella :rotfl:)

Ah...se gavessi dovudo dir, mi pensavo alla venerazion ed alla preghiera del santin de Wesley :rotfl: . Vedemo i altri pareri alora. Doman sera comunque abbozzerò qualche proposta, eventualmente anche con entrambe le soluzioni.

Abbozza una proposta e, per la prima volta, me fiderò de un juventin sperando de tornar viva a casa :paiazorendo::rotfl:

Secondo mi tra i mali te convien sceglier el minore...in sto caso quindi fidarte de un ciompo...piuttosto che de un juventin... :rotfl:

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

Bon, pararia che tutti i lavori de sabato prossimo i me li ga spostadi la settimana successiva, quindi ghe son anche mi :daghe:

Ottimo! L'admin xe sempre l'admin e poi tra l'altro la tua presenza xe oltremodo gradida, perchè meti che cucciolina se meti a parlar dell'inter :noghesemo: ...mi i permessi per bannarla no li go...magari Starlite si non so...ma ti te li ga de sicuro e...BAN! :rotfl: :rotfl:

Alora no conossendove e no gavendo un'idea precisa del vostro rapporto col caminar nelle zone carsico-rosandriche, come primo approccio provasi con queste due opzioni. Vedè cossa ve par, naturalmente xe anche altre opzioni ed anche più facili o facilissime volendo (coinvolgendo la ciclabile ad esempio).

Qua go ipotizzà un ritrovo doporanzado, ma se volemo meter in mezzo anche el pasto se cambia senza problemi ;) .

Percorso A (giro a Beka-slovenia)

Ritrovo. Bagnoli inizio del sentiero dell'Amicizia, Bottazzo (25min).

Salita a Beka (slo) dal sentiero de sinistra dall'ex posto de blocco de Bottazzo. Risali la collina nel bosco a tratti fitto (suggestivo, un dei miei sentieri preferiti), a tratti salita vera. Da Bottazzo fin su un 45-50min circa (naturalmente no xe nè una gara nè un allenamento intenso e quindi se va con tutta la calma e col passo che meio aggrada). Co' se riva alla frazion gavendo un minimo de fortuna se pol far bei incontri...

Dislivello da Bagnoli un 340m circa me par.

Per el ritorno sentiero che aggira la collina dall'altro lato e che riva sempre all'ex posto de blocco de Bottazzo (30-35min). Sentiero dell'Amicizia, Bagnoli (25min).

Percorso B (giro sora al Mte Carso)

Ritrovo e salita in auto a S.Servolo-Socerb (slo)

Carrareccia verso el Mte Carso, se passa alla spianatina dove che se i lancia col parapendio, sommità del Mte Carso, se prosegui per el sentiero verso el "belvedere" (50-60 min). Se ciapa a dx costeggiando el monte col sentiero 39 e scendendo un po' fin alla sella del Mte Carso, se prosegui un breve tratto nel bosco e poi se riguadagna una delle varie carrarecce che xe in quelle zone sopramonte e se ritorna verso S.Servolo (60-70min). Gavendo un po' de fortuna anche in questo percorso se pol trovar qualche amico...

Dislivello 100m o forse neanche meno.

El percorso A xe più breve ma più intenso per via della salita e della discesa. Più naturalistico.

El percorso B xe più lungo, ma no presenta quasi nessuna difficoltà (un pochi de grembani sul sentiero costeggiando el monte) e permetti de gironzolar per el Mte Carso senza salirghe a piedi da sotto. Xe bella la vista da su, naturalmente l'optimum xe una giornada ben serena (piova o bora el giorno prima). Più paesaggistico.

P.S. I tempi che go provado ad indicar xe proprio circa eh, suscettibili de cambi anche de 10 min in più o in meno, perchè mi me cavo l'orologio prima de partir e lo rimetto co' monto in auto per tornar casa.

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

Sul rischio piova no go idea bisognasi consultar mr.meteo Alvin. Per el nautico al momento par poco probabile, ma Alvin credo daghi maggiori garanzie.

Se piovi femo scattar el piano B e andemo a far un rebechin de prosuto e imbozzettarse con un bon Teràn ? Ahahaha :rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

Bon femo un ritrovo tipo per le 14.45 all'antro de Bagnoli, ok? (dove che xe el canestro, là dell'azienda de itticoltura, drio al parcheggio del teatro sloven)

Per che giro far tanto podemo anche decider al volo e anche se volemo andar su a S.Servolo coi auti, no xe che femo tutta sta strada in più ;) .

Cortesemente se un tra voi se offri volontario che ghe scrivo in privato. Mi no go smartphonesssss, no son collegado h24, quindi al caso no se sa mai per una qualche comunicazion dell'ultima ora, sia per mi che per voi, lassasi ad uno della "banda" el mio numero del cell

Link al commento
Condividi su altri siti

Cortesemente se un tra voi se offri volontario che ghe scrivo in privato. Mi no go smartphonesssss, no son collegado h24, quindi al caso no se sa mai per una qualche comunicazion dell'ultima ora, sia per mi che per voi, lassasi ad uno della "banda" el mio numero del cell

Te go lasado un mp con el mio cell :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Cortesemente se un tra voi se offri volontario che ghe scrivo in privato. Mi no go smartphonesssss, no son collegado h24, quindi al caso no se sa mai per una qualche comunicazion dell'ultima ora, sia per mi che per voi, lassasi ad uno della "banda" el mio numero del cell

Te go lasado un mp con el mio cell :D

Ottimo, grazie. Ricevudo e ricambiado.

EDIT:

per trovarse no xe problemi diria. Mi dovessi esser in grado de riconosser Starlite e Sandro de cui go visto qualche picia foto qua in forum, mentre de cucciolina ignoro le sembianze. Ma ad ogni modo per voi xe una passeggiata...giacchè a mio modo son come dir...inconfondibile! :merodolodalrider:

Modificato da chompo
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×