chad9 Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Penso che oggi gavemo fatto una roba mai vista... gavemo riva' pareggiar gavendo in campo 11 FANTASMI... Cio' de solito se disi no so... Godeas inesistente... o oggi gavemo gioga' in 10 perche' Longoni no ga' toca' bala... O robe del genere... Ma veramente oggi xe' stai tutti nulli... E gavemo pareggia'... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atleticoiero Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 (edited) Dai higlights se ga visto che gavemo combinà de più in 11 contro 11 che in 11 contro dieci, semo una squadra schizofrenica Edited April 9, 2011 by atleticoiero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 (OT) Ho rinominato il titolo della discussione creata dal buon chad La mia cronaca è invece qua: http://www.elsitodesandro.it/invboard/index.php?showtopic=11780 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts