dido76 Posted August 7, 2011 Report Posted August 7, 2011 Dopo l'ottima grigliata in sti giorni stavo pensando che xè sai che no femo un altro genere de incontro...ogi "ciacolando" su fb con renè e arlon anche lori ga proposto la stesa roba: Osmizada canterina... xkè xè sai tempo che no femo una serata in osmiza a son de cantade triestine... renè proponeva una dele prossime domeniche... cosa pensè? ah si... servi qualchedun che soni la chitara Quote
Renè Posted August 7, 2011 Report Posted August 7, 2011 Aderisco con l'asterisco! Mularia, feve vanti... dei, na bela osmizada come ai veci tempi... desso xè l'ora dela riscossa (no dela riscossion)! René Pepé Quote
Stefano79 Posted August 7, 2011 Report Posted August 7, 2011 (edited) Per mi va ben quando e dove volè Edited August 7, 2011 by Stefano79 Quote
gimmi Posted August 7, 2011 Report Posted August 7, 2011 non podessi mancar ad una simile occasione, xe parecchi anni che non me esibisco nel repertorio de canzoni triestine in osmizza, e l'idea de rifarlo me fa piazer, qundi basta dirmedo giorni prima, dopo el 28 agosto, e ghe sarò senz'altro. E se dopo se vol aggiunger qualcosa dal repertorio della vecchia gogliardìa, ben venga.. gaudeamus igitur Quote
SandroWeb Posted August 7, 2011 Report Posted August 7, 2011 Volentierissimo, ghe stago Organizzè pur, gavè el mio benestar Quote
Starlite Posted August 8, 2011 Report Posted August 8, 2011 Inveze che "el mio benestar" go letto "el mio bestemiar" Quote
dido76 Posted August 8, 2011 Author Report Posted August 8, 2011 Inveze che "el mio benestar" go letto "el mio bestemiar" ahahhahahaha... Quote
polpetta Posted August 9, 2011 Report Posted August 9, 2011 ara che forsi rivo vignir anche mi ancora per qualche mese me servirà un passaggio chi?dove?quando?come?perchè? Quote
Cazzaballe Posted August 9, 2011 Report Posted August 9, 2011 Hmm ottima idea Se rivo vegno volentieri, ma de domenica sera no gaverò problemi spero Quote
zalzi Posted August 11, 2011 Report Posted August 11, 2011 scuseme, ma posso farve una domanda? de dove vien sta idea che in osmica cori per forza cantar? mi no vado spesso in osmica, ma ogni volta che ghe vado ghe xe sempre almeno un grupeto de persone che pensa de cantar, ma che in realta' no fa altro che zigar, stonando atutale'. mi me piasi sai scoltar la gente che canta e che sa cantar, ma, senza offesa, certi in osmica i faria solo che ben a star ziti. vaben che lori se diverti, ma forsi no i se rendi conto che i altri no se diverti per niente a scoltarli. insomma, spero che voi se de quei che sa cantar. altrimenti dime quando che ande', che stago lontana in ogni caso... buon divertimento! Quote
Stefano79 Posted August 11, 2011 Report Posted August 11, 2011 Vien anche ti con noi no? Per mi per tradizion l'osmica xe un posto dove se bevi e se canta. No servi esser Sinatra, no xe un logo dove la gente dovesi scandalizzarse se uno sbaglia una nota Quote
zalzi Posted August 12, 2011 Report Posted August 12, 2011 Vien anche ti con noi no? Purtroppo son de quei che no sa cantar. Quote
dido76 Posted August 12, 2011 Author Report Posted August 12, 2011 Purtroppo son de quei che no sa cantar. xkè noi si? però se divertimo, questo xè el nostro spirito Quote
SandroWeb Posted August 12, 2011 Report Posted August 12, 2011 No me par che qua dentro ghe sia tenori o baritoni Quote
dido76 Posted August 14, 2011 Author Report Posted August 14, 2011 cosa ve par de far domenica 4 settembre ? cusì vien anche gimmi che ga scrito che el pol dopo el 28agosto. per dove proponè voi, mi no go alba dele osmize Quote
giuli Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 per mi ook ...forse di sabato andrebbe ancor meglio x chi di lunedì lavora cmq per me no problems Quote
Renè Posted August 15, 2011 Report Posted August 15, 2011 Otimo anca for me! Spetemo adesioni/conferme de parte dei altri interessadi. Se pol zà tirar zò na lista? A presto... se agiornemo. P.s.: Mi gavevo pensà al teritorio de Muja, tanto per cambiar... proprio sora Punta Sotil che ne xè dò cocole: la famosa osmiza de Scheriani, in zima al montisel, co' n'ampia vista sul mar (se vedi squasi tuta l'Istria). E, poco più in abasso, ghe ne xè n'altra cocoleta, sempre al'averto. Resta solo de veder se le xè, per l'apunto, averte. Un saludon, muloni Quote
dido76 Posted August 31, 2011 Author Report Posted August 31, 2011 (edited) mularia, no go ancora capido se domenica 4 settembre qualchedun partecipa femo o rimandemo a data da decider? Edited August 31, 2011 by dido76 Quote
Renè Posted September 1, 2011 Report Posted September 1, 2011 Se qualchidun ga voia, bon, altrimenti se metemo d'acordo mi, Dido e magari Arlon (se pol) per trovarse magari in pochi ma boni come che se disi, e se divertimo e femo casin istesso. Resta de veder se se riva far sto sabato. Certo, vardo le osmizade con Malto e company (ale quali, purtropo, mi no ghe iero), e me piaseria tanto organizar na roba compagna, più vanti. Quote
Renè Posted September 1, 2011 Report Posted September 1, 2011 Ok, alora prossimo sabato? Chi saria interessado, zonti pur qui el suo nick-name, nei prossimi giorni . Quote
Recommended Posts