Jump to content

[recensione] Le crociate


Matt

Recommended Posts

Allora, premetto che mi me piasi sti filmoni epici, i Kolossal ecc... :DDDD

Parladno del film, posso dir che el xe sai ben fatto, se riconossi in piena lo stile de ridley Scott (regista de Il Gladiatore), le scene, le battaglie , gli ambienti e tutto quanto...

El film comincia in maniera forsi, anzi, sicuramente tropo veloce...infatti nella prima mezz'ora sembra de veder una soap a velocità notevolmente superiore e con un poco piu de sangue..

Ghe xe balliano (Orlando Bloom) ghe fa el ferrador de cavai e ghe xe appena morta la moie, riva alcuni crociati , fra i quali suo pare che mai gaveva visto e che da quel che se capissi lo gaveva messo al mondo in maniera un poco.."possessiva"... el ghe domanda scusa e dopo un secondo de andar con lui a gerusalemme....lui rifiuta cortesemente e el gruppo de crociati parti...

la sera el prete del villagio lo va a atrovar disendoghe che el ga de combatter perche su amoie la xe all'infenro poiche la xe suicida e quidni solo lui, andando a combatter el pol salvarla...finissi tutot in lite e balliano copa el prete, scappando poi e raggiungendo el pare e i suoi crociati.

qui, i lo vien a zercar dei soldati per arrestarlo, ma ne vien fora una lotta e mori due crociati (tra cui el più figo de tutti...el tedescon de due metri, con due brazzi come tronchi, che el combatteva con una freccia in gola) e vien ferido el pare...i riva però a proseguire a rivar messina, da dove che partiva le navi per la terra santa...qui el pari, in agonia, lo nomi na suo erede, barone o qualcossa del genere e el mori.

El se imbarca e durante el viaggio la nave se cappotta...ovviamente riumani vivo solo lui (senz aperder gnanca la spada) e un caval... :confused:

el parti e dopo un duello riva a gerusalemme...

qui el conossi un poche de persone, el re lebbroso (personaggio mistico e shickkissimo :p) el maresciallo e altri crociati...scorpi che suo pare gaveva delle terre e se trasferissi li, rendendo fertile la terra arida ecc..ecc...el xe ...lavora la futura regina, fin a che no mori el re e vien fora la guera!

el grosso dell'esercito, guidado da un re incapace, el vien sterminado e quindi resta lui a difender la zittà...praticamente da solo!

se accorgi de questa piccola difficoltà e quindi nomina cavalieri tutti i cittadini! :clap:

inizia l'assedio dei saraceni, molto numerosi e sai forti, ma con vari trucchi e stoicismo indicibile el riva a respingelri per diversi giorni, fin quando no se versi una breccia nelle mura e inizia el scontro sul campo...i combatti, per un poco, ma alla fine, i decidi de accordarse....la città vien lassada ai saraceni e tutti i cristiani pol far ritorno a casa...in europa.

el film finissi praticamente qui...un ultima scena, sai cocola, co el torna al suo paesetto co la regina (che ga però rinunciado al titolo per star con lui) riva un novo gruppo de crociati ch ezerca lui...ma gh erispodni che xe el maniscalco...e l'altor e mi son el Re dì'inghilterra...e mi son le maniscalco....e qua finissi...

bel film...soprattuto la seconda metà...

Link to comment
Share on other sites

no..no xe un americanda....xe sai ben fatto, se te ga visto el gladiatore, te riconossi el stile del regista...ottime ricostruzioni e riproduzione delle battaglie....xe sai profondo comunque el film....mi me ga fatto sai pensar el putno de vista "teologico" ovvero i faseva che entrambe le parti le se moveva spinte da i stessi ideali...ovviamente i iera galvanizzadi e esageradi al massimo, ma una frase che se senti spesso xe:

DIO LO VUOLE

ovviamente studiada da coloro che manovrava i omini, ma xe interessante el fatto che la diseva sia cristiani che quei altri...i arabi...

mi consiglio de andar a veder! :bye:

Link to comment
Share on other sites

el film xe bel e storicamente corretto, non gaveria mai pensado visto che a farlo se stà un american...anche dal punto de vista religioso xe corretto e fa veder come i talebani un tempo eravamo noi. el mondo gira e i mone i fa a turno per far cazzade purtroppo.

sicuramente sconsigliado a chi non ha un minimo di cultura religiosa, go sentido commenti incredibili in sala, gente che diseva che el iera sicuramente musulman el regista, che i cristiani iera brava gente ecc...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×