Jump to content

I LOCAI DE TRIESTE


Recommended Posts

Lancio sta discussion per risolver un annoso problema qua a TS... cossa far de sera? In che locai andar? Dove se magna ben e se scolta bona musica? Propongo che ognidun daghi el proprio contributo alla collettività segnalando i propri locai preferiti... magari con qualche consiglio su qualche pietanza o petes tipico...

(si, lo so, penso sempre a magnar!)

Allora:

PUB:

- Footlights (piazza Venezia): camerieri cocoli, se paga relativamente poco. Consiglio el panin Venere (pomodoro mozzarella e prosciutto crudo). I ga Coca e no Pepsi (per i sofistici come mi). Bonissime le crepes alla Nutella!!!

- Goblin (sotto l'Università): in realtà xe una ludoteca e tutti imagino la conosse. L'ambiente xe un poco spartano e el casin rimbomba una cifra, i zoghi xe quasi tutti sfasciadi, le partide de Sky xe senza audio... però i ga i calcetti, i panini costa pochissimo e le patatine xe fatte in casa!!!!

GELATERIE:

-Zampolli (via Ghega): no servi commenti. El gusto biscotto xe eccezionale. Poi xe verdo ogni giorno fin la una de notte... però 1,10 euri a pallina xe un poco esagerato!

- Quaquaraqua (viale d'Annunzio): la migliore in assoluto. Gelateria e graniteria siciliana, con la panna montata FATTA A MAN e la cioccolata fusa (o la nutella fusa) invece del sciroppo zuccherosissimo Fabbri... in più Gianni e i altri xe cocolissimi, e i ga anche Sky. Pecca che i xe in una zona sfigada...

-Arnoldo (Opicina): bonissima la coppa Ciocco con el cioccolato caldo che se indurisi... troppa roba

Link to comment
Share on other sites

E so, per i locai a Trieste xè sempre sta un problema. Mi no go posti fissi, me piasi alternar. Vado ogni tanto al Tender, in genere de venerdì perchè xè musica dal vivo, oppur i soliti baracchini de Sistiana, ma deso con la storia che i sera la strada xè grave anche là. Al Goblin vado anche ogni tanto, xè coccolo, pien de gioghi, ga el calcetto e no costa niente. Un posto simile, anche se no go visto zoghi da tavolo, xè la tana dell'orso a Servola, tacà alla ferriera. E poi se gira...la serata ormai bisogna inventarsela :D

Link to comment
Share on other sites

PUB:

piopao - gretta vicin capolinea 26, se pol zogar come al goblin, ma ga panini secondo mi migliori ed anche i gioghi sai sai tegnudi meio.. cheeseburger come panin e cio i nomi dele bire no me ricordo.. male male..

i camerieri xe cocoli, la parona vecia ranzida..

tormento - el piu bon posto x magnar crep e panini de trieste.. ga anche un spazio all aperto sempre ulmo.. due robe negative i prezi (i panini xe sui 5.00 + 10% servizio) e che no xe el num de tel sula guida x prenotar. el xe in via revoltella andando in su prima dela stuparich.

GELATERIE:

vitti - pasagio santandrea, no servi commenti credo

pinguino - la dell acquario (x i forestieri) carigo de gente ma in bona posizion x passeggiate

DOPO SERATA:

sistiana mare d'estate - con le barachete ed el pepe nero

bowling - sistiana ma desso chiuso

karma - discoteca subito dopo el confin de rabuiese, economica ma coccola

academia biliardi - via s.francesco alta

Link to comment
Share on other sites

DOPO SERATA:

sistiana mare d'estate - con le barachete ed el pepe nero

bowling - sistiana ma desso chiuso

forsi me son sbaiado...no so se el xe serà..i sta fasendo lavori....quindi no ghe xe la parte esterna..ma credo che dentro el sia ancora verto :rolleyes:

perdonime trert...

Link to comment
Share on other sites

con oggi l'hiphop xe sotto sequestro...un altro che se ne va :D

quel de barcola crollà :lol:

sistiana invivibile finchè non i verzi de novo il bagno per i posteggi :wacko:

rimani i soliti bar, pub e localetti de fighetti in bariera,mi no go una gran vita notturna ma effetivamente la situazion xe grave...vederemo oggi dove andarò a parar :testadamuro:

Link to comment
Share on other sites

Bunker (Aurisina); ghe go fato la sazia de quel local...ma devo dir ke xe bel; e in più de estate ga un giardin sula corte sai cocolo. come magnar consiglieria i piati ke xe bei sazi (ma anke i panini se difendi).

ex Baracca (vizin costalunga): el posto xe un poco spartan ma te ga sky e panini sazi (tra cui uno ke nn me ricordo el nome ma ke xe enorme).

per le gelateria devo dir ke la quaquaraqua xe sai bona; consiglio el ciccolato imbottito (soprattutto come antidepressivo :D )

ma anke quela ke xe là dela fieta (viale Ippodromo) i fa boni gelati

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×