Giada Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 Lancio sta discussion per risolver un annoso problema qua a TS... cossa far de sera? In che locai andar? Dove se magna ben e se scolta bona musica? Propongo che ognidun daghi el proprio contributo alla collettività segnalando i propri locai preferiti... magari con qualche consiglio su qualche pietanza o petes tipico... (si, lo so, penso sempre a magnar!) Allora: PUB: - Footlights (piazza Venezia): camerieri cocoli, se paga relativamente poco. Consiglio el panin Venere (pomodoro mozzarella e prosciutto crudo). I ga Coca e no Pepsi (per i sofistici come mi). Bonissime le crepes alla Nutella!!! - Goblin (sotto l'Università ): in realtà xe una ludoteca e tutti imagino la conosse. L'ambiente xe un poco spartano e el casin rimbomba una cifra, i zoghi xe quasi tutti sfasciadi, le partide de Sky xe senza audio... però i ga i calcetti, i panini costa pochissimo e le patatine xe fatte in casa!!!! GELATERIE: -Zampolli (via Ghega): no servi commenti. El gusto biscotto xe eccezionale. Poi xe verdo ogni giorno fin la una de notte... però 1,10 euri a pallina xe un poco esagerato! - Quaquaraqua (viale d'Annunzio): la migliore in assoluto. Gelateria e graniteria siciliana, con la panna montata FATTA A MAN e la cioccolata fusa (o la nutella fusa) invece del sciroppo zuccherosissimo Fabbri... in più Gianni e i altri xe cocolissimi, e i ga anche Sky. Pecca che i xe in una zona sfigada... -Arnoldo (Opicina): bonissima la coppa Ciocco con el cioccolato caldo che se indurisi... troppa roba Quote
Stefano79 Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 E so, per i locai a Trieste xè sempre sta un problema. Mi no go posti fissi, me piasi alternar. Vado ogni tanto al Tender, in genere de venerdì perchè xè musica dal vivo, oppur i soliti baracchini de Sistiana, ma deso con la storia che i sera la strada xè grave anche là . Al Goblin vado anche ogni tanto, xè coccolo, pien de gioghi, ga el calcetto e no costa niente. Un posto simile, anche se no go visto zoghi da tavolo, xè la tana dell'orso a Servola, tacà alla ferriera. E poi se gira...la serata ormai bisogna inventarsela Quote
trert Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 PUB: piopao - gretta vicin capolinea 26, se pol zogar come al goblin, ma ga panini secondo mi migliori ed anche i gioghi sai sai tegnudi meio.. cheeseburger come panin e cio i nomi dele bire no me ricordo.. male male.. i camerieri xe cocoli, la parona vecia ranzida.. tormento - el piu bon posto x magnar crep e panini de trieste.. ga anche un spazio all aperto sempre ulmo.. due robe negative i prezi (i panini xe sui 5.00 + 10% servizio) e che no xe el num de tel sula guida x prenotar. el xe in via revoltella andando in su prima dela stuparich. GELATERIE: vitti - pasagio santandrea, no servi commenti credo pinguino - la dell acquario (x i forestieri) carigo de gente ma in bona posizion x passeggiate DOPO SERATA: sistiana mare d'estate - con le barachete ed el pepe nero bowling - sistiana ma desso chiuso karma - discoteca subito dopo el confin de rabuiese, economica ma coccola academia biliardi - via s.francesco alta Quote
Matt Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 DOPO SERATA: sistiana mare d'estate - con le barachete ed el pepe nero bowling - sistiana ma desso chiuso forsi me son sbaiado...no so se el xe serà ..i sta fasendo lavori....quindi no ghe xe la parte esterna..ma credo che dentro el sia ancora verto perdonime trert... Quote
Giada Posted June 4, 2005 Author Report Posted June 4, 2005 confermo, i ga cava la pergola e el minigolf ma el bowling, la pizzeria e la sala giochi xe ancora verti e attivi! Quote
tommy781 Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 con oggi l'hiphop xe sotto sequestro...un altro che se ne va quel de barcola crollà sistiana invivibile finchè non i verzi de novo il bagno per i posteggi rimani i soliti bar, pub e localetti de fighetti in bariera,mi no go una gran vita notturna ma effetivamente la situazion xe grave...vederemo oggi dove andarò a parar Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 per i panini da segnalar anche l'hop store! bonissimi, ma se te son al sabato, che xe ulmo de gente fora, allora bisogna armarse de santa pazienza... ma merita! Quote
trert Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 mannaggia matt.. sa che partidon se tiravimo mercoledi cio... segnalo anche mi l'op store anche se a chi no ghe piasi panzetta la scelta dei panini nel menu se restringi molto! Quote
The Rock Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 e nessun me cita Marino?!?...andemo dei muleria....ghe passo almeno un tre volte alla settimana a bever calicetti......poi ieri sera iero a Grignan e no xe niente mal.... Quote
saretta Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 A trieste ormai ghe son poco e solo a Sistiana me son sempre divertida realmente.... Cmq se vole dei suggerimenti x andar fora ts, chiedeme pur Quote
trert Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 marino no me piasi.. forsi xke go 20ani e no xe sai mularia dela mia età .. e i calicetti xo me li fazo spesso e volentieri! Quote
Juliet Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 Bunker (Aurisina); ghe go fato la sazia de quel local...ma devo dir ke xe bel; e in più de estate ga un giardin sula corte sai cocolo. come magnar consiglieria i piati ke xe bei sazi (ma anke i panini se difendi). ex Baracca (vizin costalunga): el posto xe un poco spartan ma te ga sky e panini sazi (tra cui uno ke nn me ricordo el nome ma ke xe enorme). per le gelateria devo dir ke la quaquaraqua xe sai bona; consiglio el ciccolato imbottito (soprattutto come antidepressivo ) ma anke quela ke xe là dela fieta (viale Ippodromo) i fa boni gelati Quote
Stefano79 Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 e nessun me cita Marino?!?...andemo dei muleria....ghe passo almeno un tre volte alla settimana a bever calicetti......poi ieri sera iero a Grignan e no xe niente mal.... Xè vero, el fragolino de Marino xè insuperabile... Quote
cucciola Posted June 7, 2005 Report Posted June 7, 2005 per i panini da segnalar anche l'hop store!bonissimi, ma se te son al sabato, che xe ulmo de gente fora, allora bisogna armarse de santa pazienza... ma merita! col panin i te dà anche le patatine omaggio Quote
The Rock Posted June 7, 2005 Report Posted June 7, 2005 sabato iero a grignan ke se ga rivela una buona alternativa a sistiana, quantomeno adesso ke la i parcheggi te li vedi col binocolo... Quote
Recommended Posts