Vai al contenuto

Triestina-Pescara 3-0


Messaggi raccomandati

-Pubblico stupendo (13 mila persone, semo tornadi ai tempi de quando ierimo campioni d'inverno)

-Squadra con le palle cubiche e finalmente convincente (aldilà dei soliti errori che femo, ma stasera gavemo fatto 3 gol...iera da mesi che no se segnava cussì)

-Sferzata de ottimismo e de speranza

Doveva esser el nostro funeral, gavemo posticipado le eventuali esequie de 15 giorni: giogando con questa determinazion e con questa voia de salvarse (la quale me ga stupìdo tantissimo, onore e merito alla squadra) ghe la podemo far contro i magnagati, che oltretutto arriverà a Trieste con la scoppola rimediada ad Arezzo. E no sarà sempre i gol al 94' de Margiotta che podarà salvar el cul ai vicentini...

TRIESTINA-PESCARA 3-0: la cronaca

Link al commento
Condividi su altri siti

Iera molti de + de 13.000, circa 18.000...

Ieri sera go avudo la comunicazion ufficial del pubblico presente in sala stampa...no penso che i se sia sbaiadi :D Cmq ga toccado quasi quota 14 mila...

Ma guarda parlando con tutti in curva gavemo ditto sui 18.000, per mi 13.000 xe impossibile basta veder la gradinata stracolma, la curva esaurida e la tribuna che cussì piena non la iera mai....se col Siena 2 anni fà iera 18.000 oggi forsi ierimo de +!! Poi se el stadio tien 30.000 e passa xe impossibile che non ierimo neanche la metà della capienza...

Link al commento
Condividi su altri siti

Go sentì l'intervista a Viscidi, allenador del Vicenza: el ga dito che el xe molto preoccupado perchè in questo periodo i ga grossi problemi ai quali se aggiungi anche quel psicologico visto che no i risciava i play out fino a ieri. Inoltre ghe xe anche el problema espulsioni (2) che peserà bastanza. Da come che el parlava me sembrava de capir che ghe devi esser dei problemi importanti in spogliatoio... Secondo mi col Vicenza podemo farghela... Dei tre xe l'avversario più facile in questo momento.

X Sandroweb: te ieri sora al commentator de Sky ieri? Perchè a un certo punto all'inizio de un secondo tempo se ga sentì un "No! No! " e altre robe che non go capì e me pareva che te fossi ti... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Veramente una stupenda partida...in qualche frangente da cardiopalma.

iero molto combattuda se andar in stadio o no, ma mio moroso me ga convinto e ga valso la pena. Al secondo gol gavevo le lagrime, al terzo urlavo come na matta. Alla fine dopo tanto tampo cantar emozionada "una fresca bavisela"

Grazie muli, grazie ..... e un grazie particolare anche a Dattilo, finalmente un arbitro decente!

Link al commento
Condividi su altri siti

X Sandroweb: te ieri sora al commentator de Sky ieri? Perchè a un certo punto all'inizio de un secondo tempo se ga sentì un "No! No! " e altre robe che non go capì e me pareva che te fossi ti... :D

Come posizion mi son sempre due file più sora de quei de Sky :D Iera sai bella ( :rolleyes: ) gente ieri sera. Iera un paio de lori che bestemmiava grassamente, mandando in mona i zogadori a ogni balla persa :wacko:

Link al commento
Condividi su altri siti

Bella partita.. niente da dire.. grandi emozioni.. e grandissimo e divertentissimo il tipo al mio fianco in curva!!! :wub::D:wub:

:bye:

... e che dire della giovine più tesa de mi che la se ga fatta tutta la curva perchè volevo stare in pie? :ave:

Grassie a Iaga e Sandro - inseguimenti da Bo e Duke nel dopopartita, ma te sa che alla fine non me ga portà le patatine, al Red Baron, e i voleva che le pagassi? :incazzado: - , vi devo birre a fiumi! :petesoni:

E adesso AVANTI UNIONE, sfondare i magnagatti! :aaaaaatttillla:

d.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×