Jump to content

Recommended Posts

Posted

Stemo ancora recuperando le forze dopo lo stress de l'ultima partida de campionato che za se comincia parlar de mercato.

Legendo stamatina sul bugiardelo (per quel val sto giornal) sembra che Attilio Tesser dovessi andar via.

A prescinder dal fatto che non me xe sta mai tropo simpatico, resta comunque un bravo alenador.

Ora me chiedo (e ve chiedo, visto che in materia de Triestina savè più de mi)

se mister Tesser dovessi andar via, chi podessi esser el suo degno sostituto??

Posted

Girava qualche nome ancora mesi fa (Maran e Buffoni tra tutti) ma adesso xe de veder cossa deciderà Tonellotto: sicuramente Tesser xe difficile che resti, questo sì.

:bye:

Posted

mah, secondo mi Tesser xe un "discreto" allenador, ga commesso alcuni errori che ga stentà a correggerli.

Un nome che me piasessi tanto saria Cavasin, e el mio pupillo Glerean... Daria una opportunità a Reja, Torresani e Di Carlo...

Maran non lo conosso ben, i me ga ditto belle robe su de lui ma non posso dar un giudizio

Buffoni non me entusiasma, piuttosto me tegno tesser.

Certo, se rivassi un de quei due che go ditto... :ave:

Posted
Go appena visto su Rai3 un'intervista a Pecorari che va via.

Forsi son l'unico che no sa dove el va, ma qualchidun pol illuminarme?

Tnx

AloHa

Vico

El va a Lecce

Posted

buffoni?

no me piasi come nome... :down: magari come allenador pol esser valido..ma el nome no me par una garanzia B)

prima, go snetido intervista a tonnelotto, dove el disi che no andarà via gnisun, se no quei gia sicuri...ma riverà 4-5 acquisti... e s e punterà alla A ... O| el xe...fora d elui :doh: , staremo a veder :clap:

Posted

MaTT Te sa chi xe Buffoni??? L'allenator dela Triestina nei anni 80, quei de Totò De Falco

PERO' NO LO VOIO :linguaccia::linguaccia::linguaccia:

Cavasin me ispira,però speravo Ezio Rossi

Posted
MaTT Te sa chi xe Buffoni??? L'allenator dela Triestina nei anni 80, quei de Totò De Falco

PERO' NO LO VOIO :linguaccia::linguaccia::linguaccia:

Cavasin me ispira,però speravo Ezio Rossi

orca..che bianca ghe go tirado! :rotfl: e bom...el nome no me ispira comunque :rotfl:

Posted

Visto che Tonel8 sta riciamando vecie glorie (DeFalco e Gube) se pol pensar a Costantini? Sempre se el xe libero...

E Cesare Maldini? Triestin con grande esperienza coi giovani visto che ga guidà l'Under21 a tre titoli europei.

Posted

Costantini personalmente no me piasi come allenador: l'ultima stagion a Catania ga perso de man la squadra, pur gavendo molti zogadori forti (inevitabile el suo esonero). Maldini invece credo che gabi un contratto troppo oneroso per la Triestina