Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Stemo ancora recuperando le forze dopo lo stress de l'ultima partida de campionato che za se comincia parlar de mercato.

Legendo stamatina sul bugiardelo (per quel val sto giornal) sembra che Attilio Tesser dovessi andar via.

A prescinder dal fatto che non me xe sta mai tropo simpatico, resta comunque un bravo alenador.

Ora me chiedo (e ve chiedo, visto che in materia de Triestina savè più de mi)

se mister Tesser dovessi andar via, chi podessi esser el suo degno sostituto??

Link al commento
Condividi su altri siti

mah, secondo mi Tesser xe un "discreto" allenador, ga commesso alcuni errori che ga stentà a correggerli.

Un nome che me piasessi tanto saria Cavasin, e el mio pupillo Glerean... Daria una opportunità a Reja, Torresani e Di Carlo...

Maran non lo conosso ben, i me ga ditto belle robe su de lui ma non posso dar un giudizio

Buffoni non me entusiasma, piuttosto me tegno tesser.

Certo, se rivassi un de quei due che go ditto... :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

buffoni?

no me piasi come nome... :down: magari come allenador pol esser valido..ma el nome no me par una garanzia B)

prima, go snetido intervista a tonnelotto, dove el disi che no andarà via gnisun, se no quei gia sicuri...ma riverà 4-5 acquisti... e s e punterà alla A ... O| el xe...fora d elui :doh: , staremo a veder :clap:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×