Maurice Inviato 4 Luglio 2005 Segnala Inviato 4 Luglio 2005 El Picolo de oggi riporta la notizia che el pres. Tonno ga criticà duramente el Triestin Purosangue Nicola Princivalli disendo che finchè nol metti la testa a posto no ghe rinnova el contratto. In particolare lo ga accusà per le proteste durante Triestina-Vicenza del 28 maggio per el furto dei magnagatti con la punizion de Margiotta... Ora, Muli no se pol dir che sia un gran giogador, però xe sempre un Triestino e come tale me dispiaseria lassarlo andar via per la terza volta in 4 anni. El ga ricucì lo strappo con la tifoseria,tanto che in quel de vicenza el xe vignù (chi iera ga visto) a chieder l'inno e poi a cantarlo insieme a noi. Gavessi fatto sta roba tre anni fa e se gavessi ritrovà con un ocio nero,preso a cinghiate . Per cui più per un riferimento della Triestinità nella Triestina,spero l'ingaggio a Princi venga rinnovato... e magari che nol fasessi esplodere el suo buon sinistro per farne far una scalata verso la serie A Cita
Matt Inviato 4 Luglio 2005 Segnala Inviato 4 Luglio 2005 te ga razon...anca mi me fa piaser se el resta! Cita
Born to run Inviato 4 Luglio 2005 Segnala Inviato 4 Luglio 2005 Voio anche mi + triestini possibili nell'unione!! Cita
Maurizio72Ts Inviato 4 Luglio 2005 Segnala Inviato 4 Luglio 2005 Voio anche mi + triestini possibili nell'unione!! quoto Cita
borino Inviato 4 Luglio 2005 Segnala Inviato 4 Luglio 2005 Ricordiamoci che Princi era nel Messina ed ha contribuito alla sua promozione in serie A. Il tonno ...a mare Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 4 Luglio 2005 Segnala Inviato 4 Luglio 2005 me dispiasessi, perchè xe sta un che - pur non essendo maradona - el se ga sempre impegnado. quindi spero che resti; ma se devi rivar gente meio... me dispiasi, questo xe el calcio. Cita
Cor^ Inviato 5 Luglio 2005 Segnala Inviato 5 Luglio 2005 Anche a mi me faria pioazer che resti...in panchina xò Cita
iaga Inviato 5 Luglio 2005 Segnala Inviato 5 Luglio 2005 Anche a mi me faria pioazer che resti...in panchina xò Ahahahhahah come non esser pienamente d'accordo?!!??! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.