Maurice Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 El Picolo de oggi riporta la notizia che el pres. Tonno ga criticà duramente el Triestin Purosangue Nicola Princivalli disendo che finchè nol metti la testa a posto no ghe rinnova el contratto. In particolare lo ga accusà per le proteste durante Triestina-Vicenza del 28 maggio per el furto dei magnagatti con la punizion de Margiotta... Ora, Muli no se pol dir che sia un gran giogador, però xe sempre un Triestino e come tale me dispiaseria lassarlo andar via per la terza volta in 4 anni. El ga ricucì lo strappo con la tifoseria,tanto che in quel de vicenza el xe vignù (chi iera ga visto) a chieder l'inno e poi a cantarlo insieme a noi. Gavessi fatto sta roba tre anni fa e se gavessi ritrovà con un ocio nero,preso a cinghiate . Per cui più per un riferimento della Triestinità nella Triestina,spero l'ingaggio a Princi venga rinnovato... e magari che nol fasessi esplodere el suo buon sinistro per farne far una scalata verso la serie A Quote
Matt Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 te ga razon...anca mi me fa piaser se el resta! Quote
Born to run Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 Voio anche mi + triestini possibili nell'unione!! Quote
Maurizio72Ts Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 Voio anche mi + triestini possibili nell'unione!! quoto Quote
borino Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 Ricordiamoci che Princi era nel Messina ed ha contribuito alla sua promozione in serie A. Il tonno ...a mare Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted July 4, 2005 Report Posted July 4, 2005 me dispiasessi, perchè xe sta un che - pur non essendo maradona - el se ga sempre impegnado. quindi spero che resti; ma se devi rivar gente meio... me dispiasi, questo xe el calcio. Quote
Cor^ Posted July 5, 2005 Report Posted July 5, 2005 Anche a mi me faria pioazer che resti...in panchina xò Quote
iaga Posted July 5, 2005 Report Posted July 5, 2005 Anche a mi me faria pioazer che resti...in panchina xò Ahahahhahah come non esser pienamente d'accordo?!!??! Quote
Recommended Posts