Juliet Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 stamatina son andada in un super; mentre andavo in cassa za sentivo zigar; rivada là iera un del super (capo dela sorveglianza, capo reparto nn so...) ke zigava contro una vecia ke gaveva dele banane "nn dichiarade" nela borsa . la veceta la diseva ke la xe malada de alzaimer ke nn la se ricordava (sempre con tono dimesso e a vose bassa); el tipo ghe ga zigado "e l'alzaimer la fa rubar?". xe andado avanti cussì ancora un poco fin quando la veceta la xe tornada verso dentro per rimeter le banane a posto e el marcantonio la ga ciapada per el brazo sempre rigorosamente zigando ale parole sempre educate e dimesse dela veceta. desso nn so se la veceta iera veramente malada de alzaimer o se la ga rubado per fame (nn saria la prima pensionada ke lo fazessi), o se la ga dismentigado ingenuamente de meterle in conto o se la iera una ladra punto e basta senza nissuna atenuante...ma la reazion del tipo me pareva sai spopositada. primo xkè mi acompagneria la signora (e kiunque altro) in un posto tranquilo senza zigar e far sentir a tuti e cmq sempre rispetando le regole del rispeto e dell'educazion, secondo iera una veceta! cossa te vol ke la fazi la stava malapena in pie! e in più i do cassieri rideva! go capido ke andar contro el capo nn xe el caso...ma almeno nn rider! e se iera tua nona? li gaveri intacadi tuti e 3! son proprio delusa...son rimasta senza parole. Quote
Number3 Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Certa gente proprio non ga tatto. Secondo mi a molta gente una divisa o un lavoro di sorveglianza da alla testa e pensa de esser re del mondo senza bisogno de rispettar regole civili e morali. Quote
Starlite Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 No go parole per ste robe... (o meio, anche le gavessi... ) Quote
Ghost Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Purtroppo la amggior parte dei vigilantes che ho conosciuto è così... Dipende perchè fanno questo lavoro. Per portare qualche soldo a casa. Per vocazione. Ma spesso soo per poter far la voce grossa con il prossimo con una "mezza" divisa addosso non avendo i requisiti per entrar in forze di polizia regolari. Quote
trert Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 mi conosso un mio amico che f el vigilantes, ma no ga mai zigado a nissun.. li porta in direzion e la ghe ziga o ghe li porta al capo... questo xe proprio andado.. Quote
Ghost Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 mi conosso un mio amico che f el vigilantes, ma no ga mai zigado a nissun.. li porta in direzion e la ghe ziga o ghe li porta al capo...questo xe proprio andado.. Due miei amici son diventati vigilantes per forza. Perso il lavoro fare il vigilantes è un lavoro di ripiegho facile da ottenere. Ma son entrambi così buoni che funzionano a malapena da deterrente, non li vedo proprio a tentare di fermare un delinquente. Non li ho mai sentiti alzar la voce in vita mia. Quote
Stefano79 Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Anche mi go fatto la guardia giurata per un anno e mezzo e come in tutti i lavori te trovi quei cocoli e quei sfasai... Ma no go ben capì se in sto caso se trattava de una guardia o de un dipendente del supermercato... In genere nei supermercati le guardie giurate vien messe alla cassa durante la chiusura come deterrente per i ladri, a suo tempo go fatto anche mi, ma no i me ga mai dito de andar a controllar nelle borse della gente Quote
Number3 Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Mi quando go avu a che far con gente in divisa per il 90% se credeva chi sa chi. Certo go trova anche gente coccola ma pochi ….. Quote
Tirabaralla Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Quoto Number, purtroppo. Anche perchè "pallone gonfiato" o già ci sei (e vuoi la divisa per quello) o ci diventi perchè un po' ti fanno il lavaggio del cervello. C'è anche gente che ti tratta da pari e ti porta rispetto, ma è una minoranza, siamo sinceri. Povera nonnina Almeno prendila in disparte. E le cassiere...stronze!!! Quote
martybunny Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Purtroppo la amggior parte dei vigilantes che ho conosciuto è così...Dipende perchè fanno questo lavoro. Per portare qualche soldo a casa. Per vocazione. Ma spesso soo per poter far la voce grossa con il prossimo con una "mezza" divisa addosso non avendo i requisiti per entrar in forze di polizia regolari. o magari qualche volta i se senti inutili e i esagera quando ghe par de gaver una bona ocasion in man Quote
Stefano79 Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Mi quando go avu a che far con gente in divisa per il 90% se credeva chi sa chi. Certo go trova anche gente coccola ma pochi ….. Mi no dirìa proprio che addirittura el 90% dela "gente in divisa" sia arrogante e presuntuosa. Certo, no se pol pretender che una guardia o un agente in servizio sia un mattacchione con cui metterse a far salotto, i ga de tenir un certo decoro e quindi anche de evitar le conversazioni quando no servi, il che posso capir che vegni interpretado come anda de superiorità , ma no xè cusì.....I ga de mantenir quell'atteggiamento se no vegnerìa meno la funzion de deterrente per cui i xè là ... Anche quel xè un lavor che qualchedun devi far. Semo alle solite, xè chi la "gente in divisa" no ghe disturba e chi no la sopporta... Viva el mondo perchè xè diverso Quote
Tirabaralla Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 No se parlava de far salotto, Stefano. Un vigilante, una guardia giurata o un tutore dell'ordine... non sono mica hostess! Si parlava di rispetto. Spesso chi fa parte di questi ambienti non è ha moltissimo per chi è un "semplice" cittadino. Poco de far. Quote
Starlite Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Visto che no xe che se parli de supermercati in genere, ma de guardie vigilantes & co. Cambio el titolo e sposto in off-topic. Quote
Juliet Posted July 25, 2005 Author Report Posted July 25, 2005 intantoto scuseme per gaver sbajado per l'enesima volta dove postar la discussio (ma almeno dago de lavorar a star ). per tornar sul discorso probabilmente sto qua iera un capo reparto o diretor o vice nn credo guardia giurata. mi de guardie giurate ne conosso due: uno bon come un toco de pan e un altro arrogante, spocchioso ke mostrava orgoglioso la pistola e ke se credeva paron del mondo. insoma el discorso xe sempre quel: i pomi marzi te li trovi in tute le categorie. E le cassiere...stronze!!! sì ma mi nn me cavo fora. dovevo tornar indrio e dirghe q.cossa e nn esser indifferente. la colpa xe anca mia. una volta ghe saria andada contro desso son talemente abituada a veder ingiustizie grandi e pice ke me son asuefada e adatada al novo viver "civile"...nn xe bel. Quote
Tirabaralla Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Mi el contrario Juliet... sicome che son molto timida prima no ghe disevo niente a nisun nianca se me "maltratava" a mi...deso me son stufada, e speso me "rigiro" mal se xè qualche maleducato (per mi e pei altri), nossà ò con che corazo, e divento anca rossa per l'imbarazo Quote
Ghost Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Purtroppo la amggior parte dei vigilantes che ho conosciuto è così...Dipende perchè fanno questo lavoro. Per portare qualche soldo a casa. Per vocazione. Ma spesso soo per poter far la voce grossa con il prossimo con una "mezza" divisa addosso non avendo i requisiti per entrar in forze di polizia regolari. o magari qualche volta i se senti inutili e i esagera quando ghe par de gaver una bona ocasion in man Se cercano buone occasioni per sentirsi utili basta andar a fare servizio civile. Non gli serve una pistola ed un distintivo e la possibilità di far svuotare la borsetta alle vecchiette. Per fare il "tutore dell ordine" serve una certa capacità , un certo equilibrio mentale ed un certo addestramento. I vigilantes spesso son sono una forza di sicurezza mal addestrata e poco controllata. Dare pistola ed un certo potere in mano a persone che non sanno gestirlo è pericoloso. Dovrebbero essere controllati in modo che eprsone di questo tipo non finiscano mai a fare un lavoro del genere. Conoscendono svariati ho sentito di fin troppe storie di abusi della loro posizione che quello raccontato qua non mi sorprende molto. Dipende tutto dalla persona... ma la divisa riesce a tirar fuori il peggio che c'è dentro di noi. Quote
trert Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 beh.. ma mi che sappio i controlla sempre prima de darghe in man ad uno sto genere de lavoro.. poi magari xe ovvio che se el cadetto fa el bravo durante le selezioni, il proprietario lo ciol.. Quote
Ghost Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 beh.. ma mi che sappio i controlla sempre prima de darghe in man ad uno sto genere de lavoro.. poi magari xe ovvio che se el cadetto fa el bravo durante le selezioni, il proprietario lo ciol.. Ci son certi tizi che con una singola occhiata capisci che non dovrebbero far questo lavoro. Aneddoto: tanti anni fa una nostra amica ad una festa ci presenta il suo nuovo ragazzo. Guardia giurata, noi eravamo tutti minorenni lui era più grande. Ad una festa di minorenni in cui tutti sono unbriachi compreso lui, porta la pistola carica la tira fuori e si bulleggia facendo vedere come funziona come si toglie la sicura come la si carica et simili e facendo scenette tipo mezzogiorno di fuoco. Direi che anche uno psicologho laureato con Cepu doveva accorgersi che dare una scusa ufficiale per porarsi dietro la pistola ad uno del genere pericoloso. Quote
Number3 Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Ad una festa di minorenni in cui tutti sono unbriachi compreso lui, porta la pistola carica la tira fuori e si bulleggia facendo vedere come funziona come si toglie la sicura come la si carica et simili e facendo scenette tipo mezzogiorno di fuoco. Ma non dovrebbero avere la pistola solo quando sono in servizio???? Quote
Stefano79 Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Ad una festa di minorenni in cui tutti sono unbriachi compreso lui, porta la pistola carica la tira fuori e si bulleggia facendo vedere come funziona come si toglie la sicura come la si carica et simili e facendo scenette tipo mezzogiorno di fuoco. Sì beh, sta gente qua xè proprio sfasada... I controlli per ottener el decreto de guardia giurata ghe xè, ma xè i soliti controlli all'italiana...visita medica (vista e basta) e certificato anamnestico fatto dal tuo medico curante dove el dottor, sulla parola, certifica che no te son affetto da malattie mentali. Dopodichè i controlla che no te gabi precedenti penali e basta.....te son guardia giurata. Alla fine el risultato xè che te ga sborsà più de 300 euro tra visite e marche da bollo e nisun ga controllà che no te sia pazzo... Quote
Stefano79 Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Ad una festa di minorenni in cui tutti sono unbriachi compreso lui, porta la pistola carica la tira fuori e si bulleggia facendo vedere come funziona come si toglie la sicura come la si carica et simili e facendo scenette tipo mezzogiorno di fuoco. Ma non dovrebbero avere la pistola solo quando sono in servizio???? No, la guardia giurata possiede un porto d'armi da difesa personale che lo autorizza a girare armato. E' il porto d'armi più difficile da ottenere...non è come il porto d'armi sportivo, in questo caso devi giustificare la necessità di girare armato, in pratica o fai la guardia oppure se sei un gioielliere che gira con molto denaro o lavori di questo tipo... Quote
Stefano79 Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Poi chiaramente dipende dal buon senso della gente... Secondo me girare armato solo per bullarsi con gli amici è inutile e pericoloso Quote
Maurice Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Xe pazzesco..... No commento,che forsi fazo ben Quote
trert Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 se l'omo se umbriagava ed qualchidun fazeva apprezzamenti sulla morosa.. iera la fine.. Quote
Ghost Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 se l'omo se umbriagava ed qualchidun fazeva apprezzamenti sulla morosa.. iera la fine.. La morosa è perfettamente in grado di difendersi Grezie Stefano delle info. Il problema e proprio che molti fanno le guardie giurate proprio per avere le motivazioni necessarie a far el porto d'armi per difesa personale. Quote
Recommended Posts