assist Posted August 3, 2005 Report Posted August 3, 2005 Ed ecco a voi alcune foto [ ghe ne gavemo fatte quasi 700 con i miei ma ve le risparmio per la maggior parte! ] del viaggio che go fatto in Giordania dal 12 al 19 de luglio pasado. Quote
assist Posted August 3, 2005 Author Report Posted August 3, 2005 El monumento principale della città de Petra!Dove i ga fato un toco de Indiana Jones per capirse Quote
assist Posted August 3, 2005 Author Report Posted August 3, 2005 Un accampamento de beduini dove i ne ga portado a magnar, sai ben tralaltro! Quote
assist Posted August 3, 2005 Author Report Posted August 3, 2005 Ed eccome qua che me puccio un poco nel mar morto!!!! Quote
assist Posted August 3, 2005 Author Report Posted August 3, 2005 E per concludere! Sempre mi ma con i museti appresso!!!!! Quote
assist Posted August 3, 2005 Author Report Posted August 3, 2005 PS Ringrazio tantissimo la mia cara polpetta che la me ga aiutado nella scelta/sistemazione delle foto! Ma grasie!!!!!!! Quote
Stefano79 Posted August 3, 2005 Report Posted August 3, 2005 Che bel posto Cosa xè all'interno de quela porta nella roccia che se vedi anche in Indiana Jones? Fin da quando go visto quel film de picio, me ga sempre incuriosì quel posto. Quote
assist Posted August 4, 2005 Author Report Posted August 4, 2005 Che bel posto Cosa xè all'interno de quela porta nella roccia che se vedi anche in Indiana Jones? Fin da quando go visto quel film de picio, me ga sempre incuriosì quel posto. Me dispiasi darte una delusion.....xe svodo! La i ga fato solo la scena dove che i entra fino alla facciata, poi el resto dell'interno xe stado fatto da un'altra parte. Pensa che per girar quella scena el governo ghe ga concesso solo 3 minuti perchè non i voleva bloccar le gite turistiche! Quote
Stefano79 Posted August 4, 2005 Report Posted August 4, 2005 Me dispiasi darte una delusion.....xe svodo! La i ga fato solo la scena dove che i entra fino alla facciata, poi el resto dell'interno xe stado fatto da un'altra parte.Pensa che per girar quella scena el governo ghe ga concesso solo 3 minuti perchè non i voleva bloccar le gite turistiche! Orca...xè una delusion sì, me aspettavo chissà cosa Bon, fa niente, xè comunque un bellissimo posto, grazie delle info. Quote
assist Posted August 4, 2005 Author Report Posted August 4, 2005 Si xe veramente bel come posto...merita! Prego, figurite! Quote
trert Posted August 4, 2005 Report Posted August 4, 2005 uau!!! bravo assist! bei posti.. el tempio me chiedevo anche mi come stefano.. Quote
Ghost Posted August 5, 2005 Report Posted August 5, 2005 Bello bello. Mi piacerebbe visitare qualche posto esotico un giorno. Per ora mi tocca accontentarmi delle tue foto Quote
assist Posted August 5, 2005 Author Report Posted August 5, 2005 Bello bello. Mi piacerebbe visitare qualche posto esotico un giorno.Per ora mi tocca accontentarmi delle tue foto Te auguro che te rivi ad andarghe perchè xe sai bel! Quote
Stefano79 Posted August 5, 2005 Report Posted August 5, 2005 Mi me incuriosisi sai el Mar Morto...za normalmente go un galleggiamento da paura, penso che là podesi veramente camminar sulle acque Quote
assist Posted August 6, 2005 Author Report Posted August 6, 2005 Mi me incuriosisi sai el Mar Morto...za normalmente go un galleggiamento da paura, penso che là podesi veramente camminar sulle acque Si si....el mar morto xe particolare...mi iero con el cul per aria! Inoltre iera anke pine de gente che tirava da fora dell'acqua i fanghi e se li spalmavano addosso.....i disi che fazi ben! Cmq no i era sai bei de veder Quote
polpetta Posted August 6, 2005 Report Posted August 6, 2005 Mi me incuriosisi sai el Mar Morto...za normalmente go un galleggiamento da paura, penso che là podesi veramente camminar sulle acque Si si....el mar morto xe particolare...mi iero con el cul per aria! Inoltre iera anke pine de gente che tirava da fora dell'acqua i fanghi e se li spalmavano addosso.....i disi che fazi ben! Cmq no i era sai bei de veder x stefano: ma se ti te galleggi za in acqua normale... mi cossa fazzo?? saltello gioisa?! Quote
assist Posted August 7, 2005 Author Report Posted August 7, 2005 Mi me incuriosisi sai el Mar Morto...za normalmente go un galleggiamento da paura, penso che là podesi veramente camminar sulle acque Si si....el mar morto xe particolare...mi iero con el cul per aria! Inoltre iera anke pine de gente che tirava da fora dell'acqua i fanghi e se li spalmavano addosso.....i disi che fazi ben! Cmq no i era sai bei de veder x stefano: ma se ti te galleggi za in acqua normale... mi cossa fazzo?? saltello gioisa?! Quote
iaga Posted August 7, 2005 Report Posted August 7, 2005 [OT] Mi so che rompo.. e forsi anche tanto.. ma podè cercar de non citar tutti sti messaggi? Grasie [/OT] Quote
assist Posted August 8, 2005 Author Report Posted August 8, 2005 Effettivamente no te ga tutti i torti.....scusa! Quote
Stefano79 Posted August 8, 2005 Report Posted August 8, 2005 Metti altre foto se te ga Xè proprio un bel posto. Quote
assist Posted August 8, 2005 Author Report Posted August 8, 2005 Ok, vederò de meter qualcos'altro.......maaaa, no xe che per caso che qualcuno di potentissimo ( Sandro ), ghe podesi crear problemi se se metti troppe foto? Ok, me sa che prima ghe doverò domandar, giusto per correttezza Se me disi si le meto de sicuro Quote
assist Posted August 8, 2005 Author Report Posted August 8, 2005 Stefano go avudo l'ok per meter le foto, stasera vederò de meter ancora qualcosa :ok: Quote
Recommended Posts