Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ed ecco a voi alcune foto [ ghe ne gavemo fatte quasi 700 con i miei ma ve le risparmio per la maggior parte! :p ] del viaggio che go fatto in Giordania dal 12 al 19 de luglio pasado.

post-15-1123098233_thumb.jpg

Posted

Che bel posto :D

Cosa xè all'interno de quela porta nella roccia che se vedi anche in Indiana Jones? Fin da quando go visto quel film de picio, me ga sempre incuriosì quel posto.

:bye:

Posted
Che bel posto :D

Cosa xè all'interno de quela porta nella roccia che se vedi anche in Indiana Jones? Fin da quando go visto quel film de picio, me ga sempre incuriosì quel posto.

Me dispiasi darte una delusion.....xe svodo! La i ga fato solo la scena dove che i entra fino alla facciata, poi el resto dell'interno xe stado fatto da un'altra parte.

Pensa che per girar quella scena el governo ghe ga concesso solo 3 minuti perchè non i voleva bloccar le gite turistiche!

Posted
Me dispiasi darte una delusion.....xe svodo! La i ga fato solo la scena dove che i entra fino alla facciata, poi el resto dell'interno xe stado fatto da un'altra parte.

Pensa che per girar quella scena el governo ghe ga concesso solo 3 minuti perchè non i voleva bloccar le gite turistiche!

Orca...xè una delusion sì, me aspettavo chissà cosa :pianto:

Bon, fa niente, xè comunque un bellissimo posto, grazie delle info.

Posted
Bello bello. Mi piacerebbe visitare qualche posto esotico un giorno.

Per ora mi tocca accontentarmi delle tue foto :)

Te auguro che te rivi ad andarghe perchè xe sai bel!

Posted
Mi me incuriosisi sai el Mar Morto...za normalmente go un galleggiamento da paura, penso che là podesi veramente camminar sulle acque :D

Si si....el mar morto xe particolare...mi iero con el cul per aria! :rotfl::rotfl:

Inoltre iera anke pine de gente che tirava da fora dell'acqua i fanghi e se li spalmavano addosso.....i disi che fazi ben! Cmq no i era sai bei de veder :p

Posted
Mi me incuriosisi sai el Mar Morto...za normalmente go un galleggiamento da paura, penso che là podesi veramente camminar sulle acque :D

Si si....el mar morto xe particolare...mi iero con el cul per aria! :rotfl::rotfl:

Inoltre iera anke pine de gente che tirava da fora dell'acqua i fanghi e se li spalmavano addosso.....i disi che fazi ben! Cmq no i era sai bei de veder :p

x stefano: ma se ti te galleggi za in acqua normale... mi cossa fazzo?? :p saltello gioisa?! :p

:D

Posted

x stefano: ma se ti te galleggi za in acqua normale... mi cossa fazzo?? :p saltello gioisa?! :p

:D

:rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:

Posted

Ok, vederò de meter qualcos'altro.......maaaa, no xe che per caso che qualcuno di potentissimo ( Sandro ), ghe podesi crear problemi se se metti troppe foto?

Ok, me sa che prima ghe doverò domandar, giusto per correttezza :bye:

Se me disi si le meto de sicuro :D