trert Inviato 7 Agosto 2005 Segnala Inviato 7 Agosto 2005 Ciò ma el sito ga tirado mega paccon in sti due giorni.. el capo no xe e va tutto in .. proprio ogi che ne serviva x organizzarse, aarggh Cita
trert Inviato 7 Agosto 2005 Autore Segnala Inviato 7 Agosto 2005 beh, so anche mi che funzia, se go postado!!! più che altro, me domandavo xke el server ga fatto scherzetti Cita
Vico Inviato 7 Agosto 2005 Segnala Inviato 7 Agosto 2005 Che problemi che te se fa ara AloHa Vico Cita
tommy781 Inviato 7 Agosto 2005 Segnala Inviato 7 Agosto 2005 http://www.soft-land.org/cgi-bin/doc.pl?doc=storie/index leggeve le storie su sto sito e ve illumunerè sui perchè i server se blocca e riderè un poco, el tipo xe un mito e altri lo segui a ruota,xe anni che lo leggio Cita
SandroWeb Inviato 7 Agosto 2005 Segnala Inviato 7 Agosto 2005 Dunque...semplicemente el database del dominio xe rimasto zo a causa de problemi da parte del provider del servizio de hosting. Tenindo conto che ora el 100% del mio sito sta su grazie a mysql, se questo va zo anche el dominio va zo. Ora el servizio xe stado ripristinado, cmq al mio ritorno a Trieste chiederò conferma che el tutto sia stado solo un semplice down e nulla de più. Me dispiasi per el disagio che gavè podudo gaver, ma la responsabilità non xe dell'admin Cita
iaga Inviato 7 Agosto 2005 Segnala Inviato 7 Agosto 2005 Te scarighi sempre la colpa ai altri.. A parte i scherzi.. godite la vacanza.. anche se xè problemi per una settimana podemo star senza el forum.. no? Cita
Stefano79 Inviato 8 Agosto 2005 Segnala Inviato 8 Agosto 2005 Tranquillo Sandro, finisi la vacanza con calma e co te torni se ne riparla Cita
trert Inviato 8 Agosto 2005 Autore Segnala Inviato 8 Agosto 2005 eheheh ma iera giusto x saver, scusa! Cita
tommy781 Inviato 8 Agosto 2005 Segnala Inviato 8 Agosto 2005 Te scarighi sempre la colpa ai altri.. A parte i scherzi.. godite la vacanza.. anche se xè problemi per una settimana podemo star senza el forum.. no? ma cosa semo matti? e le crisi de astinenza dove le mettemo??? no no no, al limite andemo a cior il capo in villeggiatura e lo trasinemo a sistemar tutto! Cita
iaga Inviato 8 Agosto 2005 Segnala Inviato 8 Agosto 2005 Povero el mio tesoro.. ..certo che te rompi ti sa!! :D Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.