Jump to content

Recommended Posts

Posted

ieri a mi i me pareva bastanza cocoli, quel che non me piasi xe el vizio de lasar tempi morti tra un fogo e l'altro, a Lignan i li spara in succession strettissima e a Roseto degli Abruzzi poi non xe mai un attimo de pausa lasando a bocca verta chi guarda, so che i foghi costa ma invece de farli durar mezz'ora cusì saria sai più bel un spettacolo de 15 minuti ma intensi.

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

No xe stadi mal...anche se come ghe disevo ai muloni presenti ieri sera, Bernardi gavarà chiuso per inventario visto che i ga sparado de tutto e anche de più :D

Posted

Una fiamma che brucia con il doppio dell'intensità dura la metà del tempo.

Indoviné de che film che xe sta frase?!?

Mi comunque no go votado perché no li go visti...

Posted
Per mi i iera sai bei, ma i sta cominciando a stufar.. Preferiria veder do foghi in meno e un bus in più per le mie strade! :D

:bye:

Vero i fa foghi de continuo. Oramai la gente li va a vedere solo eprchè sono una scusa per uscire "Andiam e vedere i fuochi" ma a pochi interessano veramente.

Posted

Mi me ga piasso sai i foghi de ieri! I xe duradi tantissimo! :vabenon:

Quei che me piaseva meno iera quei bassi, che no faseva neanche rumor...però ghe ne iera altri che compensava! :punk:

Posted

a mi non me interessa tanto del rumor.. anzi se i riva a far foghi grandissimi con poco rumor son contento. comunque secondo mi i foghi pici iera inutili.. pol esser che li metti per guadagnar tempo mentre i fa le sistemazioni de quei + grandi? ipotizzo eh.. :)

comunque me ga piasso sai.

specie verso la fine che i ga fatto tutte quelle esplosioni a cascata insieme.

molto spettacolari. nessun ga una foto?

Posted

i foghi iera un po una cagada......

sai più bei quei che i spara in piazza per cagate XY piuttosto ke sti ultimi

cmq cocoli... non si disdegnano mai le esplosioni

Posted

premessa: de quai foghi parle?

mi go messo podeva esser meio...li go visti da sistiana, e go visto quei de grado e de lignan.

quei de lignan decenti, quei de grado, no troppo, anca perche, li go visti solo a metà, che in parte i iera sconti!

disemo però che i iera foghi...quidni, bei e brutti!

Posted

no, no in tre luoghi...solo in due!! quei de grado e quei de lignan!

visto che ghe son, aggiungo che ieri sera go visto anca quei che ga fatto a San Canzian d'Isonzo!!

iera sai bei!!

intensi e di durata soddisfacente!

Posted

Bhe somma ragazzi... inutile essere troppo pignoli.

Non abbastanza intenso. ha durato troppo o troppo poco. Disperso o concetrato. Tutto di fila o troppe soste.

Stemo parlando di fuochi artificiali o di prestazioni sessuali :p

Fuochi sono fuochi. Sempre la stessa roba.